کد خبر : 29126

فال روزانه | فال روزانه ۴ اسفند

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید.

فال روز ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

هراسی از آینده نداشته باشید و مطمئن باشید تصمیمی که قصد انجام آن را دارید به شما ضرری وارد نمی‌کند. سفری دورودراز انجام داده‌اید و حسابی خسته هستید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا خستگی شما به‌سرعت برطرف می‌شود و خاطره‌هایی ماندگار از این سفر برای شما باقی می‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند..

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

امروز با حجم زیادی از کارها مواجه خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. امروز همسر یا عشق‌ زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد، اما هنرهای خود را از دیگران پنهان کرده‌اید و آشنایان از توانمندی‌های شما بی‌خبر هستند.

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

از امروز تصمیم بگیرید که این روحیه را کنار بگذارید و با نمایان کردن هنرهای خود در نزد دوستان و آشنایان، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند.

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

فشارهای کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت باعث شده تا امروز حسابی نگران و مضطرب باشید. قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این وضعیت بردارید و تا جایی که امکان دارد فشار کاریتان را کاهش دهید. پیشنهادی برای افزایش درآمد یا قراردادی سودآور به شما مطرح می‌شود. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده آن را انجام دهید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید.

فال روز ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شماست که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید..

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید زیرا امروز به نظر می رسد که اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند. بنابراین انرژی خود را در راههای مثبت تری به کار گیرید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هامونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت.

فال روز ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال حاضر از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید.

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید.

فال روز جمعه ۴ اسفند برای متولدین بهمن

سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید،برای خرج کردن آن عجله نکنیدوبا برنامه ریزی پیش روید.

فال روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

امروز چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی که تاثیری جمعی دارند، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

تبلیغات متنی