کد خبر : 1218

رنگ لاک

انتخاب رنگ لاک مانند انتخاب رنگ مو ، رنگ پیراهن ، رنگ رژ است . یعنی دقیقا باید بدانید چه رنگی به پوست دست یا پوست صورتتان می آید و آن را شفاف تر و زیباتر می کند . قبل از هر چیز باید پوست خود را بشناسید و بعد بدانید که چه رنگی با پوست شما همخوانی دارد .

به گزارش ورنداز :

چه رنگ لاکی به چه رنگ پوستی می اید ؟

 لاک ناخن به رنگ های بنفش ، صورتی یا قرمز برای پوست های سفید یا روشن

همانطور که اشاره شد افرادی که دارای پوست روشن هستند هر رنگ لاکی را میتوانند انتخاب کنند اما رنگهای بنفش ، صورتی و قرمز دست انها را زیباتر کرده و جلو خاصی به انگشتان انها می دهد .

 لاک ناخن به رنگ های آبی تیره ، بنفش و لاک های براق برای پوست های روشن متوسط

این پوستها به خودی خود زیباترین نوع رنگهای پوستی هستند و نوع شفافیت پوست باعث میشود هر رنگ لاکی را بتوانید انتخاب کنید و از مد روز برای انتخاب رنگ لاک استفاده کنند و بسیارهم زیبا به نظر برسد اما رنگهای آبی تیره ، بنفش و کلا رنگ هایی که تم طلایی دارند جلوه خاصی به این ناخن ها و به این رنگ پوست می دهد .

 لاک ناخن به رنگ های مشکی ، شکلاتی ، سبز خیلی تیره و قرمز خیلی تیره مناسب پوستهای زرد

افرادی که رنگ پوست انها به زردی تمایل دارد و رنگ پریده است برای اینکه زردی و رنگ پریدگی پوست انها پوشش داده شود و دستانشان زیباتر به نظر برسد بهتر است از لاک ناخن با رنگهای مشکی ، شکلاتی ، سبز خیلی تیره و قرمز جگری استفاده نمایند . یعنی کل تم رنگ لاک انها تیره و غلیظ باشد .

لاک ناخن به رنگ های قرمز ، مشکی و ابی رنگهای مناسب پوستهای تیره

افرادی که پوستهای خیلی تیره دارند دایره انتخاب انها خیلی وسیع نیست و باید در انتخاب رنگ ناخن محتاط تر باشند تا زیبایی دستانشان تحت شعاع رنگ لاک قرار نگیرد . این افراد از لاکهای خیلی تیره نیابد استفاده کنند الیته قرمز جگری از این قاعده مستثنی بوده و تقریبا به هر رنگ پوستی می اید بعد از رنگ قرمز جگری می توانند مشکی ، آبی ملایم را هم انتخاب کنند .

در نهایت توصیه ما به شما این است رنگی را انتخاب کنید که از دیدن آن اول خودتان لذت ببرید . توجه به قواعد انتخاب رنگ لاک روش خوبی برای ست کردن آن با رنگ لباس و پوست در مجالس رسمی است و البته برخی رنگها هم برای استفاده در محیط کار پیشنهاد میشوند اما به طور کلی سعی کنید تجربه کنید و با انتخاب رنگهای متنوع رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید و این فقط از طریق امتحان کردن رنگهای متنوع حاصل میشود .

۲۰۲۲۰۴۰۳_۰۰۳۶۲۳

۲۰۲۲۰۴۰۳_۰۰۳۷۱۰

۲۰۲۲۰۴۰۳_۰۰۳۶۴۰

۲۰۲۲۰۴۰۳_۰۰۳۶۵۳

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی