کد خبر : 27730

فال | فال تاروت

فال تاروت یک سیستم نمادین است که از کارت‌های تصویری برای پیشگویی، مشاوره و خودشناسی استفاده می‌کند. این سیستم ریشه در فرهنگ‌های مختلف دارد و قدمت آن به قرن‌ها پیش باز می‌گردد.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت یک سیستم نمادین است که از کارت‌های تصویری برای پیشگویی، مشاوره و خودشناسی استفاده می‌کند. این سیستم ریشه در فرهنگ‌های مختلف دارد و قدمت آن به قرن‌ها پیش باز می‌گردد.

فروردین

کارت روز – جادوگر

شما استعدادهایی دارید که مختص خودتان هستند، کارهایی را واقعا به خوبی انجام می دهید که ممکن است دیگران به اندازه شما شگفت انگیز انجام ندهند.

به زودی ممکن است به دلیل این مهارت‌ ها فرصتی برای شما وجود داشته باشد که در نقش اصلی قرار بگیرید. اگر در حین کار به نشان دادن توانایی های عالی خود ادامه دهید ممکن است در آینده نزدیک اتفاق خوبی برای حرفه شما بیفتد.

اردیبهشت

کارت روز – ملکه

گاهی اوقات پیدا کردن یک دوست خوب که توصیه های خوبی می کند دشوار است اما این کارت تاروت می گوید که یک نفر احتمالا زنی با بسیاری از ویژگی های مثبت، ممکن است امروز چیزی مهم را با شما در میان بگذارد.

این ایده خوبی است که برای گوش دادن به صحبت های او وقت بگذارید. ممکن است چیزی در صحبت های او وجود داشته باشد که به شما کمک می کند تا فرد بهتری شوید.

خرداد

کارت روز – ماه

احساس ترس چیزی است که همه از آن رنج می برند. کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا از این ترس عبور کنید. به عنوان مثال می توانید سعی کنید با چیزی که شما را می ترساند روبرو شوید و به این فکر کنید که اگر در موقعیت خاصی قرار می گرفتید، ممکن است اوضاع چگونه پیش بیاید.

به جای اینکه فقط به بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد فکر کنید، سعی کنید به خوبی که می تواند از آن اتفاق بیفتد فکر کنید. واقعا مهم است که احساسات خود را نادیده نگیرید یا فکر نکنید که آن ها مهم نیستند. آن ها می توانند چیزهای زیادی به شما بیاموزند و به شما در درک بهتر خود کمک کنند.

تیر

کارت روز – ده جام

این کارت تاروت می گوید که شما ممکن است دوستان و شریک زندگی داشته باشید که رویاهای شما را درک کرده و حمایت می کنند. آن‌ ها می‌ بینند که شما در حال انجام چه کاری هستید و شما را تشویق می‌ کنند که به آن ادامه دهید.

اما اگر دوستانی که در حال حاضر دارید خیلی از شما حمایت نمی کنند، ناراحت نباشید. افراد دیگری هم هستند که وارد زندگی شما می شوند و شما را با عشق غرق می کنند و شما را تشویق می کنند.

مرداد

کارت روز – چهار سکه، معکوس

شما نمی توانید همه چیز را به تنهایی انجام دهید. شما استعدادهای خود را دارید و دیگران هم همینطور. بنابراین هنگامی که احساس می کنید کارها زیاد شده اند یا زمانی که بیش از حد به خودتان فشار می آورید، سعی نکنید بیشتر از این کاری انجام دهید.

در عوض افرادی را پیدا کنید که واقعا از انجام کارهایی که باعث استرس شما می شود لذت می برند. دست کشیدن از کارهایی که دوست ندارید انجام دهید، چیزی است که امروز باید به آن فکر کنید.

شهریور

کارت روز – زاهد

هرکسی برای خودش به زمان نیاز دارد و براساس این کارت تاروت ممکن است احساس کنید که باید برای مدتی از همه چیز کنار بکشید.

این کارت در مورد استراحت است، شاید تلفن خود را خاموش کنید و زمانی را صرف کنید تا تنها باشید. مهم است که اجازه دهید ذهن و بدن تان استراحت کنند تا جنبه معنوی شما احساس شادابی کند.

مهر

کارت روز – ارابه

گاهی اوقات وقتی از درون احساس عصبانیت یا ناراحتی می‌کنید، ممکن است احساس کنید که هیچ‌ کس نمی‌ فهمد که در چه حالی هستید. ممکن است به نظر برسد افرادی که چیزی مشابه را پشت سر گذاشته اند از زندگی شما بسیار دور هستند و ممکن است گاهی اوقات کمی احساس تنهایی کنید.

این کارت تاروت به شما می گوید که تسلیم نشوید، حتی زمانی که همه چیز بسیار سخت به نظر می رسد. اندوهی که احساس می کنید می گذرد و اوضاع دوباره بهتر می شود.

آبان

کارت روز – ملکه شمشیر

برخی افراد ممکن است وانمود کنند که دوست شما هستند اما اعمال آن ها ممکن است نیت واقعی آن ها را نشان دهد. فقط به این دلیل که احساس می‌ کنید کسی را می‌ شناسید که اخیرا ملاقات کرده‌ اید، خیلی زود به او اعتماد نکنید.

افرادی که از دیگران سو استفاده می کنند معمولا این کار را با جلب سریع اعتماد آن ها انجام می دهند. امروز سعی کنید به دیگران اعتماد کنید اما نه آنقدر که به کسی اجازه دهید اختیار شما را در دست بگیرد بدون اینکه او ابتدا اعتماد شما را جلب کند.

آذر

کارت روز – برج

مشکلات گاهی اتفاق می افتند اما چیزهای بسیار کمی وجود دارد که نمی توانید از عهده آن ها برآیید. شما واقعا در کنار آمدن با شرایط سخت مهارت دارید. مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستید فردا تبدیل به خاطره می شوند.

آنچه از همه مهمتر است این است که چگونه با دیگران رفتار می کنید و تاثیر ماندگاری که امروز هنگام تعامل با آن ها بر آن ها می گذارید، چگونه است.

دی

کارت روز – تک شمشیر

ممکن است موقعیتی پیش بیاید که مجبور شوید خیلی سریع تصمیم بگیرید، بدون اینکه وقت زیادی برای فکر کردن در مورد آن داشته باشید. این کارت تاروت می گوید که ممکن است مجبور شوید بین چیزهایی که بسیار مهم به نظر می رسند تصمیم بگیرید.

حتی اگر مجبور باشید سریع عمل کنید، واقعا مهم است که قبل از انجام هر کاری فقط یک لحظه مکث کنید و فکر کنید.

بهمن

کارت روز – ده سکه

این کارت تاروت می‌ گوید که ممکن است چیز خوبی دریافت کنید مانند ملکی که امیدوار بودید داشته باشید یا پاداشی برای تمام کارهای سختی که انجام داده‌ اید.

علاوه بر به دست آوردن چیزی که دوست دارید، شروع یک پروژه جدید نیز ممکن است برای شما موفقیت به همراه داشته باشد.

اسفند

کارت روز – رستاخیز

ممکن است امروز یک نفر کمی حال و هوای بدی داشته باشد و ممکن است کار زیادی نتوانید در مورد آن انجام دهید اما شما می توانید سعی کنید نگاه خود را به موقعیت تغییر دهید تا بهترین استفاده را از آن ببرید. به دنبال خوبی در همه چیز بگردید به خصوص در افراد.

منبع کوکا
ارسال نظر

تبلیغات متنی