کد خبر : 27118

آدامس | جدا کردن آدامس | روش های جدا کردن آدامس ازمو

روش های جدا کردن آدامس از روی مو را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

روش های جدا کردن آدامس از مو 

روش های جدا کردن آدامس از روی مو را در این مطلب میخوانید 

یخ

استفاده از یخ برای جدا کردن آدامس از مو بسیار موثر است. برای انجام این کار، یخ را روی آدامس بگذارید و بگذارید آن سفت شود. سپس با استفاده از تکه کاغذ یا یک وسیله نایلونی، آدامس منجمد را جدا کنید. این فرآیند ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد.

روغن زیتون

همچنین می‌توانید از روغن زیتون نیز استفاده کنید. ابتدا موهای آغشته به روغن زیتون را با یک شانه با دندانه‌های درشت نرم کنید و سپس آدامس را با دقت جدا کنید. در نهایت، سر مو را با شامپو بشویید تا روغن زیتون از موها برود.

وازلین 

استفاده از وازلین می‌تواند به شما در جدا کردن آدامس از موها کمک کند. برای انجام این کار، موهایتان را با وازلین آغشته کرده و سپس مدتی صبر کنید. سپس با دقت و آرامی آدامس را از موها جدا کنید تا موهایتان کشیده نشوند.

سس مایونز

همچنین می‌توانید از سس مایونز نیز استفاده کنید. برای انجام این کار، یک قاشق غذاخوری سس مایونز را به قسمت مورد نظر بزنید تا رشته‌های مو از هم جدا شوند. سپس موها را با شامپو بشویید تا سس مایونز از موها برود.

 استفاده از کره بادام زمینی یا روغن زیتون برای جدا کردن آدامس از موها می‌تواند مفید باشد. برای این کار، آدامس را با کره بادام زمینی روی مو پوشانید و کمی صبر کنید تا مواد نرم کننده عمل کنند. سپس می‌توانید آدامس را آرامی از موها جدا کنید.

خمیر دندان 

همچنین، خمیر دندان هم می‌تواند برای جدا کردن آدامس از مو مفید باشد. این خمیر دندان دارای بافت کرمی است که به شل شدن آدامس و جدا کردن آن از موها کمک می‌کند. به علاوه، می‌توانید از کرم نرم‌کننده موها برای شانه زدن و جدا کردن آدامس استفاده

استفاده از الکل برای پاک کردن آدامس از مو

جوش شیرین برای پاک کردن آدامس از مو

جوش شیرین فواید بی شماری دارد و برای پاکسازی محیط داخل منزل استفاده می شود. کافی است که دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با نصف لیوان آب ترکیب کنید و به آرامی به موهایتان بزنید تا آدامس را در خودش حل کند و هرچند بار که خواستید این مرحله را تکرار کنید و مطمئن باشید که به موهایتان آسیبی نخواهد زد 

اگرچه که که گاهی اوقات جدا کردن آدامس از روی مو برایتان غیر ممکن به نظر می رسد اما همان طور که می بینید، ترفند های زیادی وجود دارد تا این کار را به راحتی انجام دهید

الکل یا سرکه سفید 

مصرف الکل و سرکه سفید ممکن است موها را خشک کنند و برای برخی افراد مناسب نباشند. در نهایت، انتخاب روشی برای جدا کردن آدامس از مو به عواملی مانند نوع مو و حساسیت پوست شما بستگی دارد. آبلیمو هم می‌تواند جزء روش‌های موثر باشد.

به هر حال، همیشه می‌توانید یک آزمایش کوچک روی یک قسمت کوچک از موهایتان انجام دهید تا اثر روش را بر روی موهای خود بسنجید و در صورت نیاز از یک شامپو مرطوب کننده برای پس از استفاده از این مواد استفاده کنید تا موها نرمتر شوند.

ارسال نظر

تبلیغات متنی