کد خبر : 17057

مسیر ثروتمند شدن در ایران شناخته شده است. شما میتوانید از حوزه های کوچک شروع به فعالیت کنید تا روز به روز پیشرفت کنید. من در حوزه انواع شلوار ها فعالیت کرده ام و ثروت بالایی را بدست آوردم. حالا بیایید باهم چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش ورنداز :

مسیر ثروتمند شدن در ایران شناخته شده است. شما میتوانید از حوزه های کوچک شروع به فعالیت کنید تا روز به روز پیشرفت کنید. من در حوزه انواع شلوار ها فعالیت کرده ام و ثروت بالایی را بدست آوردم. حالا بیایید باهم چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

شلوار

در سال 1950 استفاده از این پارچه برای تولید شلوار در میان نوجوانان بسیار رواج پیدا کرد و سپس عموم مردم به آن علاقه ‌مند شدند. به‌ همین دلیل در مدت کوتاهی استفاده از این شلوارها در میان کارگران بسیار مرسوم گشت و بعد از مدتی شلوارهای جین به مدل 501 معروف شدند که هنوز هم در بازار می ‌توان آنها را دید.

تا سال 1950 دانش ‌آموزان دبیرستانی علیه این‌ که چرا بزرگ‌ ترها این شلوارها را نمی ‌پوشند دست به اعتراض زدند و سپس به پوشیدن این نوع شلوارها پرداختند و تقریبا 20 سال بعد یعنی در سال 1970 شلوار جین جزو پر طرف ‌دار ترین شلوارها شد. شلوار جین را معمولاً از نوعی پارچه کتان که بافت راه‌ راه و ضخیم دارد تولید می ‌کنند که معمولاً برای همه لباسها استفاده می‌ شود اما بیشترین مصرف آن برای تولید شلوار است. به ‌همین دلیل به آنها شلوار لی گفته می ‌شود به‌ طوری‌ که در سال 1350 تا 1355 مدل اصلی شلوار در کشور بود.

در قرن 18 کارگران و کسانی که روی مزارع کار می کردند شلوار جین می پوشیدند چرا که دوام بالایی داشت. در قرن 19 نیز کارگران طلای معدن کالیفرنیا برای کار به شلوارهایی با مقاومت بالا نیاز داشتند به همین دلیل به استفاده از شلوارهای جین روی آوردند.

8-1

شلوارک مردانه

یکی از پوشاک راحتی مردانه که در بین آقایان بسیار پر تقاضا می باشد شلوارک مردانه ارزان در سایزهای مختلف بزرگ و کوچک می باشد که در انواع مدل ها و طرح های جدید و مدرن روانه بازار پوشاک شده و اکثر مردان دوست دارند مدل های نخی و نازک این محصول را در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار دهند. پیشنهاد ما به عنوان یک تولید کننده برای تمام خریداران محترم و تاجران بزرگوار این است که علاوه بر در نظر گرفتن قیمت این محصولات به کیفیت دوخت و پارچه نخی این کالا توجه زیادی داشته باشند تا مشتریان شما بتوانند در بلند مدت از آن استفاده کنند چون در این حالت از لحاظ صرفه اقتصادی نیز منطقی تر می باشد. همچنین احساس خوشایندی که از این پارچه ها به دست می آید را احساس نمایید. شاید این نکته برای شما تازگی داشته باشد که تجارت انواع شلوارک راحتی مردانه ارزان و با کیفیت در داخل و خارج از کشور بسیار رایج است و سود های کلانی دارد و این موضوع در نوبه خود برای تقویت اقتصاد داخلی کشورها نیز بسیار مهم می باشد.

8-2

شلوار بچه گانه

یکی از مهمترین فاکتورهای خرید در لباسهای بچه ها انتخاب شلوار بچه گانه می باشد چرا که اگر این شلوارهای مناسب نباشند سبب ناراحتی کودک می شود. برخی از خانمها هستند که دوست دارند لباسهای خیلی شیک و خاصی برای فرزندان خود تهیه کنند و به راحتی کودکان در این شلوارها یا لباسها اهمیت نمی دهند. لباس بچه ها باید کاملا نرم و ضذ حساسیت باشد که شلوارهای بچه گانه از این قاعده مستثنا نبوده و حتما باید نرم و انعطاف پذیر باشند و جنس آن باید به گونه ای باشد که به پوست کودکان آسیب نزند. بسیاری از تولیدیها برای تنوع و زیبایی بیشتر شلوارها برخی از آنها را همراه با بند یا همان ساسبندر و یا کمربند تولید کرده و به فروش می رسانند که اغلب خانمها نیز به سبب زیبایی این شلوارها، تمایل بیشتری به خرید آنها دارند.

8-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی