کد خبر : 27506

فال | فال تاروت

فال تاروت یک ابزار پیشگویی نیست. این یک ابزار راهنمایی است. تاروت به شما کمک می‌کند تا الگوهای فکری و رفتاری خود را درک کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و زندگی خود را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک پیشگویی دقیق و قطعی هستید، فال تاروت برای شما مناسب نیست. اما اگر به دنبال راهنمایی و کمک هستید، فال تاروت می‌تواند یک ابزار ارزشمند باشد.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت یک ابزار پیشگویی نیست. این یک ابزار راهنمایی است.

تاروت به شما کمک می‌کند تا الگوهای فکری و رفتاری خود را درک کنید. این به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و زندگی خود را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک پیشگویی دقیق و قطعی هستید، فال تاروت برای شما مناسب نیست. اما اگر به دنبال راهنمایی و کمک هستید، فال تاروت می‌تواند یک ابزار ارزشمند باشد.

فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

نیروهای امدادی – شفا

– مدیریت صحیح

– لیاقت و استادی

– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن

– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید

– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح :

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش :

من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

بردباری – اعتماد به نفس

– غلبه بر خواسته های غیر معقول

– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید

– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.

انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.

در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

پیمان – ماجرای عاشقانه

– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

– نامزدی

– پیمان دوستی

– آشتی

توضیح :

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

پنهان کاری

– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید

– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف

– جاسوسی کردن وضع دیگران

– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح :

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش :

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

بار مشکلات

– یک قلب پر درد

– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد

– مشکلاتی که به زودی حل می شوند

– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح :

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش :

من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

جدایی – بحران

– جدایی

– اشک

– غم

– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

نگرانی

– نا امیدی و افکار بیهوده

– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است

– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :

همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

دلسردی – نارضایتی

– دلسردی و بی میلی

– خستگی از محیط و اطراف

– نارضایتی از اطرافیان

– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی

– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :

من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

پریشانی – دلتنگی

– افکار پریشان و بی خوابی

– رنج وزیان

– دلتنگی و ناامیدی

– غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح :

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش :

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

رهایی از کهنه ها

– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد

– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید

– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)

– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.

– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح :

برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.

انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون به هر گونه رهایی آری می گویم.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

بانوی خونگرم – پیشرفت

برای خانم ها :

– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل

– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق

برای آقایان :

– موفقیت در تعهدات و پیشرفت

– سخاوت و مهربانی

توضیح :

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :

من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

ارسال نظر

تبلیغات متنی