کد خبر : 25696

فال حافظ | فال حافظ ۴ مرداد

فال حافظ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲

فال حافظ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید 

 

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

 

جواب فال شما: غزل شماره 482 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی به شدت محتاط و محافظه کار هستی. خداوند بهترین فرصتها را در اختیار تو قرار داده است و از آنجا که تو در بند تردید اسیری، از آن استفاده نمی کنی و از ترس خطر دست به هیچ کار تازه ای نمی زنی. اینگونه زندگی تنها اتلاف وقت است. زندگی تو نیازمند تحولی است، هرچه سریعتر اقدام کن.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 442 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی دل بسته ای و این دلبستگی تا به آن حد است که فکر می کنی او تنها بهانه ی تو برای زندگی است، اما به وصال او امید نداری. با این حال با تمام وجود در این راه تلاش می کنی و از جان مایه می گذاری. مطمئن باش که همیشه جوینده یابنده است. پس بی تابی نکن و همچنان صبور باش تا به آرزوی خود برسی.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 254 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 161 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غم و غصه فکرت را آشفته و غمگین کرده. بدان که غم و اندوه قدرت فعالیت مثبت و سازنده را از انسان سلب می نماید. همیشه در زندگی اسراری نهفته است که برای انسان قابل فهم نیست چه بسا خیر و صلاح تو در کارهایی است که در نظرت شکست و ناکامی محسوب می شود. خدا برای هر کسی قسمت و سرنوشتی مشخص نموده و به هر کس رتبه ای اعطا فرموده که غیر قابل تغییر می باشد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 145 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دیگر از زندگی خود شکوه مکن چرا که به زودی کسی وارد زندگیت می شود. (موقعیتی به تو روی می آورد) که گره از کارهایت گشوده خواهد شد. مرهمی بر دردهایت می شود و درهای بسته به رویت باز خواهند شد و راه های تازه مقابلت قرار می گیرد و به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 458 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دلت را از مهر و محبت نسبت به همنوعان پر کن تا با دستان خالی و بی زر و زور محبوب همه خلق شوی و به مقام و منزلت برسی. اگر قصد عاشقی داری بدان که در راه عشق باید همچون مجنون باشی و از هیچ خطری نهراسی و هرگز ناامید نشوی تا به مقصود و مراد خود برسی.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 353 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

افراد بسیاری در زندگیت وجود دارند که سعی می کنند تو را وادار کنند از عشقی که در دل داری صرف نظر کنی، اما تو راضی به ترک عشق خود نمی شوی. از مال دنیا و موقعیت های اجتماعی خود در راه این عشق گذشته ای و مصمم و پابرجا ایستاده ای. بدان که بزودی لطف خدا از هر نظر شامل حال تو می گردد.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 440 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به جای آنکه پیوسته از آرزوهای دور و دراز خود صحبت کنی و در دنیا و جاذبه هایش غرق شوی به لطف و مرحمت الهی بیندیش که همانا کلید گنج مقصود ارتباط با پروردگار است و دعای خیر والدین در این راه بهترین یاور، پس هرگز از آنها غافل مشو و روح الهی خود را بشناس و به آنچه خدا نصیبت کرده قانع باش و از همنشینی با نااهلان بپرهیز که خلقت انسان مقصودی والاتر از اینها داشته است.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 273 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چنانچه می خواهی در زندگی خود به مقام و منزلتی ویژه برسی باید در رفتارت با مردم تجدید نظر کنی. در دوستیهایت وفادار و صادق باش و در مورد دوستانت با محبت و احترام رفتار کن. صداقت لازمه رفاقت است و دوست خوب کیمیا. اکنون که به لطف خدا در میان مردم از جایگاه ویژه برخوردار شده ای، مواظب موقعیت خود باش.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 481 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 399 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

فال حافظ ۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 243 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی