کد خبر : 26687

علی دایی | دارایی های علی دایی

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایران است. دایی در رده باشگاهی، علاوه بر بازی در لیگ ایران؛ سابقه حضور در لیگ‌های قطر، آلمان و امارات را نیز داشته‌است. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است.

به گزارش ورنداز :

علی دایی

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایران است. علی  دایی در رده باشگاهی، علاوه بر بازی در لیگ ایران؛ سابقه حضور در لیگ‌های قطر، آلمان و امارات را نیز داشته‌است. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است.موضوع کسب و کار و فعالیت های اقتصادی، فرآیندی است که اصلا نیاز نیست یک فرد تخصصی در این حوزه داشته باشد یا به این فکر کندکه می تواند فرد توانمندی باشد یا خیر. در بازی اقتصاد و کسب و کار، پول و سرمایه حرف اول را می زند. به عبارتی پول و سرمایه که باشد، با کمی تکیه بر فکر و تجربه دیگران می توان فرد موفق بود.


فردی که اگر کمی هم شهرت پشت سر داشته باشد، مسیر موفقیت را با سرعتی ورای تصور خواهد پیمود. فوتبالیست ها اتفاقا از همین دست افراد موفق هستند. به طور عامیانه فوتبالیست ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که از نگاه همگان غم آب و نان ندارند.

 

 اما این دلیل نمی شود آنها به قراردادهای چند صد میلیونی فوتبال بسنده کنند و به فکر این نباشند که رمایه های خود را – که اتفاقا کم هم نیست – در کارهای دیگر به کار نگیرند. این قشر که کم تعداد هم نیستند، از چند سال پیش و در پی بالا رفتن دستمزدبازیکنان فوتبال، یکی پس از دیگری پا در فضای کسب و کار گذاشتند.

افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره ای می کنیم به 10 فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.
علی دایی، آقای پولدار فوتبال ایران

علی دایی آن روز که از اردبیل راه تهران را برای ادامه تحصیل در پیش گرفت، شاید فکر نمی کرد روزی آنقدر پولدار شود که مهمترین رکن زندگی در دنیای مدرن امروز، برایش در اولویت چندم قرار بگیرد. دایی را باید مرد شماره یک اقتصاد فوتبال و حتی ورزش ایران دانست. او که از کنار فوتبال به همه جا رسید و همه نیازهای مالی خود و اطرافیان نزدیکش را مرتفع کرد، این روزها علاوه بر عضویت در اتاق بازرگانی تهران، به عنوان یک تاجر جوان همچنان به دنبال ساخت یک شهرک توریستی در اطراف چالوس است.آقای گل فوتبال جهان علاوه بر مالکیت چندین فروشگاه و گالری کفش و لباس در مراکز خرید یوسف آباد، منیریه، میدان محسنی و میلاد نور، نمایندگی انحصاری محصولات آدیداس و نایک را هم در ایران دارد و در کنار اینها یک کمپانی تولید البسه ورزشی را هم از چند سال پیش با نام و برند خود ایجاد کرده و پوشاک ورزشی بسیاری از باشگاه ها را تولید می کند.

دایی البته در کنار تمام تلاش هایش در حوزه کسب و کار در تمام این سال ها هیچ گاه از فوتبال فاصله نگرفته و بعد از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، دو فصل است هدایت تیم فوتبال راه آهن را برعهده دارد. حرفه ای که دایی در آن هم مثل حوزه اقتصاد، تحصیل و بازی فوتبال موفق بوده و قراردادهای کلانی به واسطه جاذبه شخصی و جایگاهش منعقد می کند. ناگفته نماند در کنار همه اینها دایی دستی هم در کارهای خیر دارد.

حجم ویدیو: 5.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • عباس خراجی نسب

    سلام بزرگوار
    گرفتار زمین وزمانم با سه بچه خدا وکیلی خیلی شرمنده زن بچه ام هستم 48میلیون گرفتار بانکم مردانگی در حقم کن😔😔😔

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی