کد خبر : 29147

فال روزانه | فال روزانه ۵ اسفند

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

بدرفتاری با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. کار مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار کمی دشوار است و ممکن است برای انجام آن سهل‌انگاری کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. کار مهمی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

فال روز ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

اتفاق فرخنده‌ای در زندگی تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل نمایید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را تجربه کنید. سود سرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. کالای گران‌بهایی که مدت‌هاست به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشیتان را فراهم خواهد کرد. مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتیتان باشید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. مدتی است که احترام لازم را به همسر یا عشق زندگی‌تان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این رویکرد، فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد کند، توجه بیشتری به وی اختصاص دهید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

روز حساسی را سپری می‌کنید و احتمال دارد کالایی ارزشمند را گم کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب دارایی‌های خود باشید و چشم از مال و اموال‌تان بر ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. اتفاق غیر منتظره‌‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. غم به دل خود راه ندهید زیرا این اتفاق به نفع شما تمام خواهد شد.

فال روز شنبه ۵ اسفند۱۴۰۲ برای ماه مرداد

اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

فال روز ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. بوسیله دوستان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها را به پایان برسانید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان لطفی در حق شما انجام داده و با این کار محبت خود را به شما ثابت کرده است. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند.

فال روز ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

داشتن اراده و پشتکار در زمانی که دچار تردید شده اید به شما کمک خواهد کردتا غیر ممکن ها را برای خود ممکن کنید. احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید.  این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید تا مبادا قدمی اشتباه برداشته و از مسیر درست خارج شوید. بین قلب و عقلتان هماهنگی ایجاد کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. معمولا این شما هستید که به دیگران می گویید که شاد باشند و زندگی را خیلی جدی نگیرند، ولی اکنون باید این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید قدر روزهایمان را بدانیم.

فال روز شنبه ۵ اسفند برای متولدین بهمن

شما دارید با وجود ترس ها و نگرانی هایی که دارید، بیشترین تلاشی که از دستتان بر می آید را می کنید تا با مشکلاتی که سر راهتان سبز می شوند مواجه شوید. چشمتان را به مقصدتان دوخته و رو به جلو پیش بروید. شما به طور معمول در مدیریت جزئیات پروژه های پیچیده و حفظ نظم امور از همه جلوتر هستید. ولی امروز عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید.

فال روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

شاید فکر کنید که در حال حاضر انجام هر کاری برای شما ممکن است و محدودیت های خودتان را نادیده بگیرید. شما با این کار در واقع دارید هدفی غیر ممکن را برای خودتان تبدیل به هدفی قابل دستیابی می کنید. با این حال لزومی ندارد که این احساس خود برتر بینی را به دیگران هم نشان بدهید. هدف هایتان را مشخص کرده و برای رسیدن به آنها تلاش کنید، ولی تا می توانید به خودتان وقت بدهید تا بتوانید اهدافتان را تبدیل به واقعیت کنید. شاید در میانه راه گاهی احساس خستگی کنید و بخواهید از ادامه راه انصراف دهید، اما اگر بتوانید تا پایان سال انرژیتان را حفظ کنید، نتایج مورد نیازتان را به دست آورده و خواهید توانست با خیال راحت از تعطیلات خود لذت ببرید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی