کد خبر : 25634

قتل | قتل عمد

پدر جنایتکاری که مرتکب قتل عمد دختر ۱۹ ساله‌اش شده است در دادگاه گفت که قصد قتل عمد نداشته بلکه می‌خواست دخترانش را فلج کند تا نتوانند از خانه بیرون بروند.

به گزارش ورنداز :

قتل عمد دختر ۱۹ ساله توسط پدرش

پدر جنایتکاری که مرتکب قتل عمد دختر ۱۹ ساله‌اش شده است در دادگاه گفت که قصد قتل عمد نداشته بلکه می‌خواست دخترانش را فلج کند تا نتوانند از خانه بیرون بروند.برای اطلاع از ادامه این مطلب باما همراه باشید.

مردی که دختر ۱۹ ساله‌اش را با انگیزه ناموسی کشته می‌گوید می‌خواست ۲ دخترش را فلج کند تا نتوانند از خانه بیرون بروند

عامل این قتل ناموسی که از اتباع کشور افغانستان است در اظهارات خود گفت: من کارگر فصلی هستم، فهمیدم دخترانم با نگهبان پارکی که اطراف خانه‌مان است دوست هستند. آنها کار بدی کرده بودند و من از دستشان عصبانی بودم.

روز حادثه ساعت ۷ و ۸ شب بود که دیدم آن پسر پشت در خانه منتظر دختران من است،  خیلی عصبانی بودم و می‌خواستم آنها را فلج کنم که نتوانند از خانه خارج شوند. به همین دلیل در را بستم و به بقیه گفتم دخالت نکنید. بعد هم شروع به کتک زدن آنها کردم. می‌خواستم آنقدر بزنم که فلج بشوند اما دختر دیگرم رسید و یکی از آنها را از دستم نجات داد. بعد آن یکی دخترم که نامزد داشت فرار کرد و آن یکی هم رد دست و ناخنم روی گلویش مانده بود و خرخر می‌کرد اما زنده بود. صبح بود که فهمیدم فوت کرده است.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی