کد خبر : 26095

فال روزانه | فال روزانه ۲۶ مرداد

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

فال روزانه امروز پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز توانایی شما در انجام چندین کار مختلف به طور همزمان به کارتان خواهد آمد. اطلاعات زیادی در اطرافتان در جریان هستند و شما هم باید دانش خود را به درستی به کار بگیرید تا آنها را به بهترین شکل طبقه بندی کرده و به کار بگیرید. شما فکر می کنید که همه باید بدانند شما چه می خواهید، اما در واقع این شما هستید که باید با آنها در مورد خواسته های خود صحبت کنید. با وجود این که امروز بیان کردن احساساتتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، بازخوردی که دریافت خواهید کرد ارزش این ریسکی که می خواهید بکنید را خواهد داشت. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما مانند کودک وحشت زده ای هستید که می خواهد زیر تخت پنهان شود، اما باید این را به یاد داشته باشید که زیر تخت هم به همان اندازه ی دنیای اطرافتان هیولا وجود دارد. حداقل وقتی آن زیر پنهان نشوید می توانید هیولاها را بهتر ببینید و از دیگران هم برای رویارویی با آنها کمک بگیرید. شما از آن آدم هایی نیستید که به سادگی موقعیت های خوب را از دست بدهید، اما امروز تعداد موقعیت های وسوسه انگیزی که در برابرتان قرار می گیرند آنقدر زیاد است که سردرگم میشوید. بهتر است با دقت بیشتری این فرصت ها را بررسی کنید. خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.


فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس می کنید که انگار تمام دنیا در برابر شما ایستاده است و کوچک ترین کارهایی که می کنید هم با مخالفت مواجه می شوند. هر چقدر بیشتر لجبازی کنید پیشرفتتان سخت تر خواهد بود. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که در هر موقعیتی خوشرویی و شوخ طبعی خود را حفظ کرده و به اطرافیان خود یادآوری کنید که همه ی ما روی صحنه ی این دنیا با هم و در کنار هم هستیم و به جای هل دادن یکدیگر بهتر است با هم کنار آمده و بیشترین بهره را از فرصت کوتاه خود ببریم. برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.


 فال روزانه متولدین تیر

امروز شما در نظم بخشیدن به کارهایتان تلاش زیادی از خودتان نشان می دهید و رفتاری منطقی هم از خودتان نشان می دهید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است پیش بیایند که می توانند کنترلی که روی اوضاع دارید را به هم بزنند. مواظب باشید سریع واکنش نشان ندهید و پیش از هر اقدامی تمام اطلاعات مرتبط با آن را به دست بیاورید. به سادگی از میدان به در نشوید، اگر خودتان دوباره کنترل اوضاع را در دست نگیرید دیگران برایتان تصمیم گیری خواهند کرد. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز حفظ تعادل کارها برایتان بسیار چالش برانگیز خواهد بود. نسبت به این موضوع توجه داشته باشید، زیرا امروز بیش از هر زمان دیگری به داشتن تعادل در کارهایتان نیاز دارید. از موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند بیشترین بهره را ببرید و توانایی هایی که در مکالمه دارید را به کار بگیرید تا اختلافاتی که ممکن است برایتان پیش بیایند را از بین ببرید. روابط عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند، شما نه هدیه های گران قیمت می خواهید و نه انتظارات غیر منطقی دارید، تنها خواسته شما احساس امنیت عاطفی و دوست داشته شدن است. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز ذهنتان حسابی درگیر است و در رابطه با یک تصمیم گیری مهم بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید. خودتان را نگران نکنید، شما تمام آماده سازی های لازم را انجام داده اید و حالا دیگر وقت عمل کردن است، با خیال راحت دست به کار شوید. با وجود این که اغلب در نشان دادن احساسات خود جسارت زیادی از خود نشان می دهید و حتی دست به کارهایی می زنید که شاید به نظر بعضی ها دیوانه بازی باشند، امروز در نشان دادن عواطف خود با احتیاط بیشتری برخورد می کنید و ترجیح می دهید زیاد در مورد احساسات خود صحبت نکنید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج بشوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

بلاتکلیفی و شک و تردید امروز ممکن است باعث شود آنقدر منتظر بهترین گزینه بمانید که فرصت هایی که در اختیار دارید را از دست بدهید. اگر می بینید فرصتی برایتان فراهم شده است که با اهداف اصلی شما هم جهت است آن را از دست ندهید، امروز روزی نیست که بخواهید منتظر بنشینید تا فرصت ها به سراغتان بیایند، خودتان باید به دنبال آنها بروید. در لحظه تصمیم بگیرید و نگران این که نتیجه چه خواهد شد نباشید. برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما نیاز به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

فال روزانه متولدین آبان

درست زمانی که فکر می کنید اوضاع آرام و همه چیز سر جایش است، اتفاقاتی خواهند افتاد که تعادل همه چیز را بر هم خواهند زد. نگران نشوید، خودتان را محکم بگیرید و در ضمن تلاش برای حفظ تعادل، انعطاف پذیری خود را نیز حفظ کنید. شاید اگر چند قدمی در یک جهت متفاوت بردارید بتوانید اوضاع را به ثبات اولیه ی خود بازگردانید و این طوفان را بدون رویارویی با هیچ دردسری پشت سر بگذارید. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. فال روزانه، از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز کارهایی در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند که شما آماده اید تا آنها را به انجام برسانید، اما هنوز تمایلی به در میان گذاشتن برنامه هایتان با دیگران ندارید. شما با چنان پشتکار و تلاشی مسئولیت ها و وظایف خود را انجام می دهید که برای خودتان هم شگفت آور است، شاید همکاران و مقامات بالادست شما متوجه زحماتتان نباشند، اما شما خیلی خوب میدانید که همیشه باید کار درست را انجام داد، حتی اگر کسی حواسش به شما نباشد. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

فال روز متولدین دی

امروز طبیعت انعطاف پذیر شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. سعی کنید با جریان امور پیش بروید و فکر نکنید که این بدان معنا خواهد بود که هیچ کنترلی روی زندگیتان و کارهایتان نداشته باشید، فقط باید خلاف جریان آب شنا نکنید. در کل امروز همه چیز به نسبت خوب پیش خواهد رفت، اما اگر بخشی از نیازهایتان برآورده نشده باقی ماندند، تا وقتی که خود شما در مورد آنها با نزدیکانتان صحبت نکرده اید نمی توانید هیچکس به غیر از خودتان را مقصر بدانید، پس آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیس نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

فال متولدین بهمن

امروز برای شما روز مهمی خواهد بود، زیرا در شرایط کیهانی موجود شما این توانایی را دارید که روح سرکش خود را آزاد بگذارید تا پیشتاز باشد. پنجره ای به روی شما باز شده است که فرصت هایی طلایی را برایتان به همراه دارد. قدرت هایی که معمولا در تضاد با یکدیگر به نظر می رسند امروز می توانند به خوبی با هم کار کنند. بین سنت های قدیم و اطلاعات جدید تعادل برقرار کنید و از چیزهای نو و ناشناخته هراسی نداشته باشید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده ، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است برای شما با تنش هایی همراه باشد، شاید برای مدتی طولانی اوضاع برای شما با ثبات و آرامش همراه بوده باشد، اما حالا باید با وضعیت جدیدی که برایتان به وجود آمده است روبرو شوید. چقدر از لحاظ جسمی و روحی برای شرایط به وجود آمده آمادگی دارید؟ قدرت شما در حال حاضر مورد آزمایش قرار گرفته است. امروز شما آماده اید هر کاری بکنید تا در محل کارتان در مرکز توجه قرار نگیرید. ترجیح می دهید در پشت پرده مشغول به کار باشید، اما اصلا دلتان نمی خواهد که همکارانتان زحمات شما را نادیده بگیرند. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش دهید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی