کد خبر : 26147

سرطان | درمان سرطان

در این مطلب با راه های جلوگیری از سرطان آشنا میشوید

به گزارش ورنداز :

راه های درمان سرطان

در این مطلب با راه های جلوگیری از سرطان آشنا میشوید

سرطان بیماری است که از تکثیر غیر طبیعی سلول های بدن شروع می شود. بدن انسان از میلیون ها سلولی ساخته شده است که با یکدیگر گروه بندی شده تا بافت ها و اندام های مختلف را بسازند. ژن های داخل هر سلول به آن دستورهای لازم را صادر می‌کنند. گاهی اوقات این دستورات در یک سلول مبهم و مغشوش بوده و سلول رفتار غیر طبیعی دارد و پس از مدتی گروهی از سلول های غیر طبیعی می توانند در خون یا سیستم ایمنی گردش کرده یا تبدیل به توده یا تومور بدخیم یا سرطان شوند. در واقع سلول های بدن در طی یک روند تنظیم یافته از بین میروند و سلول های جدید جای آنها را می‌گیرند گاهی اوقات این روند طبیعی از تنظیم خارج شده و سلول های فرسوده از بین نمی روند و تشکیل توده ای را می‌نمایند که می‌توانند تبدیل به تومور بدخیم یا سرطان شوند.

درمان اولیه سرطان:

 هدف از این درمان این می باشد که به طور کامل سرطان را از بدن شما خارج می کنند و یا تمام سلول های سرطانی را از بین می برند. از هر گونه درمان سرطان می توان به عنوان یک درمان اصلی استفاده کرد، اما متداول ترین نوع درمان اولیه برای سرطان های شایع، جراحی است.

 راه درمان سرطان جدید نیست و خیلی وقت پیش پیدا شده، کمبود ویتامین B17.

جوونه گندم بخورید یه ضد سرطانه منبع غنی اکسیژن مایع و حاوی قویترین ماده ضد سرطان طبیعت به اسم لاتریل هست، منابع آمیگدالین و لاتریل.

لاتریل تو دونه سیب هست، هر روز یک عدد سیب رو با دونش بخورید دونه سیب جویده بشه هسته زردآلو هلو گلابی آلو، غلات:

باقلا، جوونه عدس، نخود فرنگی، مغزها: بادوم تلخ و بادوم هندی همه توت‌ها، دونه کنجد و بذر کتان، ارزن، جو، پوسته برنج، وقتی اینا رو در حد نیاز بدن نه اینکه زیاده روی بشه در یک روز استفاده کنید و از طرفی به هیچ وجه غذاهایی که دارای افزودنی هست استفاده نکنید. آب روغن و‌ نمک کاملا سالم استفاده کنید،

سیستم ایمنی بدن کارشو بلده فقط ما وظیفه ورودی سالم به بدن رو داریم...

حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی