کد خبر : 27464

امیر همسایه | هانشی امیر همسایه

هانشی امیر همسایه نزدیک به پنجاه سال است که در حوزه‌ی ورزش فعالیت می‌کنند.

به گزارش ورنداز :

هانشی امیر همسایه نزدیک به پنجاه سال است که در حوزه‌ی ورزش فعالیت می‌کنند. ایشان ورزش را با کُشتی شروع کردند و بعد وارد رشته‌ی جودو شدند. در جودو موفق به کسب دان هشت شده و به مقام مربی‌گری و سرمربی‌گری دست پیدا کردند. بعد از آن وارد حوزه‌ی جوجیتسو شده و‌ دان ۹ جوجیتسو کوبودو را دریافت کردند. 

امیر همسایه

ایشان همچنین دارای کمربند مشکی دان یک جوجیتسو برزیلی هستند. مجوز جوجیتسو برزیلی وزارت ورزش نیز به نام استاد امیر همسایه ثبت شده است. در طی این سالها افتخارات و عناوین مختلفی کسب کرده‌اند که فقط تعدادی از آن‌ها عبارتند از دارنده مدال طلای مسابقات ایندورگیمز ۲۰۰۹ ویتنام، نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۰۶ سوئد، نایب قهرمان سومین دوره مسابقات جوجیتسو بزرگسالان ۲۰۰۹ ازبکستان، مربیگری وسرمربیگری تیمهای ملی جودو و جوجیتسو، کسب ۱۷ مدال رنگارنگ تیمی در مسابقات ۲۰۲۳ کاپ آزاد اروپا و کسب کاپ دوم و سوم تیمی ده دوره قهرمانی جودو  کارگران کشور، قهرمان دو دوره مسابقات جهانی جوجیتسو BJJ با کسب ده مدال رنگارنگ و کسب عنوان نهم تیمی جهان و افتخارات بی‌شمار دیگر.

استاد امیر همسایه همچنین مولف سه کتاب در حوزه‌ی جوجیتسو هستند. عناوین این کتاب‌ها عبارتند از نخستین کتاب گام به گام نوازا (خاک) جوجیتسو، نخستین کتاب آموزش گام به گام جوجیتسو و فنون ترکیبی جودو-پارت ۲ جوجیتسو.

ایشان مدتی پیش دچار مصدومیت شدند و یک عمل سنگین روی لگنشان انجام‌ شد و البته باید مجدداً بعد از یک سال عمل دیگری انجام دهند.

 

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی