کد خبر : 25469

قتل | قتل عمد

برای اطلاع از ماجرای قتل عمد توسط یک دختر ۱۴ ساله در ادامه این خبر باما همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

ماجرای قتل عمد توسط یک دختر 14 ساله

برای اطلاع از ماجرای قتل عمد توسط یک دختر ۱۴ ساله در ادامه این خبر باما همراه باشید.

دختری 14 ساله در اقدامی ناباورانه به خاطر عشقش به یک پسر افغان 16 ساله، مرتکب به قتل عمد 4 عضو از خانواده خود شد.

دختر ۱۴ ساله که با همدستی یک پسر مورد علاقه‌اش ۴ عضو خانواده‌ خود را به قتل رسانده بود، با حضور در محل حادثه، صحنه جنایت هولناک خود را بازسازی کرد.

سال‌ها پس از ماجرای جنجالی شاهرخ و سمیه که در دهه ۷۰ شوک بزرگی به جامعه وارد کرد، اتفاقی مشابه در شیراز، خاطره این پرونده قدیمی را تکرار شد. حادثه‌ای که شاهرخ و سمیه آن را رقم زدند، زمستان سال ۷۵رخ داد و آنها که تنها سد ازدواج با هم را والدین سمیه می‌دیدند، نقشه جنایت را کشیدند و هر چند توانستند خواهر و برادر سمیه را به قتل برسانند، اما نقشه‌شان ناتمام ماند و درنهایت دستگیر شدند.

با گذشت سال‌ها از این پرونده جنجالی، پنجم تیرماه امسال در روستای تفیهان شیراز حادثه‌ هولناکی رخ داد که خیلی‌ها را شوکه کرد. شروع ماجرا اما به حدود یک سال قبل‌تر برمی‌گشت؛ زمانی که تانیا که فقط ۱۳سال داشت با پسری ۱۶ساله آشنا و یک دل نه صد دل، عاشق هم شدند.

پسر نوجوان اهل افغانستان بود و در یک میوه‌فروشی کار می‌کرد. علاوه بر آن نگهبان باغی در اطراف روستا بود که شب‌ها را در آنجا می‌گذراند. از سوی دیگر، تانیا دختر بزرگ خانواده‌ای ۶نفره بود که در خانه‌ای ویلایی در تفیهان زندگی می‌کردند. پدر و مادرش در یک شرکت بسته‌بندی میوه مشغول به‌کار بودند و او یک خواهر دوقلو به نام تارا، برادری ۸ساله به نام متین و یک برادر ۳ساله داشت که وابستگی زیادی به او داشت.

خواستگاری

از زمانی که تانیا و پسر افغان با هم دوست شده بودند، تصمیم به ازدواج گرفتند. یک سال از آشنایی آنها می‌گذشت که برآن شدند تا تصمیم‌شان را عملی کنند. پسر افغان به خواستگاری تانیا رفت اما وقتی موضوع خواستگاری را مطرح کرد، با مخالفت شدید پدر تانیا روبه‌رو شدند.

پدر ۳۹ساله می‌گفت که دخترش هنوز به سن ازدواج نرسیده و از طرفی او قصد ندارد تن به ازدواج دخترش با یک تبعه خارجی بدهد. حتی اصرارهای تانیا برای تغییر تصمیم پدر هم نتیجه نداشت و همین باعث شد که دختر و پسر نوجوان نقشه‌ای هولناک بکشند.

شب حادثه

حدود ساعت ۱۰شب پنجم تیرماه بود که طبق هماهنگی‌ای که از قبل تانیا و خواستگارش انجام داده بودند، پسر افغانستانی بار دیگر راهی خانه پدر تانیا شد.

یکی از آشنایان این خانواده به همشهری می‌گوید: آن شب پسر نوجوان آمده بود که بار دیگر از تانیا خواستگاری کند. اما وقتی باز هم جواب رد شنید، بین او و پدر دختر بحث و جدل شد. پسر نوجوان ناگهان با چاقو به پدر تانیا حمله کرد و چند ضربه به او زد. سپس با گلدان به سر مادر تانیا کوبید و به خواهر دوقلوی تانیا هم حمله کرد. این در حالی بود که متین با دیدن این صحنه از ترسش به حمام گریخته و در آنجا مخفی شده بود.

وی ادامه می‌دهد: پسر افغان پس از آن به همراه تانیا تصمیم به آتش زدن خانه می‌گیرند. آنها از قبل برای این کار نفت تهیه کرده بودند. تانیا که به برادر ۳ ساله‌اش علاقه زیادی داشت، دست او را می‌گیرد و از خانه بیرون می‌برد. پسر افغان هم خانه را به آتش می‌کشد و بعد به همراه تانیا و برادرش به همان باغی می‌روند که در آنجا نگهبان بود.

همسایه‌ها وقتی از آتش گرفتن خانه باخبر شدند، پلیس و آتش‌نشانی را خبر کردند و برای خاموش کردن آتش دست به‌کار شدند. اما آتش زمانی خاموش شد که کار از کار گذشته بود و پدر، مادر، خواهر دوقلو و برادر ۸ساله تانیا جانشان را از دست داده بودند.

مأموران پلیس در همان تحقیقات اولیه وقتی از عمدی بودن آتش‌سوزی مطمئن شدند تحقیقات برای یافتن تانیا و پسر افغان را شروع کردند و درنهایت ۲روز بعد آنها را که در باغ مخفی شده بودند دستگیر کردند.

با دستگیری متهمان، هر دوی آنها اواخر هفته گذشته به محل جنایت منتقل شدند و در آنجا نزد بازپرس جنایی و کارآگاهان آگاهی توضیح دادند که چطور نقشه شوم خود را اجرا کرده و جان ۴نفر را گرفتند. براساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده همچنان در مرجع قضایی و اداره آگاهی ادامه دارد.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    خاک تو سر این دختر که خانواده خودش برای هیچ از بین برد عشق اگه با قیمت از بین بردن ریشه خود باشه خراب بشه

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی