کد خبر : 30092

فال روزانه | فال روزانه ۷ اردیبهشت

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز جمعه ۷ اردیبهشت برای متولدین فروردین

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید.

فال روز ۷ اردیبهشت برای متولدین اردیبهشت

انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ماه متولدین تیر

آیا تا به حال در مورد این که داشتن نگرش مثبت نسبت به زندگی چه تأثیراتی روی احساس خوشبختی و همچنین سلامت جسمانی شما می تواند داشته باشد چیزی شنیده اید؟ اگر تا به حال این اطلاعات را تنها در کتاب ها دیده باشید امروز می توانید آنها را به طور ملموس و در زندگی خود تجربه کنید و ببینید داشتن تفکر و نگرش مثبت چه نتایج ارزشمندی می تواند داشته باشد. شما امروز احساس می کنید بسیار قوی هستید و ذهنتان هم خیلی خوب کار می کند. از این وضعیت به خوبی استفاده کنید تا نتیجه ی آن را خیلی زود در زندگی حرفه ای خود ببینید و شاهد فرصت های کاری فوق العاده باشید.

فال روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ماه مرداد

امروز تحقیقاتی که داشته اید برای یکی از پروژه هایتان انجام می داده اید بالاخره تکمیل خواهند شد و برای به پایان رساندن کارتان آماده خواهید شد. ذهنتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و همین باعث می شود که در موقعیت بسیار خوبی برای کار کردن روی پروژه هایی که ارتباط با دیگران را در بر می گیرند قرار داشته باشید. روابط عاطفیتان نیز خوشبختانه دارند خیلی خوب پیش می روند و نزدیکی و ارتباط محکمی بین خودتان و شخصی که دوست دارید احساس می کنید. از این احساس نزدیکی بیشترین بهره ی ممکن را برده و اگر مشکلی بین شما وجود دارد که حل نشده باقی مانده است همین امروز به سراغ آن بروید.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از خواب های شب گذشته تان پیش رو دارید که نویدبخش آینده ای بسیار روشن برای شما و خانواده تان هستند. به احتمال زیاد این رویاها تعابیر مثبتی دارند، اما بهتر است پیش از هر برداشتی خوب به آنها فکر کرده و ببینید چه نشانه هایی را در بر می گیرند و چه معانی نهفته ای ممکن است داشته باشند. شاید این خواب ها پیام هایی در مورد این که در مسیر رسیدن به آینده ای که رویایش را در سر می پرورانید چه گام هایی باید بردارید برای شما به همراه داشته باشند. امروز حتما عشقتان را با فرستادن پیام های عاشقانه خوشحال کنید، مدتی است زیاد به او ابراز محبت نکرده اید.

فال روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

امروز شاید تصمیم بگیرید در یک فعالیت گروهی و یا جمعی حضور پیدا کنید که حاضران در آن افکار و عقاید مشابهی دارند و یا هدف خاصی را دنبال می کنند. حضور در این موقعیت برای شما تجربه ی بسیار جالبی خواهد بود، چون نه تنها اطلاعات بسیار جالبی به دست خواهید آورد، بلکه دوستی های جدیدی را نیز آغاز خواهید کرد که به احتمال زیاد تا مدت ها ادامه خواهند داشت. حواستان باشد اطلاعات تماس این دوست های جدید را حتما از آنها بگیرید تا بعدا آنها را گم نکنید و بتوانید ارتباطتان را ادامه دهید. امروز نام کتاب هایی که به شما معرفی می شوند را حتما یک جا یادداشت کنید و حتما آنها را سر فرصت بخوانید.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

اگر از این که آیا در میزان حقوق و درآمدتان تغییری به وجود خواهد آمد یا خیر مطمئن نبوده اید و نگرانی هایی از این بابت داشته اید، امروز بالاخره به طور قطعی به شما گفته خواهد شد که این افزایش در میزان درآمدتان به زودی به وجود خواهد آمد و شاید حتی از همین ماه این تغییرات را ببینید. این قطعا بهانه ی بسیار خوبی برای جشن گرفتن است. پس این اتفاق خوب را همراه با خانواده و یا عشقتان جشن بگیرید. خبر خوب دیگری که برایتان داریم این است که اگر به همین شکل به تلاش و کوشش ادامه بدهید این خوش شانسی شما ادامه خواهد داشت و اتفاقات خوب دیگری نیز در راه خواهند بود!.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر ماه

امروز عشق و روابط عاطفی اولویت اصلی شما هستند. شما در حال حاضر نسبت به ثبات و آینده ی خود احساس خطر می کنید، اما کاملا در اشتباه هستید و فقط دارید خودتان را با انرژی منفی آزار می دهید و وقت خودان را تلف می کنید. فعلا اوضاع بسیار مساعد به نظر می رسد و وضعیت رابطه تان آینده ی بسیار خوبی را نوید می دهد. از حس ششم خود برای هماهنگ کردن خودتان با ذهن و احساسات طرف مقابلتان بهره ببرید. شما قصد دارید در مورد موضوع بسیار مهمی با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خود مشورت کنید، اما این را هم در نظر داشته باشید که آیا او اطلاعات کافی برای دادن مشاوره به شما را دارد؟!

فال روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی ماه

امروز حس ششم و قدرت خلاقیت شما بسیار قویتر از همیشه هستند و اگر آنها را در انجام کارهای هنری به کار بگیرید، خواه موسیقی باشد، خواه مجسمه سازی و یا شعر سرودن، نتایج فوق العاده ی به دست خواهید آورد که خودتان را هم به تعجب وا خواهد داشت. امروز یکی از دوستان و آشنایانتان ممکن است به سراغتان بیاید و از شما تقاضای کمک و یا همفکری کند. متاسفانه با وجود نیت خیری که دارید پیشنهاداتی که به آنها می کنید چندان کارساز نخواهند بود. با دقت و توجه به حرف هایشان گوش کنید و ببینید چه می خواهند، ولی فقط برای راضی نگه داشتن آنها چیزی بیش از آن چه در حد توانتان است را به آنها وعده ندهید.

فال روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

امروز خودتان را برای پیام ها و تماس های تلفنی فراوان از طرف دوستانتان آماده کنید. ارتباط با دیگران اولویت اصلی امروز شما خواهد بود، خبرهای زیادی دارید که می خواهید با دیگران و به ویژه دوستان خود در میان بگذارید و در مقابل خبرها و اطلاعات زیادی را به دست خواهید آورد. شنیده هایتان در انجام کاری که در حال حاضر مشغول آن هستید کمک قابل توجهی به شما خواهند کرد، پس به حرف هایی که به شما گفته می شوند خوب دقت کنید. تنها جنبه ی منفی این وضعیت این است که در پایان روز از لحاظ ذهنی به شدت احساس خستگی می کنید و آرام کردن ذهنتان قبل از خواب اصلا راحت نخواهد بود.

فال روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

در حال حاضر از لحاظ مادی اوضاع بر وفق مرادتان است و شانس به شما روی آورده است، با این حال کنار آمدن با این شرایط جدید برای شما اصلا کار ساده ای نیست و نمی توانید عادت های قدیمی خود را به راحتی کنار بگذارید؛ به عنوان مثال وقتی به خرید می روید با این که پول کافی دارید نمی توانید با خیال راحت هر چیزی که دلتان می خواهد را بخرید و همان محدودیت های قبلیتان روی خریدی که می کنید تأثیر می گذارند. امروز سعی کنید کمی از اعضای خانواده تان فاصله بگیرید. به نظر می رسد که بین آنها درگیری هایی وجود دارد که درمورد آنها از دست شما کمکی بر نمی آید، پس یا از خانه بیرون بزنید یا در اتاقتان بمانید.

 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی