کد خبر : 29585

فال حافظ | فال حافظ ۴ فروردین

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ 

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 285 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

جستجو در احوالات دیگران کاری بیهوده است. وقت خود را به تجسس در خصوص کسانی که با تو ارتباطی ندارند تلف نکن و از گفتن هر حرفی در حضور هر کسی خودداری کن هرچند که او به نظر محرم راز آید. به زودی بهار عمر به تو روی می آورد (فرصتی که دیگر تکرار نخواهد شد) از آن نهایت استفاده را ببر و از هم اکنون خود را مهیا کن.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 376 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما اکنون در بهار عمر خود به سر می برید و بهتر آن است که تا آنجا که می توانی از لذت های زندگی استفاده کنی و زندگی را بر خود و دیگران سخت نگیری. از چشم حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر و از نعماتی که خدا در اختیارت گذارده است، نهایت استفاده را ببر و حال دل خود را تنها با آنان بازگو که تو را درک می کنند.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 313 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت مشتاق انجام نیتی هستی که در سر داری. گرچه از خیلی جهات هنوز آمادگی انجام آن را نداری، ولی به آتیه آن امیدواری. به سرزنش های دیگران توجهی نکن و بدان عشق موهبتی الهی است که در فطرت انسانها نهاده شده. برای انجام این نیت باید سفری انجام دهی و همتی والا داشته باشی تا به آرزوهای خود برسی. فرصت را از دست نده و اقدام کن، انشاءالله خیر است.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 382 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر از دستت کاری برای کسی بر می آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. بیماری تو بیماری جسم نیست، روحت آزرده شده است. بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 58 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عنان و اختیار زندگی خود را به دست دوستی سپرده ای که به او اعتقادی عجیب داری و اکنون هرچه بر سرت می آید به پای ارادت خود به او می گذاری. در انجام تصمیمات مهم زندگی کورکورانه از دیگران تقلید مکن چون هر کسی باید با توجه به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. نیتی در دل داری، هرچه سریعتر عملی کن که فال تو بسیار نیکوست. از بیهوده گویی بپرهیز که اکنون زمان عمل است.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 222 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 258 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به یاری خدا و لطف او به مراد دل خود رسیده ای به سرزنشها و طعنه های دیگران اعتنا مکن و از مشکلات راه مهراس. حرف دل خود را نزد هر کسی به زبان نیاور که آنها محرم راز تو نیستند. به شکرانه آنچه به دست آورده ای سعی و تلاش خود را چند برابر کن تا زندگیت هر روز زیباتر شود.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 493 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غم و اندوه و تنهایی و بی همدمی تو را بشدت آزرده کرده است. سرنوشت انسان مقدر است و جنگ با تقدیر به صلاح تو نیست. بهتر است با زندگی سازش کنی. به زودی مژده وصلی به تو خواهد رسید که تو را غافلگیر خواهد نمود. این شادی بر تو مبارک و میمون باد.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 206 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 351 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

فال حافظ ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 467 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای نیتی که در سر داری هنوز زود است و وقت مناسب برای انجام این نیت هنوز نرسیده، اما می توانی پیغام خود را به او برسانی. از خودکامی و خودرأیی بپرهیز و برای شروع کار با کسانی که از تو تجربه بیشتری دارند، مشورت کن و منتظر موقعیت مناسب بمان.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • شخم علی

    سلام آذر ماهی ام
    خسته نباشید توایام عیدوقت میزارید
    واسه مردم آجر تون باخداوندرحیم وکریم
    من تمامه خاسته هاموازخدامیخام
    رفتاروکرداروپندارنیکم رعایت کردم
    خداونده چیزیو دیرتر بده زیباترمیده
    یاعلی مدد شاه علی مدد...

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی