کد خبر : 27385

علی دایی | خانه لاکچری علی دایی

علی دایی متولد 14 بهمن سال 1348 در محله خیرال شهرستان اردبیل است اما برای اینکه زودتر وارد مدرسه شود در شناسنامه تاریخ تولد او اول فروردین 1348 ثبت شده است. این فوتبالیست کشورمان دارای تحصیلات عالیه است. دایی علاوه بر بازیکن فوتبال در پست مهاجم سابقه مربیگری فوتبال را هم دارد، علی دایی  موسس و مدیر پوشاک ورزشی به نام "دایی" است که به عنوان کارآفرین هم شناخته می شود.

به گزارش ورنداز :

خانه لاکچری علی دایی 

تصاویری از خانه لاکچری علی دایی 

علی دایی متولد 14 بهمن سال 1348 در محله خیرال شهرستان اردبیل است اما برای اینکه زودتر وارد مدرسه شود در شناسنامه تاریخ تولد او اول فروردین 1348 ثبت شده است. این فوتبالیست کشورمان دارای تحصیلات عالیه است. دایی علاوه بر بازیکن فوتبال در پست مهاجم سابقه مربیگری فوتبال را هم دارد، علی دایی  موسس و مدیر پوشاک ورزشی به نام "دایی" است که به عنوان کارآفرین هم شناخته می شود.علی دایی متولد 14 بهمن سال 1348 در محله خیرال شهرستان اردبیل است اما برای اینکه زودتر وارد مدرسه شود در شناسنامه تاریخ تولد او اول فروردین 1348 ثبت شده است. این فوتبالیست کشورمان دارای تحصیلات عالیه است. دایی علاوه بر بازیکن فوتبال در پست مهاجم سابقه مربیگری فوتبال را هم دارد، علی دایی  موسس و مدیر پوشاک ورزشی به نام "دایی" است که به عنوان کارآفرین هم شناخته می شود.

رزیدنس  روما"، یک پروژه لوکس و جذاب در منطقه کامرانیه شمالی تهران می‌باشد. این پروژه بر روی یک زمین به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع احداث شده است. این مجتمع بزرگ و لوکس دارای یک زیربنای کلی حدود ۴۷۰۰۰ متر مربع است، که ۳۲۰۰۰ متر مربع از آن به واحدهای مسکونی اختصاص دارد. علاوه بر این، ۱۴۰۰۰ متر مربع مشاعات و ۱۰۰۰ متر مربع فضای تجاری نیز در این مجتمع وجود دارد.رزیدنس  روما"، یک پروژه لوکس و جذاب در منطقه کامرانیه شمالی تهران می‌باشد. این پروژه بر روی یک زمین به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع احداث شده است. این مجتمع بزرگ و لوکس دارای یک زیربنای کلی حدود ۴۷۰۰۰ متر مربع است، که ۳۲۰۰۰ متر مربع از آن به واحدهای مسکونی اختصاص دارد. علاوه بر این، ۱۴۰۰۰ متر مربع مشاعات و ۱۰۰۰ متر مربع فضای تجاری نیز در این مجتمع وجود دارد.

موقعیت استراتژیک این مجتمع، آن را به ویژه جذاب می‌کند. از یک سو، این مجتمع به خیابان کامرانیه شمالی مجاورت دارد و از سوی دیگر، به خیابان شیبانی واقع در نزدیکی قرار دارد. این موقعیت منحصر به فرد، امکان دسترسی راحت به این مجتمع را فراهم می‌کند و ورود و خروج از آن نیز از خیابان شیبانی انجام می‌شود.

خانه علی دایی

مجتمعی که شامل خانه علی دایی نیز در آن واقع است، ۶۵ واحد مسکونی لوکس را در ۱۵ طبقه ارائه می‌دهد. این مجتمع به طور ویژه طراحی شده است تا تمام واحدها از نور کافی بهره مند شوند. هر واحد در این مجتمع از یک چشم‌انداز زیبا بهره می‌برد که شامل دید به منظره‌های جذاب می‌شود.

ویژگی‌های طبیعی منطقه، از جمله وجود شیب‌های طبیعی در زمین، به ارتقاء چشم‌اندازهای واحدها کمک کرده و تا طبقات پایین‌تر هم، تمام واحدها از این چشم‌انداز زیبا بهره می‌برند. این ویژگی‌ها به ساکنان این مجتمع امکان ارائه یک محیط زندگی با کیفیت و دلپذیر را می‌دهد.

 

خانه علی دایی

مجتمع "روما رزیدنس" از سه طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف تشکیل شده است که انواع امکانات و فضاها در این ۴ طبقه قرار دارند. این فضاها شامل پارکینگ‌ها، انبارهای تاسیساتی، لابی زیبا، امکانات تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و مشاعات دیگر است.

یکی از ویژگی‌های جالب این مجتمع، تخصیص بخش مهمی از مساحت زیربنای خود به امکانات رفاهی و روانشناسی است. این امکانات به ساکنان این مجتمع امکان تجربه آرامش بیشتر و افزایش رفاه را می‌دهند و به "روما رزیدنس" ویژگی‌های ویژه‌ای می‌بخشند که آن را جذاب‌تر می‌کند.

بخش ورودی به این مجتمع نیز به عنوان نقطه ورود به برج "روما رزیدنس" طراحی شده است و دارای یک لابی بسیار زیبا و رویایی است که وظیفه پذیرایی ساکنان و مهمانان این مجموعه را برعهده دارد.

خانه علی دایی

معماری برج روما رزیدنس

در طراحی برج "روما رزیدنس" از سبک نئوکلاسیک در نما استفاده شده است، که به ویژگی‌های قوس سبک رومی و عناصر معماری دوره دیوانی مانند عمودیت و استواری اشاره دارد. این استفاده از عناصر نئوکلاسیک در نما، به این برج یک طراحی کلاسیک و زیبا می‌بخشد.

این برج خانه‌های با متراژ متنوعی ارائه می‌دهد. طبقات اول تا پنجم شامل واحدهای ۳۵۰ تا ۴۰۰ متری با چهار تیپ مختلف پلان هستند. طبقات ششم تا سیزدهم، هر طبقه دو واحد ۴۰۰ متری و دو واحد ۶۰۰ متری دارند. در طبقات چهاردهم و پانزدهم، دو واحد پنت‌هاوس با مساحت ۹۲۶ متر مربع در هر طبقه و یک پنت‌هاوس دوبلکس با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع وجود دارد. خانه علی دایی نیز در طبقات بالایی این برج قرار دارد.

این واحدها با سیستم‌های هوش مصنوعی تجهیز شده‌اند که به ساکنان امکان کنترل دما، نورپردازی و صدا در واحدها را می‌دهد. این امکانات نوآورانه به ساکنان این مجتمع راحتی و امکانات مدرن را ارائه میدهند

خانه علی دایی

یکی از جذابیت‌های خاصی که این برج از نظر معماری دارد این است که طراحی پلان آن به صورت چلیپایی ( شکل صلیب ) صورت گرفته که این امکان را برای نورگیر بودن تمام واحدها فراهم می‌کند. این برج همچنین سه راه پله جدا در مرکز پلان خود جای داده است که عبور و مرور راحت‌تری را ایجاد می‌کند.

خانه علی دایی

سازه برج روما رزیدنس

این ساختمان از یک سازه فولادی با اتصالات پیچی تشکیل شده که توانایی مقاومت در برابرمقاومت در برابر زلزله تا ۶.۸ ریشتر را نیز دارد.

امکانات برج روما رزیدنس، خانه علی دایی

در طبقه همکف برج "روما رزیدنس"، یک سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم و جلسات ساکنین این مجتمع در نظر گرفته شده است. این سالن اجتماعات مناسبی برای برگزاری میهمانی‌ها و قرارهای اجتماعی ساکنان این برج فراهم می‌کند.

علاوه بر سالن اجتماعات، این مجتمع امکانات تفریحی لوکسی را نیز در اختیار ساکنان قرار داده است. از جمله این امکانات می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن بازی بیلیارد اشاره کرد. این امکانات باعث ایجاد فرصت‌های تفریحی و استراحت برای ساکنان می‌شوند تا از زندگی در این مجتمع لذت ببرند.خانه+علی+دایی (4)خانه+علی+دایی (3)خانه+علی+دایی (1)خانه+علی+دایی (1)خانه+علی+دایی

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمد معصومی

    خدا پرستی انساندوستی
    انساندوستی خدا پرستی
    دانایی و معرفت

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی