کد خبر : 25909

فال حافظ | فال حافظ ۱۷ مرداد

فال حافظ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۷ مرداد 

فال حافظ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 252 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 299 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی خود هرگز حسرت گذشته ها را مخور، چرا که تنها فایده آن تلخ کردن زندگی به کام تو و دیگران است. همیشه سعی کن برای مردم سودمند باشی و در هر عملی که انجام می دهی، در کنار نفع خود به سود دیگران نیز بیاندیش تا دعای خیر آنها همیشه و در همه حال تو را در کارهایت یاری دهد

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 371 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هرچه می توانستی در راه رسیدن به نیت خود کوشش کرده ای. غم و اندوه بسیاری را تحمل کرده ای و به قول معروف بسیار به این در و آن در زده ای، ولی اکنون از کرده خود پشیمانی چون فکر می کنی تمام تلاشت بیهوده بوده، اما حقیقت چیز دیگری است. رسیدن به مقصود شاید کمی دیر برای تو امکان پذیر شده است ولی حتما میسر می شود.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 316 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در آیین رفاقت مسائلی مطرح است که تو باید آن را رعایت کنی. انسان چون عهدی با کسی بست باید به آن پایبند باشد. زندگی خود را با کارهای بیهوده و ندانم کاری خراب نکن. قدر آنچه را که داری بدان و به خاطر داشته باش که او تو را دوست دارد و برایت احترام قائل است. پس موقعیت خود را در نزد دیگران حفظ کن.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 268 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع هستی و از بلندپروازیهای بیهوده گریزان. دل به یاری سپرده ای و همه زندگی خود را در وجود او خلاصه نموده ای و به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی. به خاطر او از همه دوستان و آشنایان جدا شده و بر اسم و رسم دنیا پا نهاده ای. از زندگی خود لذت ببر که خدا با شماست.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 377 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 134 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

متاسفانه عزیزی را که با خون دل و رنج بسیار به دست آورده بودی، از دست دادی. رشته کار و زندگی از دستت در رفته و افتاده و نالان شده ای. سختی و رنج، همراهان همیشگی انسانند. گرچه تا او را داشتی قدرش را ندانستی و از او غافل شدی اما تا خدایی هست نااامیدی معنا ندارد. به خدا توکل کن و از جا برخیز که زندگی هنوز ادامه دارد.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 384 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 416 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناخواسته مرتکب اشتباه بزرگی شده ای که اکنون از انجام آن پشیمان هستی. غصه خوردن و عذاب دادن خود دردی را دوا نمی کند جز آنکه جسم را رنجور و روح را بیمار می گرداند. به عفو او امیدوار باش و هرچه زودتر برای عذرخواهی قدم پیش بگذار و بدان او زمانی که از شدت علاقه تو نسبت به خودش آگاه شود، حتما تو را خواهد بخشید.

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 179 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوران سیاه غم و غصه به آخر رسیده است. فرصتی در اختیار تو قرار گرفته که بی تردید گذران است و باید در استفاده از آن عجله کنی و بدانی آنچه که از انسان باقی می ماند و چون گنجی جاودان است، نام نیک و کردار نیک است. زندگی اوج و افول را با هم در خود دارد و هیچ کس از این قاعده مستثنی نیست حتی رقیب شما!

فال حافظ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 173 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چنان در دام عشق اسیری که فریاد همه را درآورده ای. بی تاب و تحمل گشته ای و بیقراری می کنی اما اگر چشم کامیابی و موفقیت داری باید صبر و شکیبایی داشته باشی، چرا که به زودی اوضاع بر وفق مرادت خواهد شد. پس خود را از تعلقات دست و پاگیر و وابستگی های بیهوده آزاد کن و خود را مهیای شاهد پیروزی گردان که در راه است
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی