کد خبر : 28048

یکتا ناصر | جدایی یکتا ناصر

صحبت های یکتا ناصر از جدایی اش با منوچهر هادی  را در این مطلب میبینید .

به گزارش ورنداز :

یکتا ناصر 

صحبت های یکتا ناصر از جدایی اش با منوچهر هادی را در این مطلب میبینید.

یکتا ناصر: یک و سال نیم است که من و منوچهر هادی از هم جدا شدیمبارگیری (12)

یکتا ناصر (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مهندسی محیط زیست ادامه داد. ناصر فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال تلویزیونی «گلهای کاغذی» آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی به شهرت رسید.

یکتا ناصر بازیگر

ناصر در طول دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. از جمله فیلم‌های سینمایی او می‌توان به «من مادر هستم»، «آدم باش»، «زندگی جای دیگری است»، «آینه بغل»، «من سالوادور نیستم» و «نیلوفر کبود» اشاره کرد. او همچنین در سریال‌های تلویزیونی «با من بمان»، «مجموعه تلویزیونی عید آن سال‌ها»، «مجموعه تلویزیونی شب چراغ»، «مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت»، «مجموعه تلویزیونی دل» و «مجموعه تلویزیونی ساخت ایران ۳» به ایفای نقش پرداخته است.

ناصر در سال ۱۳۹۵ با منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. آن‌ها صاحب یک دختر به نام سوفیا هستند.

ناصر از جمله بازیگرانی است که در طول دوران فعالیت هنری خود همواره تلاش کرده است تا در نقش‌های متفاوتی بازی کند. او در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف در نقش‌های مختلف از جمله نقش‌های کمدی، درام و اجتماعی ظاهر شده است. ناصر در این سال‌ها با بازی‌های خوب خود توانسته است جایگاه خود را در سینما و تلویزیون ایران تثبیت کند.

حجم ویدیو: 2.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مثلث خبر
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی