کد خبر : 9838

علی اوجی | دلتنگی علی اوجی

دلتنگی علی اوجی برای همسرش نرگس محمدی در پشت صحنه جوکر با حامد آهنگی

به گزارش ورنداز :

دلتنگی علی اوجی برای همسرش نرگس محمدی در پشت صحنه جوکر با حامد آهنگی

زندگی شخصی علی اوجی

علی اوجی  بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 17 اسفند 1362 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند فرزانه لطفی پور و زنده یاد حسن اوجی از خطاطان مشهور است و دارای یک خواهر و برادر می باشد که برادر او سالها قبل فوت کرد.

علی اوجی به همراه پدر و مادر و برادر بزرگترش

علی اوجی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه در 14 سالگی آغاز کرد و سالها بعد با تهیه کنندگی موسیقی و فیلم به شهرت رسید اما با ورود به دنیای بازیگری در فیلم و سریال های تلویزیونی به چهره شناخته شده تری میان مردم تبدیل شد.اوجی در یک گفتگوی تلویزیونی با   علی ضیاء  ، از دوران سخت زندگی اش و مسیر سخت خود تا رسیدن به آغاز موفقیت گفت:

من در 14 سالگی یک فیلم کوتاه ساختم که آن را به مسعود کیمیایی تقدیم کردم.

این کارگردان فیلم مرا دید و آن را پسندید و من وارد دنیای حرفه ای شدم. در همان دوران پدرم سکته کرد و بعد از گذشت یک سال و سخت شدن شرایط ، من 1 سال و نیم مشغول مراقبت از ایشان شدم چرا که هر نیم ساعت یکبار باید به پدرم غذا می دادم. 

بعد از فوت پدرم، مادرم مبتلا به سرطان شد و دوران سخت شیمی درمانی  را آغاز کردیم. خدارو شکر که مادرم سلامتی خود را بازیافت اما با غرق شدن برادرم زندگی برایمان سخت‌تر شد و من از اهدافم دور شدم. بعد از تمام این ماجراها یک روز با دیدن طلوع خورشید دریافتم که پایان شب سیه سفید است.

علی اوجی و مادرش

علی اوجی در کنار مادرش

علی اوجی در سالروز فوت برادر ش با انتشار یادداشتی اندوهناک در اینستاگرام خود نوشت:

برادر بزرگتر یعنی پشت و پناه... محمدرضای عزیزم پنجم مرداد به دنیا اومد و من بعدتر از او به دنیا اومدم و شدم برادر کوچکش ولی حیف که در ٣٢ سالگی و عجیب باز در پنجم مرداد از دست دادمت امروز هم تولدش هست هم سالروز رفتنش...

بازی های سرنوشت عجیب ترین اتفاق ها رو همیشه برام داشته...

ولی اندازه اون چند سالی که به عنوان برادرم کنارم بودی...

با هم زندگی کردیم و روزها و خاطرات زیادی رو برام ساختی. بعد از این همه فراز و نشیب هنوز یادت با من هست و در ذهن من زندگی می کنی، پس تولدت مبارک و روحت در آرامش

ازدواج علی اوجی

بعد از حضور نرگس محمدی در برنامه دورهمی، با علی اوجی در سریالی به نام پیکسل نقش آفرینی کرد، سپس برای اجرای یک نمایش راهی مشهد شدند که در نهایت علی اوجی در حرم مطهر امام رضا  (ع) از نرگس محمدی خواستگاری  کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود و مراسم این زوج در اردیبهشت 1396 برگزار شد.

علی اوجی و همسرش

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی