کد خبر : 25370

فال حافظ | فال حافظ ۱۴ تیر

فال حافظ چهارشنبه ۱۴ تیر را در ورانداز مطالعه کنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲

فال حافظ چهارشنبه ۱۴ تیر را در ورانداز مطالعه کنید 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

 

جواب فال شما: غزل شماره 342 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 155 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است به شدت دچار تردید و دودلی هستی. اگر راهی را که انتخاب کرده ای ادامه دهی با دردسرهای فراوانی روبرو خواهی شد و اگر چشم بپوشی دلت راضی نمی شود. توجه داشته باش که همه کارها با زور و ستیز انجام نمی شود بلکه باید صبر و بردباری پیشه کنی و از مشکلات نهراسی و با زندگی بسازی تا زندگی هم با تو بسازد و کامیابی نصیبت گردد.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 471 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر کوچکترین نشانه و یا عکس العملی از او هستی. این نشانه را خواهی یافت اما زمان می برد. تو که از زندگی خسته و از اطرافیانت دلگیری چرا وقت را غنیمت نمی شماری و خود پا پیش نمی گذاری؟ بیش از این تأمل جایز نیست. با توکل و توسل به خدا پا پیش بگذار تا به آنچه لیاقتش را داری برسی.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 125 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در انتخاب یار دقت بسیار کن و به کسی دل ببند که انسانی واقعی است. به دنبال سیرت نیکو باش که صورت نیکو فناشدنی است. در گفتار و کردار خود دقت کن و هر چیز را در وقت و جای خودش بازگو نما. اکنون که فرصت داری به فکر آینده باش چون تا چشم بر هم بزنی بهار عمر به خزان تبدیل شده و تو هیچ توشه ای برنگرفته ای.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 126 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 314 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست درد عشقی در سینه داری و در تمام این مدت هرگز از طلب آن دست برنداشته ای، حتی با سرزنش دیگران و طعنه های حسودان. تو انسان واقعا وفاداری هستی، پس وصال به او و رسیدن به مقصود، پاداشی است برای وفاداری، فداکاری و تلاشهای مستمر تو که به امید خدا به زودی به آن دست پیدا خواهی کرد.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 355 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمان تصمیم گیری و عمل فرا رسیده. قبل از اینکه زمان از دست برود با فکری باز و صبر و حوصله تصمیمی عاقلانه بگیر. از اهل ریا و دنیاپرستان و حسودان فاصله بگیر و در راه عملی نمودن تصمیمت قدم بردار، قبل از آنکه آینه دلت را زنگارها سیاه کند.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 123 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تنها ثروت تو در زندگی عشق و ایمان است و دستت از پول و مال دنیا تهی است با این همه موفقیت با توست و خدا تو را در هر حال یاری خواهد کرد و اجر کارهای نیک تو را به بهترین نحو خواهد داد به شرط آن که تو نیز او را فراموش مکنی. هر نیتی که در دل داری با توکل به خدا عملی کن که موفق خواهی شد.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 276 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 168 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

از جان و دل مایه گذاشتی و سعی بسیار کردی که به آرزوی خود برسی ولی بی فایده بود و از تلاشت نتیجه ای نگرفتی. بیش از این پافشاری در این راه به صلاح تو نمی باشد. بهتر آن است که در دیگری را بزنی و فرصتها را از دست ندهی که پشیمانی به بار خواهد آورد.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 313 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت مشتاق انجام نیتی هستی که در سر داری. گرچه از خیلی جهات هنوز آمادگی انجام آن را نداری، ولی به آتیه آن امیدواری. به سرزنش های دیگران توجهی نکن و بدان عشق موهبتی الهی است که در فطرت انسانها نهاده شده. برای انجام این نیت باید سفری انجام دهی و همتی والا داشته باشی تا به آرزوهای خود برسی. فرصت را از دست نده و اقدام کن، انشاءالله خیر است.

 

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 161 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غم و غصه فکرت را آشفته و غمگین کرده. بدان که غم و اندوه قدرت فعالیت مثبت و سازنده را از انسان سلب می نماید. همیشه در زندگی اسراری نهفته است که برای انسان قابل فهم نیست چه بسا خیر و صلاح تو در کارهایی است که در نظرت شکست و ناکامی محسوب می شود. خدا برای هر کسی قسمت و سرنوشتی مشخص نموده و به هر کس رتبه ای اعطا فرموده که غیر قابل تغییر می باشد.
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • جنگی

    فال عالی خودش بود الآن ۳۰ سال عشق واقعی نه ... دوست داشتن واقعی. چه کنیم سر پیر ومعرک گیری چرا نمیدونم. دوست داشتن دست خود آدمها نیست در ذات آدم‌هاست.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی