کد خبر : 25930

فال حافظ | فال حافظ ۱۸ مرداد

فال حافظ چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

 

فال حافظ چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 305 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از انجام کار خطایی به شدت پشیمان و شرمنده ای، اما بدان پشیمانی از کردار ناصواب در انجام ندادن مجدد آن است. اما در مورد انتخابی که کرده ای، دچار اشتباه نشده ای، چرا که این انتخاب تو را میان عاقلان و عالمان نه تنها خجالت زده نخواهد کرد، بلکه سربلند نیز خواهی شد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 98 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر تا این حد به او (به این کار) علاقه مندی پس باید در مقابلش فداکاری بسیار کنی و از «من» بگذری. تو او را بهترین می دانی و به او علاقه و اعتقاد داری پس اگر چنین است باید درمورد تصمیم گیری های او راجع به آینده و زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهی و بدان او صلاح تو را بسیار خوب می داند.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 468 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر بخواهی تمام عمر خود را در انتظار کسی باشی که برایت کاری انجام دهد، هرگز در زندگی موفق نمی شوی. کمی جسارت به خرج بده و خود پا پیش بگذار و بیش از این منتظر دیگران نمان، چرا که کاری که با سعی و تلاش خودت انجام شده باشد، هزاران بار به کارهای دیگران برتری دارد، پس تردید مکن و از همین حالا تصمیم بگیر.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 262 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مملو از اسرار و رازهایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنجها و سختی هایی که تو در زندگی کشیده ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 408 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت مطلوبی که در سر داری برای انجام، نیازمند زمینه ای مساعد است که فراهم آوردن این زمینه وظیفه توست و آن هم میسر نمی شود مگر با سعی و تلاش بسیار. تو باید زندگی شایسته و درخور شأن او آماده کنی اما بدان اکنون دیگر فرصت زیادی برای تو باقی نمانده، پس بهتر است به شدت مراقب باشی که خطا نکنی.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 480 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 283 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی از گرفتاریهایی که به آن دچار شده ای خلاصی یابی، باید در زندگی میانه رو باشی. از گناه و ریاکاری بپرهیز و دلت را صاف کن. راز دل خود را تنها با خدا در میان بگذار و از او یاری بخواه. در اموری که به تو مربوط نمی شود دخالت بیجا نکن و غصه کارهای دیگران را مخور، زیرا هرکس صلاح خود را بهتر می داند.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 132 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی گذشته خود ندانم کاری های بسیاری کرده ای که اکنون که به گذشته نگاه می کنی حتی خودت هم علت کارهایت را نمی فهمی. درست است که تاکنون هیچ سودی از عمر نبرده ای ولی اکنون که خداوند فرصت دیگری در اختیارت قرار داده با توکل به او و از سر صدق نیت از نو شروع کن که گذشته ات نیز جبران خواهد شد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 483 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در دل داری، اگر می خواهی به این آرزو برسی در اولین مرحله باید صبور باشی. و دیگر اینکه اگر کاری از دستت بر می آید برای نیازمندان انجام ده و با اطرافیان خود خوش خلق باش. اگر دست تو چراغی بر تیرگی شب کسی روشن کند خدا نیز نور لطف خود را بر تو ارزانی خواهد داشت و تو را به نیتت خواهد رساند.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 128 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال یک خیال خام قصد ترک وطن خود را داری. کمی عاقلانه تر فکر کن و به عاقبت کار خود بیندیش و بدان کاری که قصد انجامش را داری عاقبت خوشی ندارد و فرجام آن جز پشیمانی و غم چیزی نخواهد بود. با اندکی دوراندیشی و تفکر می توانی بهترین راه را انتخاب کنی و از رقبا و دشمنان خود پیشی بگیری.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 130 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اسیر رنگ رخسار و ظواهر زیبا شدی و خود را به دردسر بسیاری افکندی. بدان که به هر کسی نمی توان اعتماد کرد حتی اگر از خویشان و نزدیکان باشد. هرگز در زندگی از بنده خدا توقع خدمت و لطفی نداشته باش. هرچه می خواهی به دامان خودش چنگ بزن که قادر مطلق است. غصه گذشته را مخور ولی از این تجربه پند بگیر. از گذشته توبه کن و زندگیت را از نو بساز که کامیابی با توست.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 362 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بخت و اقبال به شما روی آورده است. همه عوامل دست به دست هم داده اند تا زندگی به کام شما گردد. اکنون زمان مساعد برای انجام هر کاری در اختیار شما قرار گرفته است و همه چیز موافق میل شماست. وقت آن است که عزم خود را راسخ کنی و بدون فوت وقت و با تمام نیرو به سوی اهداف خود گام برداری.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی