کد خبر : 30047

فال روزانه | فال روزانه ۴ اردیبهشت

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز دوشنبه ۳ اردیبهشت برای متولدین فروردین

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمکتان می‌آیند. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد.

فال روز ۴ اردیبهشت برای متولدین اردیبهشت

اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید.   قصد خرید کالایی را دارید، اما امروز زمان مناسبی برای خرید نیست. به صلاح شماست که چند روزی دست نگه دارید.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ماه متولدین تیر

از رسیدگی به همسر یا عشق زندگی‌تان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگی‌تان را غرق در محبت کنید. مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید. مطمئن باشید حل این مشکل، راه شما را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، فراهم می‌کند.

فال روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ماه مرداد

از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برایتان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردانتان هستند.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبه‌رو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌هایتان را زمین بگذارید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهای‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. احساس می‌کنید که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر ماه

تصمیم مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای اتخاذ این تصمیم مهم عجله نکنید و نظر افراد با تجربه را جویا شوید. شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان غافل ‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق ‌زندگی‌تان به این فکر بیفتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به ایشان محبت نمایید.

فال روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین دی ماه

اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. انسان شکاکی هستید و به زمین و آسمان شک دارید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال تغییر رفتار خود بردارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.   بیماری به جان یکی از دوستان یا اعضای خانواده افتاده است، این فرد را در شرایط سخت تنها نگذارید.

فال روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌تان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد.

فال روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی