کد خبر : 26402

شلوار | زانو انداختن شلوار

ترفند درست کردن شلوارهایی که زانو انداخته را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

زانو انداختن شلوار 

ترفند درست کردن شلوارهایی که زانو انداخته را در این مطلب میخوانید 

زانو انداختن شلوار 

چرا شلوار لی زانو می اندازد؟ و راه های رفع آن

شلوار لی به شلواری گفته می ‌شود، که از نوعی پارچه ضخیمی به نام دنیم ساخته شده باشد. از این پارچه بیش تر برای دوخت انواع شلوار های لی استفاده می کنند. شلوار لی از آن دسته شلوار هایی محسوب می شود که جوانان امروزی حداقل یک عدد از آن در کمد خود دارند و برای بیرون و مهمانی ها، برای داشتن یک استایل شیک و جذاب استفاده می کنند. اما این نوع شلوار به زانو انداختن مشهور است و ممکن است پس از مدت زمانی از استفاده، دچار حالتی ناخوشایند در محل زانو شود. هر چند که این مساله تا حد زیادی به جنس شلوار جین شما بستگی دارد، اما با رعایت مواردی می توان از بروز و یا تشدید آن جلوگیری کرد. توصیه می شود در اولین گام، به هنگام خرید شلوار جین نهایت دقت را به کار برید تا از خرید انواع بی کیفیت آن به دور بمانید.

راهکار های جلوگیری از زانو انداختن شلوار لی

در این قسمت قصد داریم راهکارهایی را مطرح کنیم که از زانو انداختن شلوار جین شما جلوگیری به عمل می آورد. شما می توانید با نگهداری درست و اصولی از شلوار جین خود، مانع از بروز چنین اشکالی در آن شوید و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. این راهکارها عبارتند از:

استفاده از شلوار لی گشاد

پوشیدن شلوار لی آزاد و گشاد که به بدن جذب نشود، باعث کاهش میزان کشسانی در سر زانو ها شده؛ زیرا ساق های لاغر باعث فشار به زانو ها می شود و علاوه بر چروک شدن باعث زانو انداختن آن نیز می شود. در این صورت اگر می خواهید شلوار لی شما زانو نیندازد از شلوار جین گشاد و راحت تری استفاده کنید.

شلوار جین گشاد و کاهش احتمال زانو افتادن

شلوار جین گشاد و کاهش احتمال زانو افتادن

استفاده از شلوار لی کشی

شلوار لی کشی از پارچه های کشسان که از جنس پلی استر و اسپندکس می باشد، تهیه شده است. خرید شلوار جین کشی یکی از راه هایی است که می تواند نگرانی ها بابت زانو انداختن را کاهش دهد. شلوار لی کش سان بدون این که آثار بد زانو انداختن را ایجاد کند، در مقایسه با شلوار لی معمولی اثر زانو انداختن را کم تر نشان می دهد و استفاده راحت تری هم دارد.

استفاده از بوت یا چکمه

برای ایجاد یک استایل شیک و جذاب که با پوشیدن چکمه و شلوار لی تشکیل شود، ابتدا لازم است پاچه  شلوار جین را درون چکمه قرار دهید. در ظاهر ممکن است این کار مفید نباشد، اما در واقع یکی از راه هایی به شمار می رود که می توان از زانو انداختن شلوار لی جلوگیری کرد.

جلوگیری از زانو انداختن شلوار جین به کمک بوت بلند

استفاده از کمربند

یکی از روش هایی که می توان از زانو انداختن شلوار لی جلوگیری کرد، استفاده از کمربند است. زمانی که کمربند را به شلوار لی متصل می کنید، شلوار شما پایین نمی آید، و همین کار باعث می شود قسمت ران شلوار جین به پایین نیاید. در غیر این صورت با پایین آمدن ران شلوار بر روی زانو، شلوار لی دچار زانو انداختن می شود و شیک بودن آن از بین می رود و ممکن است ظاهر شما بد به نظر برسد.

استفاده از آب سرد در شست و شوی شلوار لی

برای شستن شلوار لی به هیچ عنوان از آب گرم استفاده نکنید، زیرا شلوار جین زمانی که با حرارت یا آب داغ تماس پیدا می کند، سریعا سایز کم کرده و به شدت چروک می شود و همچنین قسمت زانوی شلوار به مرور نازک تر شده و زانو می اندازد. نکته بسیار مهمی که در شست و شوی شلوار لی باید به آن دقت کنید آن است که قبل از شستن شلوار لی را آن برعکس کنید. این حرکت باعث تثبیت رنگ شلوار لی شده و همچنین ماندگاری آن بالا می رود. برای خشک کردن شلوار لی هم آن را برعکس مقابل باد یا نور آفتاب آویز کرده تا به خوبی خشک شود.

آموزش شست و شوی درست شلوار جین

استفاده از شلوار لی با کیفیت

هنگام خرید شلوار جین سعی کنید شلوار لی با کیفیت و فوق العاده را خریداری کنید تا در برابر زانو انداختن مقاوم باشد و بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. برای خرید شلوار لی با کیفیت می توان به وب سایت فروشگاهی جینگولو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لباس می باشد مراجعه کنید و شلوار لی مورد نظر خود را با کیفیت عالی خریداری کنید.

روش های رفع زانو انداختن در شلوار لی

مواردی که عنوان شد، برای نگه داری از شلوار جینی بود که هنوز دچار مشکل زانو انداختن نشده است. اما در صورتی که شلوار ما دچار این حالت شد، چه می توان کرد؟ آیا راهی هست که بتوان چنین شلواری را دوباره مورد استفاده قرار داد؟ با توجه به قیمت شلوار جین که ممکن است کمی از پارچه های دیگر گران تر باشد، بهتر است حتی در صورتی که این شلوارها دچار زانو انداختن شدند، با به کار گیری شگردهایی، نسبت به استفاده مجدد از آنها اقدام شود. اما این راهکارها کدامند؟ در ادامه به بررسی این راهکارها خواهیم پرداخت.

استفاده از لایه مخصوص زانو

اگر دقت داشته باشید، زانوی شلوار لی کودکان نسبت به بزرگسالان سریع تر پاره می شود و استفاده از لایه چسب برای پارگی و رفع زانو انداختن مناسب است. این روش کاربردی در ظاهر شما تاثیری نمی ‌گذارد، کافی است شلوار را برعکس کنید، و لایه را روی شلوار لی بگذارید و با اتو لایه را روی زانوی شلوار فیکس کنید. این کار برای شلوار های لی گشاد و راسته کاربرد دارد و برای شلوار های تنگ و چسبان از روش دیگری استفاده می کنند.

تکه دوزی کردن زانوی شلوار لی

یکی از روش ‌های جذاب تکه دوزی روی زانوی شلوار لی است. این روش علاوه بر جلوگیری از زانو انداختن شلوار لی، می تواند روشی برای تبدیل شلوار جین به لباس جدید هم باشد. تا چند مدت پیش، بیش تر تکه دوزی ها برای سر زانوی کودکان استفاده می شد، اما امروزه طرح های شیک و آماده در بازار عرضه می شود و شما می توانید با کمی خلاقیت و با ایده پردازی با استفاده از پارچه، تور و… تکه دوزی شلوار لی را به انجام برسانید. یکی از فواید این کار آن است که می توان از شلوار لی های کنار گذاشته استفاده کنید. استفاده از پارچه های نمدی برای زانوی شلوار کودکان گزینه مناسبی است. امروزه پارچه های نمدی در شکل های مختلف از جمله، گل، حیوانات، طرح های بچگانه در بازار به فروش می رسد.تکه دوزی کردن زانوی شلوار جین

تکه دوزی کردن زانوی شلوار جین

زاپ دار کردن زانوی شلوار لی

اگر شلوار جین شما زانو انداخته است، برای رفع آن از روش زاپ دار کردن استفاده کنید. در گذشته از شلوار های لی استفاده های بسیاری می شد و برخی اوقات به دلیل تنگ یا کوتاه شدن، آن را دور می انداختیم، اما امروزه از این شلوار ها می توان به شکل زاپ دار شده مجدد مورد استفاده قرار داد.

زاپ دار کردن محل زانوی شلوار جین

زاپ دار کردن محل زانوی شلوار جین

رفو کردن زانوی شلوار لی

برخی افراد پارگی زانوی شلوار لی و رفو کردن آن را زیبایی شلوار می دانند. پس اگر زانوی شلوار شما بعد مدت ها دچار پارگی شد، آن را نزد یک رفوگر ماهر ببرید تا فرد با نخ همرنگ، شلوار را با توجه به مهارت و تجربه ای که دارد، رفو کند و ممکن زانوی شلوار از روز اول هم بهتر شود.

رفو کردن زانوی شلوار جین

حجم ویدیو: 18.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی