کد خبر : 3086

سبک زندگی

آیا عشق سابق شما دلش برای شما تنگ شده ؟ از کجا بفهمیم ؟

به گزارش ورنداز :

ممکن است هنوز تعجب کنید که آیا عشق سابقتان از جدایی با شما پشیمان است و آیا در اعماق قلبش آرزو می کند که کاش شما هنوز در زندگی او بودید. حتی می‌توانید با خودتان فکر کنید، «از کجا بفهمم که عشق سابقم دلش برای من تنگ شده است ؟آیا شریک فعلی اومی تواند او را مانند من بخنداند یا مانند من آشپزی کند؟"

اینها سوالاتی است که ممکن است در ذهن شما خطور کند که آیا دوست قبلی تان برای شما دلش تنگ شده است یا نه.شاید هرگز نفهمید که چرا دل عشق سابقتان برای شما تنگ می شود یا به شما فکر می کند.

فروردین

عشق سابق شما دلتنگ لحظه هایی است که شما آن را برای او جالب و سرگرم کننده کرده بودید. در واقع، هر چقدر هم که خوشحال باشند، ناخودآگاه نگران این هستند که زندگیشان بدون شما یکنواخت میشود. وقتی عشق سابق شما از طریق رسانه‌های اجتماعی پست و پروفایل شما را بررسی می‌کند متوجه می‌شود که هر چیزی که پست می‌کنید هنوز برای او جذاب است.

اردیبهشت

عشق سابق شما دلش برای احساس امنیت و عشق شما به خودش تنگ می شود.شما با عشقتان در ذهن و قلبش رسوخ کرده اید حتی اگر به ظاهر شاد و راحت به نظر می آیند. آنها دلشان برای این که شما در شرایط سخت همیشه مدافع آنها بودید ، تنگ شده است.

خرداد

عشق شما دلتنگ دیدگاه منحصر به فرد شما نسبت به زندگی است. شما آنها را وادار کردید چیزهای معمولی را به شکل های خاص ببینند و آنها را تشویق کردید که خارج از چارچوب فکر کنند. شما به آنها آموختید که چگونه چیزها را از منظری جدید ببینند و به آنها توانایی درک و قدردانی از نظرات دیگران را دادید. بنابراین هر زمان که آنها در جستجوی عشق هستند، سعی می کنند تکه هایی از شما را در شریک آینده خود پیدا کنند.

تیر

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا دوست پسر یا دوست دختر سابقتان دلش برای شما تنگ شده یا به شما فکر می کند؟ این کاملاً طبیعی است و حقیقت این است که عشق سابق شما دلش برای رفتار دلسوزانه‌ای که با او داشتید تنگ شده است .شما به او احساس رضایت از خودش را می دادید . هیچ کس مانند یک تیرماهی عشق نمی ورزد، زیرا شما قویترین احساسات را دارید و عشق تان را با تمام وجود دوست دارید. آنها وقتی با هر موقعیت طاقت فرسایی روبرو می شوند دلتنگ شما خواهند شد زیرا شما به خوبی از آنها مراقبت میکردید و به نیازهای آنها رسیدگی میکردید.

مرداد

عشق سابق شما همیشه به یاد می آورد که چقدر برای افکار او ارزش قائل بودید و چگونه برای اطمینان از اینکه او خوب و راضی باشد، تلاش کردید. به او احساس ارزشمندی دادید و به گونه ای رفتار کردید که انگار نظراتش نه فقط برای شما، بلکه برای کل جهان مهم است . از آنجایی که شما از او مراقبت کرده اید، احتمالاً از پایان دادن به رابطه با شما پشیمان خواهد شد. او به خوبی می داند که عشق شما هرگز تکرار نخواهد شد.

شهریور

عشق سابق شما همیشه به یاد می آورد که چگونه زندگی او را هماهنگ کرده بودید و به یک وضعیت آشفته نظم دادید. شما فقط به مشکلات روزمره او نپرداختید. شما بهترین ها را برای او به نمایش گذاشتید و او را متقاعد کردید که آنقدر توانمند است تا هر کاری را که میخواهد انجام دهد. شما از او حمایت می‌کردید در عین حال اعتماد به نفس لازم را برای مقابله با مشکلاتی که پیش رویش بود به او می دادید.

مهر

به عنوان یک عاشق، شما جذاب، مهربان و مورد توجه هستید. بنابراین قابل درک است که عشق سابقتان دلش برای احساس راحتی که در کنار شما میکرده تنگ شده است و اینکه چگونه به او مهارت های اجتماعی را می آموختید. او دلش برای اینکه شما هرگز او را مورد انتقاد قرار ندادید تنگ خواهد شد.

آبان

عشق سابق شما دلتنگ شیوه زندگی شما با شور و اشتیاق خواهد بود. شما کارها را نیمه کاره انجام نمی دهید؛ شما تمام قلب و روح خود را عملاً برای هر کاری که انجام می دهید قرار می دهید. عشق سابق شما تمایلات شدید جنسی شما و مهارت هایی را که به او آموخته اید را به خاطر می آورد. بودن با شما همیشه آسان نبوده است، اما عشق سابق شما همیشه احساس سرزندگی کرده است.

آذر

وقتی عشق سابقت دلتنگت می‌شود، بیشتر اوقاتی را به یاد می‌آورد که او را به خندانده اید. اینکه چگونه هر دستاورد کوچک او را به یک جشن بزرگ تبدیل می کردید. شما در تشویق او به تجربه چیزهای جدید، بازدید از مکان های جدید و معاشرت با دیگران آنقدر مصمم بودید، انگار او را به دنیای تازه ای وارد کرده اید.

دی

دوست پسر یا دوست دختر سابق شما از اینکه شما را رها کرده پشیمان است، زیرا شما آن کسی هستید که هر کسی می خواهد شریک زندگی شما باشد. شما پایدار، مسئولیت پذیر و فهمیده هستید. شما به او نشان دادید که با فداکاری و تلاش همه چیز ممکن است. با وجود این، شما حتی جنبه سرگرم کننده ای نیز برای او داشتید. وقتی شما هستید همه چیز ساده تر به نظر می رسد و حالا که رفته اید، دلتنگ شما می شوند .

بهمن

عشق سابقتان دلتنگ شما می شود، به این دلیل که چگونه از او همیشه قدردانی میکردید و او را تشویق می کردید که خودش باشند، حتی اگر در نظر دیگران اهمیت نداشته باشد. شما به او کمک کردید تا با خودش احساس راحتی کند و خود واقعیش باشد. فرقی نمی‌کند دیگران او را قضاوت کنند، شما همیشه می‌ایستید و از او حمایت می‌کنید.

اسفند

عشق سابقتان می‌داند که هرگز کسی را به اندازه شما مهربان و بخشنده پیدا نمی‌کند، و حتی بیشتر اوقات به تمام لحظات فوق‌العاده‌ای که با هم گذرانده‌اید فکر می‌کند و دلش برای شما تنگ می‌شود. او می خواهد فریاد بزند زیرا زندگی او بدون حضور شما بسیار کسل کننده و پیش پا افتاده شده است.

منبع طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی