کد خبر : 29568

فال حافظ | فال حافظ ۳ فروردین

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ 

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* اگر چه یاران از یاد کردن آسوده اند و یادی از من نمی کنند، اما از من ایشان را هزاران یاد باد. آنها را به خاطر می آورم

* من از گرفتاری زنجیر صحبت نااهلان در عذاب هستم. کوشش های خوب دوستانی که حق دوستی را به جای می آوردند و ما تنها نمی گذاشتند، هرگز فراموش مباد.

* از این پس حافظ اسرار خود را با کسی در میان نمی تواند بگذارد. دریغ و افسوس که محرم رازی دیده نمی شود. پس یاد دوستان راز پوش به خیر و خوبی باد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش بین، ناحسود، تمام کننده کار، بی قید و بند، محبوب، رفیق دوست، با صفا، با گذشت، رک گو، خوش تیپ، زود جوش، سخاوتمند، نظر بلند، آسانگیر، بی پروا، ساده، موفق و درویش.

۳- از عمر تلف کرده و بی وفایی یاران اظهار دلتنگی و تنهایی می کنید. درحالی که در جمع هستید اما گویی تنها می باشید و یا از خاطرات و دوستان و یاران قدیمی یاد می کنید و از هجران و یادگاری لحظات گذشته افسوس می خورید. باید بدانید که در این دنیا با حوادث باید دست و پنجه نرم کرد و از ناملایمات آن نهراسید تا موفق شد.

۴- کسی به خانواده شما نارو زده و خانواده تان را دچار مشکل کرده است. اولاً او به سزای عملش می رسد. در ثانی به زودی درهای خوشبختی به روی شما باز می شود و ملاقاتی صورت می گیرد و در معامله ای سودی بدست می آید و تغییر شغلی حاصل می شود.

۵- بیمار شما به زودی بهبود می یابد. این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی زمان لازم دارد. از او دلتنگ نباشید چون روش اخلاقی او باری به هر جهت می باشد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل شود.

۶- اوضاع به زودی تغییر می کند و شما به جایگاه اصلی بر می گردید. همه چیز وفق مرادتان می شود. او را به حال خود بگذارید. پشیمان می شود. ولی از دور مواظبش باشید. بگو و مگوی بیشتر موجب گسستگی و دلسردی بیشتر می شود. پس بجاست که از زیرکی و ملاحت خود استفاده کنید.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 171 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پیش از این در فعالیتهای تجاری خود دچار ضرر و زیان شده اید، اما به زودی خبرهای مسرت بخشی به شما خواهد رسید و موقعیتی در تجارت برای شما فراهم می شود که اگر از این فرصت به خوبی و به موقع استفاده کنید، به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری خواهید رسید. پس مترصد این فرصت باشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، ششم، هفتم و هشتم می فرماید:

* هان ای لباس به باده آغشته، عیب مرا از چشم ها پنهان کن تا بیش از این شرمساری نبرم زیرا آن یار پاکیزه دل، برای دیدار من قدم رنجه کرده است.

* اراده مورچه ای ضعیف و خرد پیکر را بنگر که خود را به پای تخت سلیمان که تاج آن به لندی اوج آسمان است، رسانید و با او به گفتگو پرداخت.

* ای دل، از چشم بی حیای جانان ایمان خود را حفظ کن زیرا آن افسونگر برای تاراج آمده است.

* ای حافظ تو آلوده نیاز و گناهی از پادشاه هدیه ای بطلب زیرا آن وجود عزیز که اساس و مایه جوانمردی است، برای پاک داشتن تو از آلایش، قدم رنجه کرده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با سلیقه، شیک پوش، متین و مودب، شوخ طبع، افسونگر، عاقل، لایق، معتدل، موقر، مسلط به نفس، با ایمان، جذاب و دلربا، منطقی، خوش بین و صلح اندیش.

۳- این فال بر شما نیکو و پسندیده باد که عالی است به شرط آنکه اولاً مرا دعا کنی، ثانیاً خواندن سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنی، مژده به شما به زودی به مراد دل می رسی ولی سرعت عمل، دقت و اراده قوی همراه با تلاش و راهنمایی از استاد را از یاد مبر و مغرور مشو.

۴- مسافرت عالی است. خرید و فروش به موقع می باشد. تغییر شغل و مسکن امکان پذیر خواهد شد. ازدواج عملی می گردد. حتماً او به سوی شما با شرمندگی بر می گردد. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند درطالع داری. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر احترام کنید. ملاقات مفیدی در پیش می باشد. سفری زیارتی سیاحتی خواهید داشت. آنچه از دست داده اید، به زودی خود یا همسرتان به دست خواهید آورد. جای نگرانی نیست. به بیمارتان بگویید که تا ۱۰ روز دیگر بهبود می یابد.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 487 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نردبان ترقی پله پله است و تو باید این پله ها را یکی پس از دیگری طی کنی. تا رنج شاگردی نبری استاد نخواهی شد. اگر می خواهی به نیت خود برسی باید خود را به سلاح علم و هنر مجهز نمایی و به هنر تواضع مزین نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* روز خداوند اگر نظرگاه تو شود، از این پس شکی باقی نمی ماند که روشن روان خواهی شد.

* اگر غرور و خودخواهی را از بین ببری، از این واژگونی، غم به دل راه نده زیرا باید از قید وابستگی ها رها شوی تا در عشق به حق بقا یابی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- آینده ای بسیار درخشان، سراسر نور، هدایت، پیروزی و کامیابی برای شما و خانوادیتان نوید می دهم. به شرط آنکه اولاً از خدای متعادل غافل نباشی ثانیاً در کمک و مساعدت به دیگران کوتاهی نکنی. در اینصورت شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیانه می گیرد. مسافر حال و کارش رو به بهبودی است و رفع مشکل از او گردیده. به زودی خبرهای خوش خواهد داد. بیمار شما تا هفته آینده شفا می یابد. به او گلاب نسترن بدهید. قرض ادا می شود. زندانی آزاد می گردد. شادی به پا می شود. خرید و فروش عالی است.

۳- اگر در جاده عشق به حق و خداوند گام بردارید، از عرفا و فقیهان بزرگ خواهید شد. از امور دنیوی دوری کنید و به ظواهر نپردازید. از زیاد و کم زندگی غمگین نباشید. بیشتر به امور معنوی توجه داشته باشید. اهل خانه را نیز در این راه تشویق کنید.

۴- به شما توصیه می کنم که از رنگ های کرم و سفید که تداعی کننده رنگ مروارید و الماس هستند، استفاده کنید که برایتان شگون دارد. شما را در محافل و مجالس بهتر جلوه گر می سازد و چشم ها به چهره پاک شما که به همه مهر می ورزید، خیره می گردد. خداوند از قلب پر محبت شما آگاه است.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 197 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در مقابل دلبریهای او تاب تحمل نخواهی داشت و تسلیم خواهی شد، اما در این کار شتاب مکن و اول آمادگی این کار را در خود ایجاد کن. فردایی روشن در پیش روی داری. از فرصتهایی که به تو روی می آورد و از جوانی خود قبل از آنکه از دست برود نهایت استفاده را ببر و برای آینده خود توشه ای فراهم ساز.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، رک گو، دلیر و شجاع، با اعتماد به نفس، شوخ، حراف، باهوش، حادثه جو، سیاستمدار، زیرک و ناقلا، روشنفکر، پرحافظه، با محبت، نترس، مشاوری مهربان و خوب.

۲- اگر چه طالب آن می باشید ولی نباید برای بدست آوردن آن دست به هر کار غیر متعارفی بزنید که به صلاح شخصیت علمی و خانوادگی و اجتماعی شما نمی باشد. باید متوجه باشید که خوشی ها چون برق می گذرد ولی آبرو و حیثیت بر جای می ماند. راز دل خود را کمتر در میان بگذار و جلوی زبان خود را بگیرید که هر رازی نباید فاش شود.

گلاسکو می گوید: "عشق بزرگترین رویداد در زندگی است ولی کامیابی نتیجه احتراق خود به خود نیست، بلکه باید به آب و آتش عاقلانه زد وگرنه همه جا می سوزد."

۳- این نیت به سرعت عملی نمی گردد، چون هنوز مقدمات آن کاملاً آماده نشده است. ولی به هر صورت، دیر یا زود عملی خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره مبارکه البلد را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۴- انسان های موفق، از راز و رمز کار خود غافل نیستند و با اندیشه عمل می کنند. پس شما نیز کمی بیشتر در این باره اندیشه کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و پنجم می فرماید:

* آن محبوب زیبا هر جا تبسمی کند، گل چهرگان او را بر چشم خود جای می دهد.

* ای جوان سرو قامتت گوی سعادت را از میدان هستی ربوده. قبل از آنکه بالای راست تو چون چوگان و کمان خم شود و از تو کاری ساخته نباشد، به هوش باش.

* عاشقان جانثار را بر سر و جان خویش، حکمی و فرمانی نباشد زیرا هر چه حکم عشق باشد، آن را انجام می دهند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 147 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده ای بر شما خواهد رسید که پایان سختی ها و مشکلات شماست. تحولی بزرگ در زندگی شما روی خواهد داد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. سفری در پیش داری که بسیار خیر و نیکوست. در رفتن به این سفر تاخیر مکن که به مراتب عالیه خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این تفال بر شما مبارک باشد و مرا نیز دعا کنید و استفاده از سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنید. شانس به زودی در خانه شما را می زند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. مژده ها دریافت خواهید کرد و بر شما مبارک باشد به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارگشاست و سوره مبارکه المعارج را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۲- شما نیز به مقام بلندی می رسید و خواسته شما برآورده می شود به شرط آنکه علاقه، کوشش، دقت و وقت شناسی را از دست ندهید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، ریاست طلب، مغرور و سرکش، با اراده، طوفانگر، بد پیله، خود خواه، جدی، بموقع، خطرناک، قدرت طلب، عصبانی، با هدف، بزرگ سالار و آتشین مزاج.

۴- مسافرت را توصیه نمی کنم. با او مهربان تر باش و او را از خود طرد مکن. با عقل و اندیشه عمل کن. با یکی از آشنایان مشورت کن. از او کمک بگیر. وسواس را کنار بگذار و تردید ها را بیرون بریز. موفقیت در چند قدمی شماست و اجازه ورود می خواهد. در همه حال به خدا توکل کن.

۵- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و هفتم می فرماید:

* با عنایت دوست به شیراز می رویم. چه خوش رفیق است که اقبالم به همراهی من کرد.

* سعی کن تا دل مرا به دست آوری چه بسا پیش آمده است که کلاه نمدین درویش، تاج شاهی را مغلوب کرده است.

* وقتی دلم چهره آن ماه خرگهی (معشوقه چادرنشین) را به خاطر آورد، چه ناله ها از دل کردم، بطوریک ه فغانم به ماه رسید.

* حافظ پرچم نصرت و پیروزی را به آسمان رساند. وقتی که به جناب شاه منصور ناله برد که از شر بد اندیشان زمان در امان باشد.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 112 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوندی که خالق زیباییهاست قادر مطلق است و به هر کس نعمتی عطا فرموده که باید به آن قناعت کند. تو نیز عنان و اختیار زندگی خود را به دست هوسها و عشقهای زودگذر مسپار و بدان که زمستان زندگی تو در حال گذر است و بهار به زودی از راه خواهد رسید. دل به ظاهر زیبای دنیا و دنیاطلبان نبند که جز پشیمانی سودی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- امید، پیروزی و بهروزی و کامیابی را از دست ندهید. تا پیروزی نهایی راه چندانی وجود ندارد. تنها با حوصله و تلاش بیشتر بدست می آید و به سادگی می توانید شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:

* من آن روز از فرهاد قطع امید کردم وگفتم کارش از کار گذشت که زمام دل شیفته خود را به دست شیرین شکر لب داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- توکل بر خدا داشته باشید زیرا او بر همه چیز قادر و تواناست و تردید را از دل بیرون کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، نرم و لطیف، طوفان گر، هوشیار، دقیق، خیرخواه، دوست داشتنی، با سلیقه، قدر شناس، راستگو، نظر بند، بی آزار و اذیت و خوش رو.

۵- به آرزوی خود خواهید رسید، اگر شکیبا باشید و از سخنان حسودان ناامید نشوید بلکه بر تلاش و اراده خود بیفزایید.

۶- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی در پیش دارید. خرید خوبست ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل می دهید. عزیزی را از دست داده اید ولی مژده ای را به دست می آورید. ازدواج حتمی است ولی طلاق نیز حتمی می باشد. اوضاع مسافر بسیار خوبست. جدیداً به موفقیتی دست یافته است.

۷- هیچ کس موفق نمی شود تا تحمل درد و ناراحتی را نکرده باشد. شما نیز از این قاعده خارج نمی باشید. پس در سایه تحمل ناراحتی است که آسایش بدست می آید.

۸- برو شیر درنده باش و خود را با تلاش، همگام و همراه ساز که موقعیت در این راه برای شما آماده و مهیاست.

۹- شما که از رنگ قرمز لذت می برید، باید تلاش خود را معطوف به تقویت و نیرو بخشیدن به خود سازید، چون مزاجی آتشین دارید. بنابراین از رنگ سفید هم استفاده کنید.

 

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 165 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ذاتا انسانی عاطفی و با مهر و محبت هستی و در مقابل نامهربانی هایی که دیده ای سکوت اختیار کرده ای. گرچه انسانی واقع نگر هستی و بلندپروازی نمی کنی، ولی بدان که فرصتی به تو روی خواهد کرد و همه امکانات مهیا می شود که تو در زندگیت یک تحول مثبت و بزرگ ایجاد نمایی. پس آماده باش که این فرصت را از دست ندهی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: معصوم، اصیل، جذاب، اهل دل، ناکام، عصبانی، راستگو، با وجدان، بی تظاهر، منطقی، غمگین، جذاب، با وفا، با انصاف، نجیب، مهربان و بخشنده.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و چهارم می فرماید:

* محبت سیه چشمان و زیبا رویان از سر من بیرون نخواهد رفت زیرا محبت آنان حکم قضا و قدر آسمانی را دارد و تغییر ناپذیر است.

* در روز نخست و ابتدا، غیر از رندی و عشقبازی چیز دیگری به من نفرمودند پس هر نصیبی که آن روز مقدر کرده اند، زیاد و کم نمی شود.

* ای نهی کننده امور شرع، برای خشنودی خدا، ساز دف و نی را به من ارزانی دار و نواختن و شنیدن آنرا بر من عیب مگیر که از قصه عشق ما، که از آواز دف و نی بلند می شود، سامان دین دچار پریشانی و بی نظمی نمی شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- چنان در تب و تاب این نیت و عشق او غرق هستید که گاه می خواهید توجه خویش را بردارید ولی باز نمی توانید. زیرا دل در گرو او نهاده اید و تمام توجه و فعالیت شما متوجه آن است. به شما مژده می دهم که بزودی کبوتر اقبال بر بام منزل شما خواهد نشست و کارها بر وفق مراد خواهد شد. نیت شما بدون نگرانی در همین هفته یا ماه حداکثر، عملی می گردد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۴- در انجام این نیت جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مسافر شما حال و کارش خوب است. به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت. ازدواج و موفقیت تحصیلی حتمی است. خرید و فروش و تغییر شغل و مکان را توصیه می کنم. عشق، عشق می آفریند. عشق، زندگی می بخشد. زندگی رنج به همراه دارد. رنج دلشوره می آفریند. دلشوره جرات می بخشد. جرات اعتماد به همراه دارد. اعتماد امید می آفریند. امید زندگی می بخشد. زندگی عشق می آفریند. عشق عشق می آفریند.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 229 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آدم بدشانس و بدبیاری هستی. در معاملات و کارهایت همیشه با ضرر مواجه می شوی و در کارها، فرصت مناسب در اختیارت قرار نمی گیرد. چاره کار تو در دو کلمه نهفته است: صبر و تلاش. دست از ناامیدی و یاس بردار و با توکل به خدا و صبر و تلاش ادامه بده و مطمئن باش که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول و چهارم می فرماید:

* بخت سازگار، اثری از دهان محبوب به من نمی دهد و اقبال نیز از سر پنهان که همان محبوب است، پیامی نمی رساند.

* گیسوی او به چنگ نسیم بهاری افتاده است. نگاه کن که چرخ پست چه کرد به من. به اندازه باد صبا هم فرصت نداد که دست به گیسوی او برسانم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ناامیدی زهر کشنده زندگی و تلاش است. اگر یاس و ناامیدی را تقویت کنی، از این بدتر می شوی. پس با اراده قوی، وقت شناسی و بهره گیری از وقت، با حوصله و دقت از همین امروز تصمیم بگیر. حتماً موفق می شوی.

۳- به جای این که دست به دامن این و آن شوی، هدف اساسی را انتخاب کن. آنگاه به آن لباس عمل بپوشان.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرکار، کمک رسان، صمیمی، با سلیقه، لایق، مدیر، فداکار، منطقی، رفیق باز، جدی، دل رحیم، مادی گرا، فعال، محتاط، متفکر و سیاستمدار.

۵- آیا واقعاً با چنین برجستگی روحی، باید تردید یا وسواس را به خود راه دهی؟ مسافرت را توصیه می کنم. خرید خوبست اما فروش صلاح نمی باشد. به زودی موفقیت بهتری می یابید. طلاق عملی است ولی ازدواج زود است چون مقدمات آن فراهم نشده است. چیزی گم کرده اید، نگران نباشید. بیمار تغییری نمی کند. گم شده پیدا می شود. از او خبری دریافت می کنید. مسافر به زودی می آید. کار جدید در انتظار شماست.

۶- از اوضاع خوب زندگی بهره بگیرید و به آنها بگویید آن را با بگو و مگوها خراب نکنند. به پدر یا همسر خود بگویید در معامله ای ضرر کرده اید. به زودی جبران می شود. از معامله ای که آن هفته کرده اید و خوب سود برده اید، صدقه بدهید.

۷- در این هفته شاهد پیشامد ناگواری بودید. علتش سهل انگاری بوده است اما به زودی گشایش لازم حاصل می شود. نیت شما با کمی تاخیر اجرا می گردد به شرطی که از شخصی چاق، باموهای مشکی و ابروی پهن و چانه ای پر، دوری کنید که مار خوش خط و خالی است و منتظر ضربه زدن می باشد.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 172 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصه عشق و علاقه شما همگان را به حیرت واداشته، حتی برای خودت نیز امید وصال در این عشق حیرت آور است. تو دیگر در موقعیتی نیستی که عمرت را مصروف خیالبافی و بلندپروازی کنی. وقت آن رسیده که در زندگیت تحولی ایجاد نمایی و واقع نگر و حقیقت جو باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* از هر جانب که گوش فرا دادم، گویی حیرت سوال می کرد. آیا مخلوق عظمت و بزرگی خالق را آنطور که باید بشناسند، خواهند شناخت ؟

* عاشقی که بر عظمت و سلطه حیرت چیره شد، در برابر توانایی معشوق شکسته شد و هستی را باخت.

* سرتا پای حافظ در عشق به نهال و درخت سرگشتگی بدل گشت است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت موجب سرگردانی و حیرت و دل مشغولی شما گردیده است که اگر از آن صرف نظرکنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا تاکنون جز رنج و دلهره و عذاب برای شما و خانواده تان سودی نداشته است. موقعیت های بسیار بهتر در انتظار شما و خانواده شما می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و بهتر است سوره القلم را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۳- یکی از اقوام شما سخت به شما نیازمند است و منتظر است که از در آیید و به او کمک کنید. پس اقدام نمایید و او را چشم به راه مگذارید. چیزی که گم کرده اید، نزد دوستی به امانت است. نگران نباشید. خوابی که دیده اید، برای کسی تعریف نکنید و به زودی ملاقاتی سودمند و سفری پر برکت در پیش خواهید داشت.

۴- مسافر فعلاً اوضاعش رو به راه نمی باشد ولی جای نگرانی هم نیست. خبر بدی دریافت می کنید اما ناراحت نشوید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: ناقلا، دقیق، مغرور، زیرک و باهوش، زرنگ، حادثه جو، سخاوتمند، منطقی، مهربان، ولخرج و دوست باز.

۶- رنگ نخودی یا نخودی مایل به شیری را برایتان توصیه می کنم زیرا رابطه صمیمی در شما ایجاد می کند و بر هماهنگی چهره شما می افزاید و موجب افزایش انرژی، احساس لطافت و آرامش شما می گردد. گام های مثبت را با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتر بر می دارید. قفل یعنی که کلیدی هست، پس باز کننده یا قفل ساز کجاست؟

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.

* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.

* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.

۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.

۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.

۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:

• قلبش پاک است.

• اعضایش بی آزار است.

• خیرش به دیگران می رسد.

• از بد کردن خودداری می کند.

۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 264 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مرگ یک واقعیت است و ما در هر مرحله از زندگی که می گذرانیم، یک گام به مرگ نزدیک تر می شویم و چه بهتر که قبل از آنکه اجل به سراغمان بیاید، در راه خیر قدم بگذاریم. دویدن به دنبال مال دنیا تا کی؟ کمی هم به فکر عاقبت خود باش. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم، پنجم تا نهم می فرماید:

* برخیر و به کاسه طلایی، شراب بریز پیش از آنکه کاسه سرت خاک انداز شود و از خاک پر شود.

* عاقبت منزل ما مقبره و گور تاریک است. پس حالا در حیات خود از عیش و عشرت و معرفت شوری بر پا کن.

* دل ما را که مار سر زلف تو مجروح کرده است، به درمانگاه لبت ببرید و درمان و معالجه کن.

* چون آگاهی که فرمانروایی و قدرت بر کشتزار دنیا پایدار نیست. شعله ای از جگر سوزان جام در ملک و مال جهان بینداز و آنها را با خوردن می، بر آتش آن بسوزان.

* گناهان را با اشک پشیمانی پاک کن زیرا یاران معتقدند که اول بید از هوای نفس پاک شد پس از آن بر یار نظر پاک افکند.

* پروردگارا به پارسای خودپسندی که در عشق ما جز عیب چیز دیگری ندید، دود آهی از سینه سوزان عاشقان باده پرست در آینه فهم و دریافت او بینداز تا شاید از تاثیر این آه، درک و فهم او روشن شود و عیب جویی نکند.

* ای حافظ از لطف بوی خوش جانان، گریبان جامه وجود خویش را پاره کن و از هستی رها شو و این لباس پاره را نثار قامت بر زنده محبوب کن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در کارها قدری غفلت زده و باری به هر جهت عمل می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دست آویز می سازید. در حالی که باید به کار و کوشش بپردازید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید.

۳- این نیت با صبر و حوصله عملی می گردد و نیاز دارد که مقدمات آن را فراهم کنید. پس با هوشیاری و صبر مواظب اقدامات خود باشید و تردید و وسواس را از دل بیرون کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۴- اگر می خواهید این مراد و حاجت زودتر عملی گردد، ۶ شب متوالی سوره مبارکه الاعراف، آیه ۱۴ تا ۲۴ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال حافظ ۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 290 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چند وقتی است که از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.

۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.

۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.

* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.

* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار چندان تفاوتی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.

۶- اگر کاری را شروع کرده اید و می خواهید عاقبت آن نیکو گردد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه بقره آیه ۲۵۶ تا ۲۶۴ و سوره لقمان آیه ۲۲ تا ۳۰ را با معنی بخوانید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی