کد خبر : 25900

فال روزانه | فال روزانه ۱۶ مرداد

فال روزانه دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه ۱۶ مرداد

فال روزانه دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را در این مطلب میخوانید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز جالبی خواهد بود، به این شرط که چشم هایتان را خوب باز کنید و فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را از دست ندهید. از پذیرفتن چالش های تازه وحشت نداشته باشید. حتی اگر نسبت به توانایی های خود تردید دارید هم فرصت مورد آزمایش قرار دادن آنها را از دست ندهید. اگر دیگران فکر می کنند که شما می توانید در این چالش موفق باشید خودتان هم باید این فرصت را به خودتان بدهید. آب در هاون نکوبید و بیهوده بخاطر کاری که حاصلی ندارد خودتان را به دردسر نیندازید. هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. یک اتفاق جالب موجب انبساط خاطر شما و اعضای خانواده تان می شود. کوشش‌تان برای پس انداز نتیجه بخش است و در آینده ای نزدیک از آن بهرمند می شوید

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز بالاخره احساس می کنید که دارید پیشرفت می کنید و همین هم باعث شده است با اراده و پشتکاری بیشتر برای به پایان رساندن پروژه هایی که مدت ها در جریان بوده اند تلاش کنید. پس از ساعت ها دقت و تمرکز بالاخره رتوش های نهایی را انجام داده و کار را به اتمام می رسانید. خوشبختانه تلاش هایتان بی نتیجه نخواهند بود و پاداش زحمات خود را دریافت خواهید کرد. مهارت هایتان در حال حاضر در سطح فوق العاده ای قرار دارند و می توانید از احساس رضایتی که وجودتان را فرا گرفته است لذت ببرید. حضور شخصی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، بهتر است احساساتتان را کنترل کنید. انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع رجوع متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و جبران کنید. کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.


 فال امروز متولدین خرداد

امروز وجود شما پر است از شور و نشاط و سرزندگی، اگر خوش شانس باشید و شریک زندگیتان را یافته باشید این احساسات باعث خواهد شد که روز بسیار زیبا و عاشقانه ای را در کنار هم بگذرانید. اما اگر هنوز مجرد هستید مجبور خواهید بود راه دیگری برای سوزاندن این همه انرژی پیدا کنید. بد نیست با یکی از دوستانتان به پیاده روی بروید و یا در یک ورزش گروهی شرکت کنید. شما در حال حاضر میل زیادی به داشتن روابط اجتماعی احساس می کنید و تنها ماندن اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. از سرزنش دیگران ناراحت نشوید، ان ها هم حق دارند در برابر اشتباه شما سرزنش‌تان کنند، شما بهتر است از شکستتان درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران این شکست را بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.


 فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس می کنید که انگیزه لازم برای پیشرفت در کارهایتان را ندارید. نا امید نشوید! حتی اگر افکارتان کمی آشفته هستند و تمرکز روی کارتان برایتان دشوار است، هر پروژه ای که به عهده دارید را آغاز کنید. شاید کارتان در ابتدا طبق میلتان پیش نرود، اما میدان را خالی نکنید، بالاخره تلاش هایتان جواب خواهند داد. برای رسیدن به پاداش شیرینی که انتظارش را دارید باید سخت تلاش کنید و در انجام کارهایتان نظم داشته باشید. اگر بتوانید کاری را که به شما سپرده شده زودتر انجام دهید زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد. برای شخصی سر به زیر در اطرافتان احترام بیشتری قائل شوید. هر حرف یا کار بی ارزشی را باز نشر نکنید.


 فال فردا متولدین مرداد

امروز احساس می کنید که انگار دارید همزمان در چند جهت مختلف می دوید. افکارتان آنقدر آشفته اند که احساس می کنید امروز نخواهید توانست هیچ کار مهمی را به انجام برسانید. این حالت شما کاملا طبیعی است، زیرا کارهای نیمه کاره ی بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید. به جای این که تسلیم این وضعیت شوید هر چه سریعتر خودتان را جمع و جور کرده و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. اولویت هایتان را تعیین کرده و با برنامه ریزی پیش بروید تا در پایان روز ببینید که تصور اولیه تان کاملا اشتباه بوده است. آرزوی رسیدن به چیزی را دارید و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانید، با کمی صبر و تلاش بیشتر به مقصود خواهید رسید. ملاقات مهمی پیش رو دارید که موجب شادی تان می شود. از خاطره ای فرار می کنید که به هر حال شما را دنبال و آزرده خاطرتان می کند، باید با آن روبرو شوید و از یک مشاور کمک بگیرید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شاید به این فکر بیفتید که تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنید، بیرون آمدن از آن روتین همیشگی برایتان خیلی خوب خواهد بود و حال و هوایتان را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد. یکی از دوستانتان با لبخند مصنوعی اش سعی در مخفی کردن  مشکلات خود دارد، اما شما خیلی خوب می توانید حدس بزنید که حالش خوب نیست و دلتان می خواهد به دلیل این حالت او پی ببرید. بد نیست اگر بخواهید به دوست خود کمک کنید، اما اگر دیدید خودش تمایلی به صحبت کردن در مورد این موضوع ندارد شما هم دیگر پافشاری نکنید. تا زمانی که اجازه بدهید دیگران برایتان تعیین تکلیف کنن، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. یک نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد.


 طالع بینی روزانه متولدین مهر

انرژی امروز باعث شده است تا یک بار دیگر جنبه های مختلف زندگی خود را از نظر بگذرانید. اگر فکر می کنید که کارتان آنقدرها که خودتان فکر می کنید از پسش بر می آیید برایتان چالش به همراه ندارد شاید وقت آن رسیده است که به ایجاد برخی تغییرات فکر کنید. اما پی بردن به این که چه کاری دوست دارید انجام دهید ممکن است برایتان کار دشواری باشد. شما خلاقیت بسیار زیادی در اختیار دارید. اگر در حال حاضر از این استعدادها به خوبی استفاده نمی کنید سعی کنید حرفه ای را در پیش بگیرید که به شما اجازه ی پرورش استعدادهایتان را بدهد. امروز برای فروش یا خرید معطل نکنید، هر معامله ای به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، در آئینه پاک دلتان زنگار خواهد نشست. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمها یک روز بالا می نشینند و یک روز پایین. در سرتان افکار بزرگی دارید، خیالتان راحت باشد، به آنها دست می یابید.

فال روزانه متولدین آبان

شما دارید خودتان را برای تغییراتی بزرگ در زندگی خود آماده می کنید. نه این که از کارتان و یا زندگی شخصیتان ناراضی باشید، اما احساس می کنید جای یک چیز بزرگی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست در زندگیتان خالی است. در برابر موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند ذهنی باز داشته باشید و آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شاید جواب خود را در سفر و یا ادامه تحصیل پیدا کنید. اگر از این که خودتان به تنهایی این مسیر را در پیش بگیرید می ترسید دوستی را با خود همراه کنید. فریب صحبت های فردی را نخورید و از خواسته هایتان کوتاه نیایید، بعضی مسائل قابل مذاکره نیستند. تلخی امروز به مراتب بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد، صرف نظر کنید و بگذرید. زخم عمیق بالاخره التیام می یابد.


 فال روزانه متولدین آذر

امروز به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که می تواند اثرات جدی و بزرگی روی زندگی شما، به ویژه در زمینه ی حرفه ای، داشته باشد. اگر کندی پیشرفتتان در محل کارتان برای شما نا امید کننده شده است خوشحال باشید. این شخص جدید می تواند راه تازه ای را برای بالا رفتن از پله های ترقی به شما نشان دهد. با وجود سردرگمی هایی که احساس می کنید، باید کارهایتان را طبق روند همیشگی خود انجام دهید. شاید خودتان فعلا دچار تردیدهایی شده باشید، اما در راه درستی قرار دارید. فکر خودتان را مشغول رفتار کسی که در محیط کار به شما فخر می فروشد، نکنید. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید. با شخصی دیگر همکاری کنید تا کار بهتری ارائه بدهید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، ارزشش را دارد. با حفظ احترام، روی خواسته تان پافشاری کنید.

فال روز متولدین دی

شما برای چند ماه درگیری های بسیار زیادی داشته اید و زندگی شخصی و حرفه ایتان پر از اتفاقات مختلف بوده است. اگر با وجود این همه اتفاقی که در زندگیتان افتاده اند هنوز هم اوضاع برایتان بهتر نشده است، مطمئن باشید که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ترفیع رتبه به احتمال زیاد همراه با افزایش حقوق در انتظارتان خواهد بود. جای هیچ گونه تعجبی هم نیست. شما مدت ها برای آن برنامه ریزی و تلاش کرده اید و حالا حقتان است آنچه می خواهید را به دست بیاورید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند. اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده، نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر کنید، از سرتان می گذرد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید. پیش از جواب دادن خوب فکر کنید

فال متولدین بهمن

امروز چشم و گوشتان را خوب باز کنید، زیرا از جاهایی که اصلا انتظارش را ندارید فرصت های جدیدی برایتان پیش خواهند آمد. شما خودتان را برای برخی تغییرات در زندگی شخصی یا حرفه ای خود آماده کرده اید. این که چه راهی را در پیش بگیرید کاملاً به خودتان بستگی دارد. این که خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خیلی خوب است، اما به این شرط که جلوی پیشرفتتان را نگیرد. شما با بحران اعتماد به نفس مواجه هستید. متأسفانه نمی توانید روی کمک دیگران حساب باز کنید، زیرا آنها فقط حالتان را بدتر خواهند کرد، فقط خودتان می توانید به خود کمک کنید. خواستن توانستن است. قدم اول برای رسیدن به نیت تان باورتان به خودتان است. این روزها دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید. آرامش داشتن کلید غلبه بر این مشکل است. بیهوده خودتان را به خاطر کاری که حاصل و نتیجه ای ندارد به دردسر اضافه نیندازید، وگرنه به خودتان و دیگران بدهکار می شوید.


 فال روزانه متولدین اسفند

شاید در حال حاضر پولی بیشتر از حد نیازتان در دست داشته باشید، به جای خرج کردن آن برای چیزهای بیهوده ای که هیچ نیازی به آنها ندارید، این پول را به طور عاقلانه ای مصرف کرده و یا روی چیز با ارزشی سرمایه گذاری کنید. به نفعتان است که لذت های زودگذر را برای رسیدن به منافع اقتصادی بزرگ در آینده کنار بگذارید. شاید رفتارتان به نظر دیگران کمی عجیب و بی حساب و کتاب باشد، اما خودتان خوب می دانید که چکار دارید می کنید. برای گذشتن از مرزی باید حواستان را بیشتر جمع کنید. شخصی با موافقتش برای همکاری، باری از روی دوشتان بر می دارد. مبلغی به دستتان می رسد. برای کسی که برای ناراحتی شما ارزش قائل نیست، خودتان را کوچک و هلاک نکنید. هر حرفی که می شود به زبان آورد نباید حتما گفت.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی