کد خبر : 26480

فال حافظ | فال حافظ ۱۵ شهریور

فال حافظ چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید 

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 356 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

افکار و آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هر کسی را بهره ای است. تو هم از نعمتهایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی. برای مقبول شدن در بین مردم تلاش بسیاری لازم است، پس شروع کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- افکار بلند و همت عالی شما موجب می شود که به درجات بالا برسید و به شما می گویم که در راه پیشرفت و ترقی، تمام مشکلات را پشت سر می گذارید و انسانی کامیاب و پیروز خواهید شد. اولاً همیشه بر خداوند توکل داشته باشید. ثانیاً مبادا جاه و ثروت موجب غرورتان گردد که از آن روز سرنگونی شما حتمی خواهد بود. بدانید وظیفه دارید به پدر مادر و اقوام کمک کنید تا خداوند به شما کمک کند.

۲- سعی کنید از خواسته های دور و دراز دست بردارید زیرا هر کس پار را از گلیم خود درازتر کند، ناکام می ماند. البته این به آن معنی نمی باشد که در راه رسیدن به مقام و ثروت و زندگی کوششی نکنید. آینده ای موفق دارید و آینده متعلق به شماست.

۳- این نیت عملی است. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. نگران نباشید زیرا پریشانی موجب شکست می شود. خرید و فروش هر دو نفع دارد. تغییر شغل و امور علمی حتمی است. شخصی منتظر شما می باشد. سفری بسیار خوب در پیش دارید. ملاقاتی مهم خواهید داشت. ۴ فرزند در طالع و همسری بسیار مهربان و دوست داشتنی دارید.

۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که کاملاً لخت شنا می کنید. تعبیرش این است که به ساحل جدید زندگی نزدیک می شوید در حالی که کشمکش درونی دارید. دعا می کنم سرعت پیشرفت شما بسیار زیاد شود. به پدر و مادرتان بگویی که نگران مسافرش نباشد. حال او خوبست. قدری خود را برای شما لوس می کند اما او از هر جهت وضعی عالی دارد.

 

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 192 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست دل سپرده ای و هرگز قصد بازگشت از سفر عشق را نداری، در عین حال بی تاب و بی قرار هستی. اگر می خواهی به این راه ادامه بدهی باید بر خود مسلط باشی و بیش از این خود را عذاب ندهی و ناله و زاری بیهوده نکنی. تو که در انتخاب این راه به حرف هیچ کس گوش نکرده و اکنون به خود کرده دچار شده ای باید صبور باشی و به خدا توکل کنی تا کارها رو به راه شوند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، خودخواه، موفق، نصیحت پذیر، قادر به هر کاری، کمیاب، والا مقام، منطقی، جدی، عصبانی، بذله گو، محتاط، رفیق دوست، مودب، خوشگذران و با نمک.

۲- تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در اجرای آن تردید دارید. با توکل به خدا و با مساعدت از بخت، علاقه، سرعت عمل و دقت اقدام کنید که موفقیت بر رقیبان نزدیک است. پس تمام همت و تلاش خود را مصرف دارید و اگر نمی توانید به این عوامل پاسخ دهید، بسیار بجا و به موقع می باشد که جداً از این کار صرف نظر کنید چون کارهای بزرگ، سختی های بزرگ دارند و شما باید خود را برای رنج و ناراحتی آن آماده می ساختید. وقتی لباس آن چنانی و گردش و ... می خواهید، یاد دیگران هم باشید که ناراحتی دارند.

۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* دل در آرزوی چهره جانان مونس جان نمی گردد و جان نیز به هواداری کوی دوست از خدمت جسم، سرباز می زند و نافرمانی می کند.

* از آن زمان که دل بیهوده گوی من در چین و شکن زلف دراز او جای گرفت، دیگر از این سفر طولانی و دور و دراز، قصد بازگشت به سینه من را ندارد.

* در برابر کمان ابروی او، پیوسته عرض نیاز و خواهش می کنم ولی گویی به دست محبوب، دو گوش این کمان با کشیدن زه، پیچیده و تاب خورده است و به من گوش نمی دهد.

۴- بهتر است از این کار صرف نظر کنی زیرا در آینده ای نزدیک، بر اثر ملاقاتی، شغل مهمتری به دست می آورید. همسر خود را آزار داده اید. سعی کنید دل او را بدست آورید. بیمار به همان حال باقی می ماند. خرید و فروش و تغییر مکان اشکال دارد. منصرف شوید.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 161 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

غم و غصه فکرت را آشفته و غمگین کرده. بدان که غم و اندوه قدرت فعالیت مثبت و سازنده را از انسان سلب می نماید. همیشه در زندگی اسراری نهفته است که برای انسان قابل فهم نیست چه بسا خیر و صلاح تو در کارهایی است که در نظرت شکست و ناکامی محسوب می شود. خدا برای هر کسی قسمت و سرنوشتی مشخص نموده و به هر کس رتبه ای اعطا فرموده که غیر قابل تغییر می باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدتی است که درباره این نیت ناخود آگاه، نگران و ناراحت هستید. باید بگویم که این ناراحتی، ناشی از تردید شما می باشد که باید توکل بر خدا کنید و از اندیشه، سرعت عمل و دقت خود بهره بگیرید. البته مصلحت آن می باشد که مدتی حوصله کنید که عجله موجب خرابی و تاخیر این نیت می شود.

۲- زیاد پافشاری می کنید. بطوریکه او را در تصمیم گیری و اقدام و حتی علاقه به انجام کارهایتان مردد ساخته اید.

۳- به زودی پرنده سعادت بر بام خانه شما خواهد نشست و اوضاعی که شما در هم ریخته اید، سامان می یابد.

۴- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* از دل غمگین شعر آبدار بر نمی آید. از این حقیقت یک سخن دقیق بیان کردیم و مطلب همین است.

* اگر از لب لعل تو یک انگشتر امان بمن بدهند، صد سرزمین حضرت سلیمان به حکمرانی من خواهد بود.

* نباید از سرزنش حسودان ناراحت شوی زیرا اگر خوب نگاه کنی، خیر تو در همین است.

حافظ پاسخ نیت شما را در نیت سوم واضح داده است.

۵- سفری مفید در پیش دارید. قرض ادا می شود. بیمار شما چند ماه دیگر بهبود می یابد. از مسافر که کارهای او در شرف انجام است، خبرهای خوش دریافت می کنید اما تغییر شغل و خرید فروش در این موقعیت نفعی برای شما ندارد. نوزادی که می خواهید در راه است. مطلبی را که به دنبال آن کنجکاو هستید تا ده روز دیگر عملی و روشن می شود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عاقل و دانا، با نمک، خوش تیپ، خوش برخورد، رام، سیاستمدار، زرنگ، رک، باسلیقه، اهل تعریف، مشاوری خوب، نصیحت کن، قدر شناس، صلح جو، با محبت، سخاوتمند، بلند نظر، غیر حسود، خوش بین، با وفا، وابسته به خانواده، طناز، نجیب، با وقار و اهل میهمانی و گردش.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 270 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

بعد از تحمل سختی ها و رنجهای بسیار بالاخره به مراد دل خود دست یافتی و او بهترین انتخاب برای توست. هر دو صادقانه به یکدیگر مهر می ورزید و این عشق بزرگترین سرمایه برای زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید و با قناعت و صداقت زندگی کنید که سعادت شما جاودانه خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چرا دندان به لب می فشاری و اشاره می کنی که ساکت باش. من چنان لب نوشین سرخ رنگ را بوسیدم که شیرینی آن هنوز دریافت می شود ولی به وصف در نمی آید.

* بدون تو در کلبه گدایی خود زحمت های زیادی کشیدم که سوال نکن.

مانند حافظ غریب و دور از وطن، سالک راه معرفت شدم و به مقامی از سلوک رسیدم که نه در وصف و نه به ادارک می آید. پس سوال نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت برای شما خیلی عزیز و گرامی است. بدانکه کسی شما را بسیار دوست دارد ولی قدرت ابراز ندارد. رنج ها و درد های شما به زودی سپرس می گردد و زمان وصل و قرار و آرام فرا می رسد. پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. فقط مقداری باید تحمل و صبر کرد.

۳- شاهراه زندگی به روی شما باز شده. کوشش شما به زودی میوه شیرین خود را می دهد. کبوتر سعادت بر بام خانه شما مشغول لانه ساختن می باشد. مواظب باش با تدبیر و وقت شناسی آن را به پرواز در نیاوری. پس بر شما مبارک باد.

۴- حافظ در بیت های بالا به شما آشکارا مژده داده است که بیمار شفا می یابد. مسافرت موفقیت آمیزی در پیش دارید.

۵- مسافر شما وضع و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر موقعیت به وجود می آید.

۶- اگر می خواهید معامله ای کنید که مبارک باشد، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه نحل آیه ۵ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

۷- رنگ زرد مایل به قرمز را برازنده شما می دانم زیرا با استفاده از این رنگ، کبد و قلب بهتر کار می کند. چون بعضی این رنگ را شفا بخش می دانند. پس برای بر طرف کردن اضطراب، وسواس، سوء هاضمه و بیماری های عضلانی مفید است و همچنین برازنده متانت شما است.

۸- به زودی از طریق موبایل و اینترنت آشنایی مفیدی دست خواهد داد.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 290 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چند وقتی است که از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.

۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.

۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.

* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.

* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار چندان تفاوتی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.

۶- اگر کاری را شروع کرده اید و می خواهید عاقبت آن نیکو گردد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه بقره آیه ۲۵۶ تا ۲۶۴ و سوره لقمان آیه ۲۲ تا ۳۰ را با معنی بخوانید.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 141 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

به خواست خدا گره از کارهایت گشوده شده و چاره کار به دستت آمده. تمام کارها بر وفق مرادت پیش می رود و به زودی مژده وصل و نیکبختی به گوشت خواهد رسید. اکنون که در راه پیشرفت و کامیابی قدم برمی داری تواضع خود را از دست مده چرا که فرد مغرور هرگز پیشرفت نخواهد کرد و به جایی نخواهد رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و هفتم به شما می فرماید:

* افسوس که نرگس دیده افسونگر محبوب فتنه ای عجیب به پا کرد و دریغا که آن مست از باده حسن و نیکی با عاشقان فرزانه آنچه توانست بی مهری کرد.

* خیال عاشقانه به دل حافظ آتش زد و او را سوزاند. ببینید یار قدیمی با یار خود چه کار کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل رقابت، زرنگ، قوی، عجول، شتاب کار، رک و بی پروا، قدرت سنج، عاشق پیشه، استثنایی، جذاب و دلربا، دوستدار تعریف، اهل تفریح و ثروت اندوز.

۳- از دوستت خطا دیده اید، مقصر دوست شما نیست بلکه شخص دیگری است که رابطه شما را خراب کرده و او را وادار به چنین عمل گستاخانه ای نموده است. بنابراین در دوستان خود تجید نظر کنید و مراوده های خویش را به حداقل برسانید.

۴- درمعامله ای زیان دیده اید. او شما را تنها گذاشت. احساس عجیبی دارید. بهترین راه آنست که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی بخوانید و از پیر و مرشد راه استمداد کنید که با توکل به خداوند، موفقیت همراه شما خواهد شد.

۵- به شما نوید می دهم زندگی شما کلاً در تغییر و تبدیل خواهد بود. به طوری که گویی مجدداً متولد شده اید. پس سعی کنید دقت، سرعت عمل و تلاش همراه سازید و استفاده از معلومات استاد با تجربه ای را از یاد نبرید و صحبت آنها را غنیمت دانید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان زود است.

۶- مسافرتی زیارتی سیاحتی در راه است. معامله ای سود آور در پیش دارید که بر شما مبارک باشد، به شرط آنکه صدقه بدهید و دین لازم را بپردازید و دلی را شاد کنید.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 181 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

تمام زندگیت را در گرو عشقی نهاده ای و همه چیزت را وقف دلدار نموده ای اما بدان که اصلی ترین عامل موفقیت در راه عشق، صبر و شکیبائیست و تو را تحمل باید، چرا که همانطور که خودت هم می دانی پایبندی به این عشق برای تو بهترین راهیست که به خوشبختی و سعادت منتهی می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بعد از این سعی کن از او جدا نشوی و او را آزار ندهی که تمام زندگیش شما هستید. و او اینگونه تصور می کند. اگر می خواهی او را امتحان کنی به این کارها نیازی نیست. کافی است یک روز از او تماماً دور باشی.

۲- صورت، روحیه ای و سیرتی لایق آینه دولت و سعادت داری. پس تلاش و کوشش توام با عشق و محبت داشته باش.

۳- اسرارت را با فردی خردمند و با تجربه در میان بگذار و از او رای و اندیشه ای بخواه که سودمند است.

۴- اگر اینک خود را بی فایده می دانی، بدان که نیاز عده ای را بر می آوری و مورد احترام همه هستی. این فکر زاییده گوشه نشینی و انزوای شماست.

۵- برای اجرای این نیت و این معامله و عمل، قدری مشورت همراه با صبر و شکیبایی و مرحمت و لطف لازم است. اینجاست که باید از زیرکی و ملاحت و قدرت خود برای رام کردن او استفاده کنید. شنیده اید که اسب خوش خرام را همه دوست دارند؟

۶- این گفته بسیار زیباست که به عنوان هدیه به شما تقدیم می کنم. جمال آدمی در زبان او، کمال وی در عقل اوست. خورشید هر بامدادان به شما خوش آمد می گوید و تا انتهای روز شما را همراهی می کند تا شما نیز دیگران را همراهی کنید.

۷- چرا اطرافیان را از خود سرد و مغموم می سازی در حالی که شما در ماه نور به دنیا آمده اید و باید به جهت طبیعت و سرشتتان تابندگی داشته باشید؟ علت این کار وسواس و تردید بیش از اندازه شماست.

۸- معامله را توصیه می کنم. مسافرت را به علت بیماری یکی از اقوام صلاح نمی دانم. در امور تحصیل کوتاهی می کنید. در کار و زندگی سستی و بی نظمی دارید.

۹- از خدا بخواه که همیشه از سلامتی جسم و روح برخوردار باشید. بر خود اعتماد داشته باشید.

۱۰- برادر به شدت نیاز به شما دارد. از او احوالی بگیرید که مفید است. مسافر شما در حال موفقیت گام بر می دارد، پس جای نگرانی نمی باشد. به زودی مسافرتی در پیش دارید.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 107 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته ای، به شکرانه جذابیت هایی که خدا در وجود تو قرار داده و تو را نزد دیگران محبوب نموده است متواضع باش و با دیگران تا آنجا که می توانی مهربانی کن. در انتخاب دوستانت دقت کن و در جمع کسانی حاضر شو که در شأن و موقعیت تو باشند و از افراد پست و تنگ نظر دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

قامت همه محبوبان عالم در برابر قد راست و الف گونه تو مانند حرف ن خمیده باد.

۲- همه عاشق و شیفته محبت و مهر شما هستند. پس باید ارزش واقعی خود را بدانید و این گوهر ارزنده را به دست نا اهلان و حسودان به آسانی قرار ندهید. باید بگویم وقتی به میهمانی می روی، منتظر شما هستند اما زمانیکه ناخوانده می روی، در چهارچوبه در منتظر می مانی.

۳- آینده ای بسیار درخشان در پیش داری به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهی و از شخص عالم و آگاهی کمک بگیری.

۴- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که این نیت برآورده می شود و سوره مبارکه شعرا، از آیه ۵۰ تا ۸۰ را بخوان.

۵- اخیراً گرفتار ناراحتی و مشکلی شده ای. غمگین نباش. او آگاه نیست. بلکه باید با متانت و حوصله او را مطلع سازی.

۶- از ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، وسواسی، باهوش، خوشگذران، منطقی، دقیق، جذاب و دلربا، مصمم، ظریف و سطحی نگر، خیالباف، مهمان نواز، درسخوان، اهل کشف، اصیل، با استعداد و دوست داشتنی.

۷- معامله و تغییر شغل و مکانی در پیش می باشد. چیزی گم کرده ای. ناراحت نباش. نزد کسی است. به شما می دهد. شخصی بلند قد و لاغر اندام، با موی جو گندمی خیلی به شما علاقه دارد. از نصایح او بهره مند شوید که شما را خیلی دوست دارد.

۸- مسافرت مفید می باشد. خرید و فروش عالی است اما برای تغییر مکان عجله نکنید. به زودی مژده ای دریافت می کنید. سفر کرده های شما حالشان خوبست و مژده ای در دو هفته دیگر به شما خواهند داد. پس مرا دعا کنید.

۹- رنگ زرد لیمویی را انتخاب کنید که با اندیشه های تابناک شما هماهنگی دارد. زودتر از زمان تصمیم خواهید گرفت. انرژی خود را خلاقانه به کار بگیرید تا بر دشواری ها پیروز شوید. این رنگ برازنده قد و قامت شماست.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 420 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است از رفتار او گیج و سرگردان شده ای و معنی حرکات و کارهایش را نمی فهمی، گویا انقلابی در وجود او به وقوع پیوسته است که تو از آن غافل بوده ای. سعی کن او را بهتر درک کنی و عواطف و احساساتش را بفهمی. تنها از این راه است که بیش از دیگران به او نزدیک خواهی شد. به خاطر داشته باش که او به زودی وارد زندگی تو خواهد شد، بنابراین خود را مهیای پذیرایی از او کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ اکنون که یار در دل غمگین تو جای گرفته است، چرا خانه دل را از هر اندیشه ای جز اندیشه یار تهی نکردی؟ ندانم چه قصدی داری!

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- چرا اطرافیان را آزار می دهید؟ قصد نیت شما از این کارها چیست؟ آخر تقصیر با خود شماست. چرا شهامت ندارید و نمی گویید مقصرم. مگر اراده ندارید؟ پس کوتاه بیایید و سعی کنید از این پس با استادان دانا و عزیزان نزدیک خود مشورت کنید. آنگاه اقدام نمایید و بی جهت خود و دیگران را به زحمت نیندازید.

۳- از غرور کاری ساخته نیست بلکه توازع، فروتنی و مهربانی مشکل شما را حل می کند. اگر می خواهید این نیت برآورده شود، از دیگران دلجویی و عذرخواهی کن تا خداوند به شما کمک کند. مطمئن باشید که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت و موفق می شوید.

۴- اگر از کار نیک خود خوشحال و از کار بد خود دلگیر می شوی، نشانه ایمان شماست زیرا همه کارها وابسته به نیت است. مسافرت را توصیه می کنم. به زودی خبرها و مژده های خوشی دریافت می کنید و به موفقیت های بسیاری می رسید. از همنشینی با افراد معتاد و حسود پرهیز کنید.

۵- رنگ زرد یا سفید استخوانی را برایتان پیشنهاد می کنم که موجب شادی، خویشتن داری، عزت نفس و حسن انتخاب می گردد. احساس یاس را بر طرف می کند. از اختلاف جدی روحی جلوگیری می کند و حس احترام را به وجود می آورد.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 209 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت اسیر و گرفتار کرده ای. زندگیت زیر و رو شده و دیگر تاب و تحمل این وضعیت را نداری. اما باز هم او را دوست داری و حاضر نیستی از او دست بکشی. اگر چنین است بهترین تجویز برای تو آن است که سعی کنی بر اعصاب خود مسلط شوی و تا آنجا که می توانی مشکلات را با صبر و حوصله از سر راه برداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما چیزی را از دست داده اید که از اندیشه و خاطر شما یا خانواده خارج نمی شود و همه از این وضع ناراحت هستید. این امر بر اثر اشتباه پیش آمده است و چاره ای برای آن فعلاً متصور نمی باشد ولی امید را نباید از دست داد. به زودی جبران می شود.

۲- به چیزی و کسی وابسته شده اید که به کرشمه چشم او نیز قانع می باشید و بر سر دو راهی قرار دارید. اینجانب به شما می گویم که اگر می توانید، از این کار دست بردارید زیرا مقدمات آن فراهم نشده است و رقیبان زیادند. اگر نمی توانید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذری نموده، توکل بر خدا نمایید که گشایش حاصل شود.

۳- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:

* شاید مانند باد صبا افتان و خیزان و نالان به کوی تو گذر کنم. دیشب کاری جز ناله سحری نداشتم.

* ای آتش هجران، چنان مرا سوختی که مانند شمع جز سوختن و نابودی، چاره ای نداشتم تا شاید از این راه از فنا به مقام برسم.

* رنج حافظ در اندوه هجران تو، نشانه ای از شکنجه جهنم است که به علت واضح بودن، نیازی به بیان ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زرنگ و ناقلا، بدپیله در عشق و زندگی، طوفانگر، اهل نصیحت، وابسته به فامیل، رفیق باز، بی علاقه به بخت و اقبال، جذاب، ملاحظه کار، اهل رودربایستی، اصیل، فداکار و پرجنب و جوش.

۵- با همسر خود مهربان باشید وگرنه از شما دلسرد می شود. ۴ فرزند در طالع دارید. با همسری مهربان و صمیمی ولی بد اخلاق و نازک نارنجی.

۵- با شوخی و طنز فال نگیرید چون حافظ با کسی شوخی ندارد و ممکن است مورد غضب او واقع شوید. بدان چنین است رسم سرای فریب. گهی بر فراز و گهی بر نشیب.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 224 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی خود دائما از این شاخه به آن شاخه می پری و بی آنکه منطقی فکر کنی پیوسته تصمیمات خود را عوض می کنی. به همین علت کارت پیش نمی رود. از خود ناامید مباش و برای آینده خود یک تصمیم جدی و منطقی بگیر و با امید به خدا آن را عملی کن. حتما موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و نهم می فرماید:

* ای دل اینگونه یاوه گوی نباش که به هر جای بروی یا با آدم هرزه و بی مصرف بگردی، کاری از پیش نمی بری.

* تو که از بزرگواری های اخلاق معنوی جهانی دیگر در این جهان هستی، نباید روش به سر بردن پیمان و محبت را فراموش کنی.

* به کلاه جهان داری که مانند هدهد کوچک است، مرا از راه به در مکن که من باز سپیدم نه پرنده کوچک. پس به دنبال هر چیز بی ارزشی نیستم.

۲- این نیت دارای رنج و درد است اما ثمره ای شیرین دارد. به شرط آنکه فعالیت، سرعت عمل، دقت و مشاوره با انسان عالمی را از دست ندهی.

۳- ارزش واقعی خود را بدان و مرحبا که به هر کس و ناکسی دم خور نمی شوی. پس سعی کن از سیگاری ها و معتادها دوری کنید.

۴- شخصی شما را در این هفته نصیحت کرد. با او با عقل عمل کن و خوابی خواهی دید که پس از آن با متانت با او رفتار کن.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مرتب و تمیز، مقبول عامه، شاد، متعادل، رفیق باز، عاقل، صلح جو، خوشگذران، موافق، خیرخواه، با اراده، با نمک، منطقی، سخاوتمند، قابل انعطاف، خوش بین، خوشمزه و مجلس آرا. با این محاسن حیف است که با هر کس و ناکسی نشست و برخاست کنی.

۶- مسافرت خوب است. طلاق عملی است. ازدواج دارای مقدماتی است که هنوز فراهم نشده. تغییر شغل ایجاد می شود. تغییر مکان زود است. بیمار شفا می یابد.

۷- شما نیاز دارید تا با افرادی که با آنها احساس راحتی می کنید، همنشین شوید و روابط هدفمندی داشته باشید. از رنگ سبز برخوردار شوید که برازنده شما است.

فال حافظ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 197 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

در مقابل دلبریهای او تاب تحمل نخواهی داشت و تسلیم خواهی شد، اما در این کار شتاب مکن و اول آمادگی این کار را در خود ایجاد کن. فردایی روشن در پیش روی داری. از فرصتهایی که به تو روی می آورد و از جوانی خود قبل از آنکه از دست برود نهایت استفاده را ببر و برای آینده خود توشه ای فراهم ساز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، رک گو، دلیر و شجاع، با اعتماد به نفس، شوخ، حراف، باهوش، حادثه جو، سیاستمدار، زیرک و ناقلا، روشنفکر، پرحافظه، با محبت، نترس، مشاوری مهربان و خوب.

۲- اگر چه طالب آن می باشید ولی نباید برای بدست آوردن آن دست به هر کار غیر متعارفی بزنید که به صلاح شخصیت علمی و خانوادگی و اجتماعی شما نمی باشد. باید متوجه باشید که خوشی ها چون برق می گذرد ولی آبرو و حیثیت بر جای می ماند. راز دل خود را کمتر در میان بگذار و جلوی زبان خود را بگیرید که هر رازی نباید فاش شود.

گلاسکو می گوید: "عشق بزرگترین رویداد در زندگی است ولی کامیابی نتیجه احتراق خود به خود نیست، بلکه باید به آب و آتش عاقلانه زد وگرنه همه جا می سوزد."

۳- این نیت به سرعت عملی نمی گردد، چون هنوز مقدمات آن کاملاً آماده نشده است. ولی به هر صورت، دیر یا زود عملی خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره مبارکه البلد را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۴- انسان های موفق، از راز و رمز کار خود غافل نیستند و با اندیشه عمل می کنند. پس شما نیز کمی بیشتر در این باره اندیشه کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و پنجم می فرماید:

* آن محبوب زیبا هر جا تبسمی کند، گل چهرگان او را بر چشم خود جای می دهد.

* ای جوان سرو قامتت گوی سعادت را از میدان هستی ربوده. قبل از آنکه بالای راست تو چون چوگان و کمان خم شود و از تو کاری ساخته نباشد، به هوش باش.

* عاشقان جانثار را بر سر و جان خویش، حکمی و فرمانی نباشد زیرا هر چه حکم عشق باشد، آن را انجام می دهند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    ببخشید خیلی بیجا میکند وارد زندگی من شود ،من تو گلدون علف هرز پرورش نمی دهم، خدا را شاکرم که طوری کرد که دکمه پیرهنم نشد ،قدر فرصتو ندونست انگار بخت با من یار بوده

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی