کد خبر : 29603

فال روزانه | فال روزانه ۵ فروردین

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید 

 

فال روز یکشنبه ۵ فروردین برای متولدین فروردین

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

فال روز ۵ فروردین برای متولدین اردیبهشت

فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.

فال روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. مطمئن باشید دیدگاه شما با این رویکرد به زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و روزهایی سرشار از شادکامی را تجربه می‌کنید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای ماه متولدین تیر

آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. فرصتی فراهم می‌شود تا همراه دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای ماه مرداد

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید تا با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگی‌تان هستید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهایتان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌هایتان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کارها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌میندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین آذر ماه

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود.عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرفتار مشکلی است و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. مدتی است که خواب‌و‌خوراک ندارید و اصلاً به خودتان نمی‌رسید. از امروز تصمیم بگیرید وقت بیشتری برای خودتان کنار بگذارید و با خواب و تغذیه مناسب، سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، به صلاح شماست که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد.  برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید.

فال روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی