کد خبر : 29641

هومن سیدی | همسران هومن سیدی

در این مطلب با هومن سیدی بیشتر آشنا میشوید و جزییاتی درباره همسر دومش که به تازگی عکسش در فضای مجازی منتشر شده است را میبینید .

به گزارش ورنداز :

هومن سیدی

در این مطلب با هومن سیدی بیشتر آشنا میشوید و جزییاتی درباره همسر دومش که به تازگی عکسش در فضای مجازی منتشر شده است را میبینید .

هومن سیدی پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه «با مدیریت پرویز پرستویی» شرکت کرد. هومن سیدی در سال ۱۳۸۶ با آزاده صمدی ازدواج کرد. وی در سال ۱۳۹۳ از آزاده صمدی جدا شد.

هومن سیدی نخستین فعالیت حرفه‌ای‌اش را با حضور در فیلم «یک تکه نان» در کنار رضا کیانیان تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی ایفا کرد. برای بازی در نقش اصلی «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی انتخاب شد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او به عنوان کارگردانی متفکر شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد. 

اعلام کردن طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی توسط هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدام از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دهم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بماند، اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری‌های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده. امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت‌های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها به کلی بسته شود و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

ازدواج اول

هومن سیدی سال ۱۳۸۵ در ۲۶ سالگی با آزاده صمدی بازیگر ۲۸ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع شد. در نهایت زمانی که هنوز به شهرت نرسیده بودند ازدواج کردند تا اینکه سال ۱۳۹۲ پس از هفت سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند.

ازدواج دوم

هومن سیدی سال ۱۳۹۳ برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد که خبر آن پاییز ۱۳۹۶ با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد.

هومن سیدی و همسر دومش

هومن سیدی و دخترشدر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» در بخش سودای سیمرغ به هومن سیدی برای فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» اهدا شد. هومن سیدی در سال 94 با کارگردانی و نویسندگی فیلم "خشم و هیاهو" در جشنواره فجر حضور داشت که موفق به کسب جایزه ویژه هیئات داوران در بخش کارگردانی شد.

کارگردانی هومن سیدی

 

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه «از جمله: «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» که به خاطر آنها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد» اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر «بخش آثار ویدئویی» جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن «آزاده صمدی» را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت. 
 
شهاب حسینی یکی از بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و در تمام مدت فیلم سکوت اختیار کرده است. جواد عزتی دیگر بازیگر این اثر که بار کمیک فیلم را به دوش می‌کشد و نقش پر دیالوگی را ایفا می‌کند. منتقدان سینمای ایران «آفریقا» را در زمرهٔ آثار سینمای نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین برخی هومن سیدی را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می‌دانند «البته با دکوپاژ و قاب بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک» او هم چنین کارگردان نمایش تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده است. او در دو فیلم بلند اولش بازیگر جدیدی مثل امیر جدیدی را به سینمای ایران معرفی کرد. هومن سیدی برای کارگردانی فیلمهای آفریقا و سیزده و اعترافات ذهن خطرناک من و خشم و هیاهو جوایز متعددی از جشنواره‌های فجر و ورشوی لهستان و پوسان کره جنوبی و شانگهای چین وانجمن منتقدان و نویسندگان ایران و جشنواره فیلم شهر دریافت کرده است.فیلم‌های تلویزیونی

 

  • ترم زمستانی، بازیگر
  • خان هشتم، بازیگر
  • قصه داوود و قمری، بازیگر
  • سرقت ادبی، بازیگر
  • سایه، بازیگر
  • تصادف، بازیگر
  • اگر باران ببارد، بازیگر
  • در آغاز یک روز، بازیگر
  • سایاب، بازیگرمجموعه‌های تلویزیونی

     

    • مهرآباد، بازیگر
    • تا ثریا، بازیگر
    • سی امین روز، بازیگر
    • راه بی پایان، بازیگر

    تئاتر

     

    • نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق «۱۳۹۱٬۱۳۹۲»، کارگردان و بازیگر
    • نمایش مشروطه بانو «۱۳۹۰»، بازیگر
    • نمایش همسایه آقا «۱۳۸۵»، بازیگر

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ویستا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمد معصومی

    بچه
    بازیچه
    سن زیاد
    فکر زیان

  • محمد معصومی

    سینما هنر
    مینا و آسمان
    خدا آفرینش گل
    عاشقانه ها
    صادقانه
    مرد و زن
    معرفت عشق
    عشق ورزیدن یار
    عشق ورزیدن به خدا
    دانایی و معرفت
    خدا آفرینش گل ها
    خدا شناس قدر شناس
    حق شناس زن شناس
    فرهنگ و هنر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی