کد خبر : 26917

معوقات بازنشستگان | واریز معوقات بازنشستگان

مبلغ ۲۰ میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز می‌شود، و این پرداخت از اول مهرماه انجام خواهد شد

به گزارش ورنداز :

واریز  معوقات ۶ ماهه حقوق بازنشستگان از ۲۰ مهر

مبلغ ۲۰ میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز می‌شود، و این پرداخت از اول مهرماه انجام خواهد شد.

واریز معوقات بازنشستگان

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرده است که وام ۲۰ میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیری که در قرعه‌کشی برگزیده شده‌اند واریز می‌شود. همچنین، ثبت‌نام برای این وام از ماه مرداد آغاز شده و برای اطلاعات بیشتر در مورد وام بازنشستگان، می‌توانید اخبار را دنبال کنید.

همچنین، پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز دوشنبه بیستم شهریورماه آغاز شده و بر اساس جدول اعلام شده توسط سازمان تامین اجتماعی، این پرداخت بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود و تا سی‌ام شهریورماه ادامه خواهد داشت.

معوقات ۶ ماهه حقوق بازنشستگان از ۲۰ مهر

جدول تاریخ واریز مستمری شهریورماه سال ۱۴۰۲

نام حرف تاریخ پراخت

آ – ا ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

حروف ب تا ش شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

حروف ص تا ی شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

ب ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

پ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

ت ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

ث ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

چ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

ج ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

ژ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

ص ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

ض ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ز ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ف ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ح ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ق ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

س ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

ر ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بانک ملی ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بانک ملت ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بانک تجارت ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

پست بانک ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بانک سپه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بانک کشاورزی ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بانک صادرات ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ط ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ظ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

خ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

گ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ل ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

و ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

غ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ی ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ذ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ک ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

د ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ش ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ع ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

ن ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

م ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بنیاد شهید ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

همکاران بازنشسته رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که دولت قصد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال را ندارد. این تصمیم به نظر می‌رسد به علت جلوگیری از کسری در بودجه اتخاذ شده باشد. در گذشته، دولت اقدام به افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در میانه سال می‌کرد، اما این اقدام با انتقاداتی همچون تاثیر بر بودجه، افزایش ناترازی و تبعیض میان کارکنان همراه بود.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، در مورد افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال جاری توضیح داده و اظهار کرده است که افزایش حقوق جدید در این مدت در نظر گرفته نشده و افزایش حقوق‌ها سالانه انجام می‌شود. او این تصمیم را به عدم کاهش تورم و فشارهای اقتصادی توجیه کرده و بیان کرده که افزایش حقوق سال جاری ابتدای سال اجرا شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند!

نصرالله دریابیگی (رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران) در مراسم تجلیل از کانون بازنشستگان شهرستانهای رامسر، تنکابن، عباس آباد و نوشهر ضمن قدردانی از زحمات کانونهای بازنشستگی استان گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند!

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران ضمن انتقاد شدید از شرایط معیشتی بازنشستگان گفت: زندگی امروز پیشکسوتان تولید و سازندگی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: بازنشستگان شریف ایران، کارگران دیروز این مرز و بوم‌اند که در سخت‌ترین شرایط در دفاع مقدس و همزمان سنگر تولید ایثارگری کردند و ۳۰ سال تمام در برابر تحریم‌های ظالمانه پرچم عزت و شرف جمهوری اسلامی را بالا آورده‌اند و حالا شایسته نیست که در تأمین حداقلی‌ترین نیازهای خود بمانند!

این مقام کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و کانون عالی ضمن انتقاد از عدم اجرای قانون الزام درمان رایگان، نحوه توزیع تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی و دخالتهای مکرر دولت در امور داخلی سازمان تأمین اجتماعی از جمله تلاش برای واگذاری بانک رفاه، گریزی هم به تعهدات بیمه آتیه حافظ و مشکلات بازنشستگان در غرب استان زد و گفت: از وزارت تعاون و کار و مدیران سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم با اجرای عدالت در خدمات‌رسانی به بازنشستگان، آرامش را به این خانواده ۴.۵ میلیون نفری برگردانند.

دریابیگی گفت: استدعا دارم مسئولین محترم نظام و دولت محترم به این سوال بازنشستگان پاسخ دهند که کدام مدیر و مسئول گرامی می‌تواند یک خانواده ۴ نفره را با ماهی ۷ میلیون تومان مدیریت کند و این در حالی است که بخشی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی با ماهی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان به اصطلاح زندگی می‌کنند؟!

 
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • قربان غلامی

    باسلام خدمت دولت محترم ممنون از لطفتون

  • ناشناس

    به داد مستمری بگیران تامین اجتمایی برسید. خیلی سخته نون شب نداشته باشی

  • سیدعلی موسوی

    طبق نظر نمایند اراک درمجلس اقدام نمایید

  • ناشناس

    فقط حرف وحرف وحرف عمل به ان هیچچچچچچ

  • علی دادرسی

    سلام درموبایل خوندم که دولت هدفش این است که حقوق بازنشسته رادرنیمه دوم امسال افزایش ندهد.درصورتیکه قیمت اجناس مخصوصا خوراکیها خیلی گران شده است.من اعتراض دارم تموم

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی