کد خبر : 27010

تجاوز | تجاوز پدر | تجاوز به دختر نوجوان

جزییات تجاوز پدرشیطان صفت به دختر نوجوان ۱۴ ساله اش را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

تجاوز به دختر ۱۴ ساله 

 

 جزییات تجاوز پدرشیطان صفت به دختر نوجوان ۱۴ ساله اش را در این مطلب میخوانید در ادامه خبر تلخ تجاوز یک پدر به دختر نوجوانش را می‌خوانید روزنامه همشهری خبر از حکم اعدام پدری داده که به دختر ۱۴ ساله‌اش به مدت چهار سال تعرض می‌کرده. 

پلیس در مورد این واقعه به مرداد ۱۴۰۰ برمی‌گردد و عموی این دختر نوجوان پس از شنیدن حادثه، از طرف برادرزاده‌اش به پلیس مراجعه کرده است. برادر این مرد اظهار کرده است: "برادر ۴۴ ساله‌ام سال‌هاست که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند و چندین بار دستگیر شده و به زندان افتاده است."

 
 

افشای تجاوز پدر به دختر نوجوانش

در مورد تصمیم خود برای مراجعه به پلیس گفته است: "سحر که ۱۴ ساله است، به خانه ما آمد و در حالی که وضعیت جسمی و روحی خوبی نداشت، گفت که پدرش از ۴ سال قبل او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. هرچند بارها به نامادری‌اش گفته بود، اما او باور نکرده و حتی دعوایش هم کرده بود. سحر که فکر می‌کرد من هم حرف‌هایش را باور نمی‌کنم، برای اثبات ادعایش فیلمی به من نشان داد که از شدت ناراحتی دیوانه شدم. خیلی فکر کردم چه کار باید بکنم، تا اینکه تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس بگویم."

دختر به پلیس گفته است: "۱۰ ساله بودم که مادرم جدا شد و رفت، اما من را با خودش نبرد و پیش پدرم ماندماز همان موقع پدرم من را مورد آزار قرار می‌داد. ۴ سال از ترسم به کسی حرفی نزدم. ۱۱ ساله بودم که پدرم برای چهارمین بار ازدواج کرد و من اولین بار موضوع را به نامادری‌ام گفتم. اما حرف‌هایم را باور نکرد، چون فکر می‌کرد من به خاطر رفتارهای بد پدرم دروغ می‌گویم و می‌خواهم با این بهانه پیش مادرم برگردم. بالاخره تصمیم گرفتم موضوع را به عموی بزرگم بگویم و برای اینکه او حرفم را باور کند، آخرین بار از پدرم فیلم گرفتم."

 

علت تجاوز پدر به دخترش چه بود؟

دراین گزارش آمده که کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت این دختر نوجوان را تایید کرده‌اند. از سوی دیگر، پدر این دختر اظهار کرده است که تحت تأثیر مواد مخدر شیشه اقدام به این اعمال کرده است.

تأیید کارشناسان پزشکی قانونی در مورد موارد آزار و اذیت به عنوان شواهد مهمی در پرونده‌های حقوقی مطرح می‌شود و می‌تواند در رسیدگی به این نوع موارد تاثیرگذار باشد. همچنین، تأثیر مواد مخدر بر رفتار افراد نیز اغلب به عنوان یک عامل موثر در مواردی از این چنین مواقع بررسی میشود

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • مریم

    پدری که به دخترش نجاوزکرده ازحیوان پسترهست وبابهانه مصرف موادمخدرهم دختربیگناه موردتعرض قرارداده هم ازدست قانون فرارکنه آشغال بی وجدان جنانی بفکرآینده دختربیگناه نبوده ؟؟؟؟!!!!اسم تومیذارن انسان توجانوردوپاهستی .

  • ناشناس

    تکراری بود

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی