کد خبر : 29162

فال روزانه | فال روزانه ۶ اسفند

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید 

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. یکی از آشنایان امروز ساز مخالف می‌زند و از در دشمنی با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کدورت میان شما و این فرد بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند.

فال روز  یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگی‌تان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید. از مشکلات روحی رنج می‌برید و همیشه آزرده‌خاطر هستید، قبل از اینکه این وضعیت کار دستتان بدهد، فکری به حال مشکلات روحی خود بردارید و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

ماهدستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد.  خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. یکی از آشنایان حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به ایشان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید. بیش‌از‌حد کار می‌‌کنید و همیشه در فکر راههایی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هستید. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه اجازه ندهید گرفتاری‌های کاری میان شما و اعضای خانواده فاصله بیندازد.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند برای متولدین بهمن

امروز دنبال کردن کارهایی که برایتان از اهمیت و جذابیت بیشتری برخوردار هستند به خاطر فشردگی وظایف حرفه ای که باید انجام دهید برای شما زیاد امکان پذیر نخواهد بود. شاید با شنیدن اخبار، مطالعه یک کتاب و یا طی مکالمه ای دوستانه اطلاعاتی به دست بیاورید که شما را نسبت به برخی از اهدافتان نا امید کند، اما اگر هوشمندانه با این موقعیت روبرو شوید این وضعیت به نفع شما تمام خواهد شد. امروز باید سعی کنید در بحث هایی که پیش می آیند زیاد متعصبانه و با حالت تهاجمی برخورد نکنید تا از تنش های به وجود آمده جان سالم به در ببرید و رابطه خود را با رفتارهای اشتباه به خطر نیدازید.

فال روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

امروز خاطرات مربوط به گذشته که بحران هایی را در زندگی شما ایجاد کرده اند که هنوز دارید با آنها دست و پنجه نرم می کنید به سراغ شما خواهند آمد. رویارویی با این احساسات برای شما پیشرفت قابل توجهی به همراه خواهد داشت و باعث می شود انرژی منفی مربوط به آنها را برای همیشه رها کنید و بتوانید با سرعت و جدیت بیشتری اهداف مادی و معنوی خود را دنبال کنید. شاید وقتی به برخی از اهدافتان فکر می کنید نتوانید برنامه مشخصی برای رسیدن به آنها در نظر بگیرید و حتی با خودتان فکر کنید که انگیزه ای برایدنبال کردن آنها ندارید، اما این وضعیت با تغییر وضعیت کیهانی موجود برطرف خواهد شد. پس گرفتن تصمیمات مهم را برای روز دیگری نگه دارید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی