کد خبر : 6168

تست شخصیت شناسی

انگشتان پا یکی از حساس ترین قسمت های بدن شما هستند. آنها شما را متعادل می کنند و شکل آنها می تواند چیزهای زیادی را در مورد اینکه شما به عنوان یک شخص هستید نشان دهد.

به گزارش ورنداز :

انگشتان پا یکی از حساس ترین قسمت های بدن شما هستند. آنها شما را متعادل می کنند و شکل آنها می تواند چیزهای زیادی را در مورد اینکه شما به عنوان یک شخص هستید نشان دهد.

1. انگشتان پا به ترتیب نزولی از قد هستند اگر به نظر می رسد که تمام انگشتان پا به ترتیب کاهش قد هستند، به طوری که انگشت شست پا بلندترین انگشت پای شماست، نشانه قوی وجود دارد که در جایی از خط خونی شما یک اجداد عربی یا مصری دارید.شما یک روح ماجراجو هستید که دوست دارد دنیا را با چیزی جز آسمان بالای سرتان و فضاهای باز وسیع اطرافتان که شما را صدا می کنند، کشف کند. شما برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستید تا آنطور که می خواهید ابراز وجود کنید و ذهن شما تحت تأثیر قراردادهای اجتماعی قرار ندارد. وقتی کسی را که دوستش دارید پیدا می کنید، با هم سفری را آغاز می کنید و از کشف همه چیزهایی که رابطه شما ارائه می دهد هیجان زده می شوید. شما و شریک زندگیتان به عنوان یک زوج به تجربه های جدید می پردازید و در کنار یکدیگر به ماجراجویی های هیجان انگیز می روید.

2. انگشتان پای شما در یک سطح هستند اگر به نظر می رسد که انگشتان پاهای شما به دلیل شکل منحصر به فرد پای شما کم و بیش در یک سطح قرار دارند، ممکن است اجداد ژرمنی داشته باشید که احتمالاً از قبایلی که زمانی در اروپای غربی و مرکزی زندگی می کردند.طبیعت شما، مانند اجدادتان، سخت کوش و دارای اراده قوی با شخصیتی استوار است که هاله ای از فروتنی به شما می بخشد. شما رویکردی عمل گرایانه به دنیا دارید و در میان اعضای خانواده و دوستان خود به دلیل قابل اعتماد بودن، صریح بودن و خردمند بودن شهرت دارید. با شریک زندگی خود، شما یک عاشق صادق و قابل اعتماد هستید و همیشه از برآورده شدن نیازهای آنها اطمینان می دهید. شما محبت خود را از شریک زندگی خود دریغ نمی کنید و به ندرت با او درگیری دارید زیرا طبیعت راحت تان است.

3. انگشت دوم پا بلندترین انگشت شماست اگر انگشت دومی دارید که به نظر می رسد در حال رقابت با انگشت شست پای شما برای عنوانش است، پس یک ویژگی فیزیولوژیکی منحصر به فرد به نام انگشت مورتون دارید که اغلب با اصل و نسب یونانی مرتبط است. تخمین زده می شود که بین 20 تا 30 درصد از همه افراد این ویژگی را داشته باشند.شما به خاطر خلاقیت و روش نوآورانه خود در جستجوی راه حل برای مشکلات شناخته شده اید. شما فریب ظاهر را نمی خورید و می توانید شخصیت واقعی افراد را با کمی دقت قضاوت کنید. مردم جذب هوش شما می شوند و شما آنها را با لطف و اقتدار رهبری می کنید. شریک زندگی تان ابتدا جذب این ویژگی ها در شما می شود و همیشه با نشان دادن جنبه های مختلف شخصیت خود برای او، معشوق خود را شگفت زده می کنید. شما عاشق حسی هستید و می دانید چگونه کسی را که دوست دارید راضی و تحریک کنید، و این مهارت ها در اتاق خواب مفید هستند.

4. سه انگشت اول شما دارای طول مساوی هستند اگر به نظر می‌رسد که انگشتان پاهایتان با دو انگشت آخرتان به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از سه انگشت اول هستند که طول آن‌ها برابر است، احتمالاً شما از نسل رومی‌ها هستید. این ویژگی به نام پنجه دهقان شناخته می شود، اما با اشراف ایتالیای باستان که به سفرهای اعزامی می رفتند و ملت ها را فتح می کردند، مرتبط است.شما تمایل دارید که به فکر بالاتر و فعالیت‌های فکری بیشتر علاقه داشته باشید، چیزی که مردم آن را «بیدار» می‌نامند. مهارت های زیبایی شناختی شما بسیار اصلاح شده است و زیبایی را در همه چیز می بینید. شما همچنین یک ایده آلیست هستید و تمایل دارید به راحتی به افراد اعتماد کنید و با کسانی که دیگران از آنها اجتناب می کنند مهربان باشید. در یک رابطه، شما یک عاشق عاشقانه هستید، و معتقدید که شما و شریک زندگیتان نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر ذهنی و روحی نیز باید با هم سازگار باشید و با افکار و احساسات یکدیگر هماهنگ هستید

شکل انگشتان پا شخصیت شما را آشکار می کند!

منبع سایت دلگرم
ارسال نظر

تبلیغات متنی