کد خبر : 26601

شلوار جین | انواع شلوار جین

در ادامه با انواع شلوار جین آشنا شوید و بعد از این با خیال راحت شلوار جین مورد علاقتو بخر. بعد از یاد گرفتن انواع شلوار جین دیگه میتونی استایل مورد علاقتو پیدا کنی.

به گزارش ورنداز :

انواع شلوار جین

در ادامه با انواع شلوار جین آشنا شوید و بعد از این با خیال راحت شلوار جین مورد علاقتو بخر. بعد از یاد گرفتن انواع شلوار جین دیگه میتونی استایل مورد علاقتو پیدا کنی.

(Straight Leg Jeans)

یکی از شناخته شده‌ترین مدل‌های جین مدل راسته است. در این مدل، عرض شلوار از زانو تا ساق پا به یک اندازه است بنابراین اگر براتون مهمه که شلواری که می‌پوشید خیلی اندامتون را، بخصوص در ناحیه ساق پا، برجسته نشون نده شلوار جین راسته می‌تونه انتخاب خوبی براتون باشه. همچنین این مدل شلوار از اونجایی که به اندازه شلوارهای چسبون و اسکینی به تن چسبه حالت ریلکس‌تری براتون ایجاد می‌کنه.

اگه اندام مثلثی شکل دارید- یعنی بالاتنه شما از پایین تنه کوچیکتره – شلوار راسته مناسب شماست چرا که درشت بودن اندام را پنهان می‌کنه.

شلوار جین راسته

2. شلوار جین اسکینی (Skinny Jeans)

شلوار جین اسکینی یکی از مدل‌های محبوب دنیای مده که بسیاری از افرادی که دوست دارن شلوار چسبون بپوسن این مدل رو انتخاب می‌کنن. شلوارهای اسکینی خیلی تنگ هستند و شاید در پوشیدنشون کمی مشکل داشته باشید اما این نوع شلوارها به راحتی در بدن جا باز کرده و به اصطلاح مثل پوست روی بدن شما می‌شینه. طرفدارای این مدل شلوار اغلب افرادی هستن که مثل نامش اسکینی هستن و مشکلی با برجسته نشون دادن اندامشون ندارن.

شلوار اسکینی تمرکز به روی پایین تنه را بالاتر میبره بنابراین شاید خیلی مناسب اندام مثلثی نباشه. اما اگه  پاهای بلند و باریکی دارید می‌تونه  انتخاب مناسب‌تری باشه.

شلوار جین اسکینی

3. شلوار جین مام استایل (Mom Style Jean)

شلوارهایی که با نام مام استایل شناخته شده هستن اغلب شلوارهای زنانه‌ با فاق بلندن که در ناحیه کمر کمی آزادتر هستن و به بدن نمی‌چسبن. شلوار مام فیت استایل اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 را به نمایش می‌ذاره. خیلی‌ها تیشرت یا شومیزشون را داخل شلوار جین مام استایل قرار می‌دن و با یه کمربند زیبا استایلی جذاب ایجاد می‌کنن.

شلوار جین مام استایل

4. شلوار جین بگ (Baggy Style Jeans)

شلوارهای بگ شلوارهایی هستن که از بالا تا پایین به یک اندازه گشادن. این نوع شلوارها از نظر گشادی با هم متفاوتن و استایل‌های متنوعی با اون می‌شه ایجاد کرد. شلوارهای از بالا گشاد برای اونایی که پاهای بلندی دارن مناسب‌تره چرا که موجب کوتاه‌تر دیده شدن پا می‌شن بنابراین اگه از جمله افرادی هستید که قد نسبتا کوتاهی دارید این نوع شلوار را به شما توصیه نمی‌کنیم.

شلوار جین بگ

جین دمپاگشاد (Flared Jeans)

شلوارهای دمپا گشاد از ناحیه زانو به پایین گشادتر از بالا هستن به همین دلیل بعضیا اسم مدل زنگوله‌ای رو براش انتخاب می‌کنن. این مدل جین برای خانم‌هایی که اندام ستونی دارن، یعنی بالا تنه و پایین تنه به طور یکسانی دیده می‌شن در این مدل شلوار بسیار زیبا و جذاب دیده می‌شن.

همچنین شلوارهای دمپا گشاد برای خانم‌هایی که اندام ریزنقشی دارن هم بسیار مناسبه چرا که موجب می‌شه پایین تنه اونا کشیده‌تر دیده بشه.

جین دمپاگشاد

6. شلوار بوی فرند (Boyfriend Jeans)

جین بوی فرند نوعی استایل گشاد و راحت است که نه به اندازه شلوارهای اسکینی تنگ و چسبان است نه به اندازه شلوارهای بگ گشاد است. این نوع جین از ناحیه کمر کمی بزرگتر از معمول دیده می‌شود و پاچه‌های آن همانند شلوار راسته است و به پا نمی‌چسبد. همین حالت به راحت بودن آن اشاره دارد  بنابراین معمولا مناسب مراسم یا قرارهای رسمی نیست. با توجه به اینکه بیشتر استایل این مدل شلوار در کمر آن نمایان است معمولا توصیه می‌شود لباس دکمه دار تنگ، پلیورهای فیت، کت جین کوتاه و شومیزهای گلدار را با آن ست کنید.

yn-ad

شلوار بوی فرند

7. شلوار گرل فرند (Girlfriend Jeans)

این مدل شلوار شاید کمی شبیه به شلوار بوی فرند باشه با این تفاوت که کمی زنانه‌تر طراحی شده، یعنی فاق بلندتر و تنگ‌تر و پاهای راسته‌تر و گشادتری داره. این مدل شلوار قد شما را بلندتر نشون می‌ده بنابراین می‌تونه مناسب افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارن باشه. جین گرل فرند هم استایل خیابانی و ریلکسی محسوب می‌شع که می‌تونید به راحتی اون را با یک تیشرت راه راه سفید و کفش سفید ست کنید.

شلوار گرل فرند

حجم ویدیو: 3.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی