کد خبر : 28860

مجسمه های سنگی

استودیوی مجسمه سازی سید حجت حسینی با همکاری شهرداری شهر نیمور در نظر دار با توجه به پیشینه غنی تاریخی و فعالیت مردم این شهر در زمینه صنعت سنگ اولین سمپوزیوم مجسمه های سنگی نیم ور را برگزار کند.از هنرمندانی که در زمینه مجسمه سازی با سنگ تجربه کافی دارند دعوت می شود تا در این رویداد شرکت نمایند.

به گزارش ورنداز :

سمپوزیوم مجسمه های سنگی نیم ور

استودیوی مجسمه سازی سید حجت حسینی با همکاری شهرداری شهر نیمور در نظر دار با توجه به پیشینه غنی تاریخی و فعالیت مردم این شهر در زمینه صنعت سنگ اولین سمپوزیوم مجسمه های سنگی نیم ور را برگزار کند.
از هنرمندانی که در زمینه مجسمه سازی با سنگ تجربه کافی دارند دعوت می شود تا در این رویداد شرکت نمایند.
علاقه مندان بعد از مطالعه فراخوان طرح های خود را در قالب فرمت های مربوطه ارائه نمایند.پس از بررسی طرح ها توسط هیئت داوران ، ۱۰ هنرمند مجسمه ساز برای شرکت در این سمپوزیوم دعوت خواهند شد.

فراخوان

موضوعات مورد نظر:

1

معدن

2

نیم ور، شهرِ یاری گری

3

آزاد

جنس آثار سمپوزیوم سنگ: تراورتن سفید و مرمریت مشکی می باشد.
ابعاد سنگهای در نظر گرفته شده برای این سمپوزیوم شامل دو قطع
۱- ۱۰۰×۸۰×۸۰سانتی متر
۲- ۱۲۰×۱۰۰×۲۰۰سانتی متر

مبلغ دستمزد هنرمندان:

مبلغ دستمزد هنرمندان برای سنگ ۱۰۰×۸۰×۸۰ =۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال  و مبلغ دستمزد هنرمندان برای سنگ ۱۲۰×۱۰۰×۲۰۰=۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد که پس از ساخت آثار به هنرمندان پرداخت می گردد.

‌بدیهی است به هنرمندانی که به دلایل شخصی از ادامه کار بازمانده یا موفق به اتمام کار در زمان سمپوزیوم نشوند مبلغ دستمزد تعلق نخواهد گرفت.این هشدار را رد کنید.

زمان برگزاری اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز کاری می باشد.

‌به شرکت کنندگان در این سمپوزیوم دستیار تعلق نمی گیرد. در طول زمان برگزاری سمپوزیوم اسکان و پذیرایی هنرمندان بر عهده شهرداری نیم ور می باشد. به هنرمندان شرکت کننده در این سمپوزیوم گواهی شرکت و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.این هشدار را رد کنید.

نحوه ارسال طرح:

هنرمندان بایستی حداکثر تا مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲5 طرح های خود را به صورت طرح یا تصویر از 5 نمای ماکت به ایمیل hojjathosseiniart@gmail.com
ارسال نمایند.

محدودیتی در تعداد طرح های ارسالی وجود ندارد.
ارسال رزومه هنری و تصویر سه نمونه از آثار قبلی اجرا شده هنرمند با متریال سنگ لازم می باشد.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی