کد خبر : 4084

سبک زندگی

۴۵ مدل لباس ژاپنی را در این مطلب با هدف آشناسازی شما عزیزان به تصویر کشیدیم. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه و گرایش خاصی به سبک زندگی، پوشش و آرایش و نوع پوست این عزیزان دارید دعوت می کنیم پس با آرگا همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

آسیایی ها میزان زیادی از تمرکز خود را به کیفیت و کاربردی بودن لباس ها اختصاص می دهند که از جمله ی آنها می توان به لباس های ژاپنی به خصوص در گذشته اشاره نمود. کشور ژاپن طیف وسیعی از لباس های سنتی را شامل می شود که کیمونو مطرح ترین آنها می باشد که لباس ملی این کشور نیز معرفی گردیده است. که در حال حاضر تنها در مهمانی و مناسبت های مختلف پوشیده می شود. تنوع این کیمونوها به حرفه، سن و جنسیت فرد؛ همچنین نوع مهمانی بستگی دارد.در این مطلب نمونه های متفاوت و زیبایی از مدل لباس ژاپنی (مانتو، لباس مجلسی و پیراهن) را به نمایش خواهیم کشید.

مدلهایی شیک از لباس ژاپنی

مدل لباس ژاپنی با طراحی های منحصر به فرد

لباس سنتی ژاپنی (وافوکو) بیشتر مشمول لباس هایی پیچیده به اسم «کیمونو» می شود که به کمک زنجیری به اسم ابی و صندل, زری (یا گتا) استفاده می گردند.کیمونو از لباس های سنتی و شاخص ژاپن به شمار می رود که دارای تعدادی لایه بوده که همچون روپوش در بخش جلویی بدن تا شده و به صورت عادی درازای آن تا کف یا مچ پا می رسد. کیمونو آستین هایی عریض داشته و سبک های گوناگونی در مواد، لایه ها، وسایل جانبی و سایر موارد دارا می باشد.

مدلهایی متفاوت و متنوع از لباس ژاپنی

تاثیر گرفتن از سبک پوشش ژاپنی را می توانید در حال حاضر در طرح های جدید طراح های اروپایی شاهد باشید که رواج بسیاری نه تنها در کشور ژاپن بلکه در سایر نقاط نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه هایی متفاوت از لباس ژاپنی

45 مدل لباس ژاپنی با رنگ و طرح های فوق العاده

45 مدل لباس ژاپنی با طرح و رنگ های متفاوت

هر کشور و حتی هر نقطه شهر و بخش های کوچکتر کشورها بسته به فرهنگ، دین و موقعیت جغرافیایی و نیز تیپ و استایل بدنی که در گذشته داشته و دارند پوشش متفاوتی را دارا می باشند. البته که امروزه این تفاوت و فاصله ها کمتر شده است و نوع پوشش افراد تا حدودی دارای شباهت هایی شده است اما با این وجود نمی توان دست بردن اصالت پوشیدن را در آن نادیده گرفت. مثلا سلبریتی ها و مدل ها یکی از اصلی ترین الگوهای پوششی در میان جوانان محسوب می شوند که افراد با سلیقه های مختلف از آن الگو می گیرند و خود آنها نیز از رنگ سال و یکسری ترندهایی که هر ساله مد می شود نیز تاثیر می پذیرند. با این وجود بسیاری از افراد در نقطه های پراکنده ای از جهان با پیروی از رنگ سال و مدهای ارائه شده توسط طراحان، هنرمند محبوب و سلیقه ی خود لباسی یکسان با یکدیگر را می پوشند. در بسیازی از مدهای ارائه شده، کره ای ها و ژاپنی ها حرف زیادی برای گفتن دارند.

مدلهایی زیبا از لباس ژاپنی

مدلهایی زیبا و جذاب از لباس ژاپنی

اگر دختر خانمی با بدنی ظریف و قدی متوسط هستید، به دلیل این زیبایی بدنی که دارید اغلب لباس ها جلوه ای خاص به استایل شما می بخشند. با توجه به اینکه خانم های ژاپنی نیز دارای اندامی با ظرافت هستند پیشنهاد می کنیم از مدل های لباس آنها نیز الهام گرفته و برای داشتن پوششی متفاوت و جذاب بهره ببرید.

45 مدل زیبا و شیک لباس ژاپنی

ایده هایی شیک از لباس ژاپنی

مدلهایی شیک و ایده آل از لباس ژاپنی

مدل پیراهن مجلسی شیک و زیبای ژاپنی

مدل لباس ژاپنی با تنوع بالا و زیبا

منبع همشهری
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی