کد خبر : 27264

فال حافظ | فال حافظ ۲۷ مهر

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید 

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 405

تعبیر فال حافظ شما: در تمام مدت عمر و زندگی خود همیشه در کارهای خود نیت خیر و خیال خدمت به خلق خدا را در سر داشته ای و طعنه و تحقیر دیگران در شما خللی وارد نکرده است. به پاس این اخلاق نیکو به زودی رحمت الهی شامل حالتان خواهد شد و کارهایتان سروسامان می یابد و مشکلات مالی شما کاملا مرتفع می گردد و این پاداش فطرت پاک شماست.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 378

تعبیر فال حافظ شما: هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 427

تعبیر فال حافظ شما: انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 220

تعبیر فال حافظ شما: رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 436

تعبیر فال حافظ شما: از دوری و هجران به شدت بی تابی، ولی از آنجا که ثمره ی هجر وصل است باید سختی ها را تحمل کنی. فکر می کنی اگر او بیاید تقدیر تو را به شیوه ای دیگر رقم خواهد زد. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی هجران به سر خواهد آمد و زندگی موفقی خواهی داشت. اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی، تقدیر تو کامیابی است.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 364

تعبیر فال حافظ شما: انسانی ساده دل، با محبت و دوستی یکرنگی. با تلاش و کوشش بسیار جای خود را در میان مردم باز کرده ای. تحمل سختی ها و مبارزه با مشکلات نشانه لیاقت توست. مطمئن باش با همه سادگی با توجه به این تواناییها به موفقیت های بزرگ خواهی رسید، پس در مقابل غم و غصه پایداری کن.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 414

تعبیر فال حافظ شما: اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم گردیده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 246

تعبیر فال حافظ شما: مدتها بود که از زندگی خود ناامید شده بودی و حتی در خواب هم امید کامیابی نداشتی، اما لطف خدا شامل حالت گردید و تو را کامیاب نمود. به جهان فانی دل مبند و برای مال دنیا بیش از حد ارزش قائل مشو و از چشم بد به خداوند پناه ببر که او بهترین پناهگاه است.

 

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 172

تعبیر فال حافظ شما: قصه عشق و علاقه شما همگان را به حیرت واداشته، حتی برای خودت نیز امید وصال در این عشق حیرت آور است. تو دیگر در موقعیتی نیستی که عمرت را مصروف خیالبافی و بلندپروازی کنی. وقت آن رسیده که در زندگیت تحولی ایجاد نمایی و واقع نگر و حقیقت جو باشی.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 420

تعبیر فال حافظ شما: مدتی است از رفتار او گیج و سرگردان شده ای و معنی حرکات و کارهایش را نمی فهمی، گویا انقلابی در وجود او به وقوع پیوسته است که تو از آن غافل بوده ای. سعی کن او را بهتر درک کنی و عواطف و احساساتش را بفهمی. تنها از این راه است که بیش از دیگران به او نزدیک خواهی شد. به خاطر داشته باش که او به زودی وارد زندگی تو خواهد شد، بنابراین خود را مهیای پذیرایی از او کن.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 419

تعبیر فال حافظ شما: صلاح انسان را هیچ کس بهتر از خالق او نمی داند. همیشه به دنبال آنچه می خواهی نباش، چه بسا آنچه خدا نصیبت کرده به مراتب برایت بهتر از آن چیزی است که آرزویش را داشته ای. نصیحت پذیر باش و هر حرفی را که نفع تو در آن است بدون در نظر گرفتن گوینده بپذیر. قصد عزیمت به شهر دیگری داری که صلاح تو در آن نیست. از این نیت صرف نظر کن.

فال حافظ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال حافظ شما:غزل شماره 407

تعبیر فال حافظ شما: زندگی و جهان نشانه کوچکی از عظمت الهی است و عمر فرصتی است کوتاه که خدا در اختیار انسان ها قرار داده است. به فکر عاقبت خود نیز باش و توشه ای برای زمان محاسبه فراهم بیاور. گرچه کمی دیر شده ولی از رحمت و عفو الهی نومید مشو و به جهان و زر و زیور فانی آن تکیه مکن تا خداوند یاری ات فرماید.

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی