کد خبر : 20207

صبحانه | ایده صبحانه

صبحانه باید در دو ساعت اول بعد از بیداری میل شود، یک صبحانه کامل و سالم باید حدود ۲۰ تا ۳۵ درصد از کالری رژیم غذایی روزانه افراد را شامل شود.

به گزارش ورنداز :

ایده صبحانه

صبحانه باید در دو ساعت اول بعد از بیداری میل شود، یک صبحانه کامل و سالم باید حدود ۲۰ تا ۳۵ درصد از کالری رژیم غذایی روزانه افراد را شامل شود.

 

چند ایده صبحانه 

این ساندویچ های گوگولی و خوشمزه گزینه خیلی خوبی برای صبحانه هستن، بخصوص برای بچه ها که خیلی مغذی و خوشمزست.

سه تا گردو آسیاب شده و ده تا پسته آسیاب شده و پونزده تا کشمش و یک ق غ عسل و کمی کره بادام زمینی با ۴ تا نان تست هفت غله رو تهیه کنید.

کشمش و گردو و پسته و عسل رو باهم مخلوط میکنیم.

کره بادام زمینی رو روی نون میزنیم نصف مواد رو روش مییزیم و صاف میکنیم حدود سه دقیقه توی ساندویچ ‌ساز میذاریم .میتونید بجای پسته از بادام درختی یا بادام هندی هم استفاده کنید.

چند ایده صبحانه

یه ایده ساده و دَم دستی اما خوش فکر که با سفیده هم زده تخم مرغ میتونید توی ماهیتابه برید و با یه کفگیر دورشو به سمت داخل تا کنید و با موادی مثل سبزیجات یا گوشت یا سویا سرخ شده پُر و تزیین کنید.

ایده رو ببینید چقدر عشقولانه و ساده است! اما زحمت داره!!

نون سنگگ رو بگیرید و با این ظروف مخصوص غذا به خوبی بچینید و به هارمونی رنگ ها دقت کنید. چشم نواز بودن این ایده واقعا ستودنیه.

این ایده بشدت جذاب و راحت رو از تصویر شماره یک تا هفت دنبال کنید. یه لیوان نوتلا(میتونید به جای نوتلا از شکلات های باکیفیت داخلی استفاده کنید) رو بریزید تو یه لیوان و با نون تست لِه کنید.لایه بعدی روش گردو و خامه بریزید و در آخر با توت فرنگی تزئینش کنید.

یه بسته وَکیوم سوجوک (سوسیس ترکی) مارک آندره یا سولیکو یا ۲۰۲ بخرید از بازار و مقل تصویر بالا روی یک نون باگت که وسطشو خالی کردید بچینید.

با پنیر رَنده و تکه های فلفل چیلی یا گوجه روشو بپوشونید و با دستگاه ساندویچ ساز پِرِس کنید یا در توستر قرار بدید تا در چند دقیقه پنیر و سایر مواد این صبحانه ترکی آماده بشه.

این ایده معروف که با تیکه های شَکیل فلفل دلمه‌ای و تخم مرغ و پنیر رشته ای موزارلا(همون پنیر پیتزا) میتونید تهیه کنید خیلی باحاله.

منبع گیلان فود
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی