کد خبر : 13902

قتل | قتل عمد | قتل خواهرزاده | قتل در اسماعیل آباد | کشف پیکر عریان مقتول

ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!

به گزارش ورنداز :

 قتل عام

جوان ۳۳ ساله‌ای که با پابند‌های الکترونیکی از زندان آزاد شده بود به قتل هولناک خواهرزاده اش اعتراف کرد و قفل این جنایت رمز آلود را گشود.

به گزارش خراسان، ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!

پدر زن فاروق که خواب آلود به حرف‌های او گوش می‌داد با شنیدن این جملات، هراسان و سراسیمه موضوع را به همسر «حسین – ک» و دیگر بستگانشان اطلاع داد که در یک محله زندگی می‌کردند.

آن‌ها بی درنگ سوار یک خودرو شدند و در تاریکی شب به بیابان‌های اطراف منطقه اسماعیل آباد در حاشیه شهر رفتند و به جست وجو پرداختند تا این که در محلی که فاروق نشانی آن را داده بود پیکر کاملا عریان و زخمی جوان ۲۹ ساله را در حالی پیدا کردند که آثار شکنجه و کتک کاری‌های شدید حکایت از یک درگیری وحشتناک داشت.

متهم

نزدیکان «حسین – ک» بلافاصله پیکر نیمه جان او را به بیمارستان رضوی مشهد رساندند، ولی او در آخرین جملاتی که بر زبان راند از فاروق و جوان دیگری به نام فرشید نام برد که او را شکنجه کرده بودند.

این جوان زخمی که نفس‌های آخر عمرش را می‌کشید پس از بیان این جملات به نزدیکانش به حالت اغما رفت و چند ساعت بعد نیز جان سپرد. گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: با مرگ این جوان ۲۹ ساله متاهل، بی درنگ قاضی ویژه قتل عمد وارد عمل شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

قاضی دکتر صادق صفری در اولین مرحله از اقدامات قضایی، دستور دستگیری فاروق و فرشید را صادر کرد و بررسی‌های تخصصی را برای ریشه یابی این جنایت رمز آلود ادامه داد. از سوی دیگر، گروه ویژه‌ای از نیرو‌های اطلاعات و عملیات کلانتری سپاد مشهد با هدایت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) عملیات ضربتی را برای دستگیری متهمان پرونده آغاز کردند و در کمتر از ۲ ساعت موفق شدند «فاروق» را که یکی از خلافکاران زندانی بود در حالی به دام بیندازند که پابند‌های الکترونیکی داشت و به تازگی از زندان به مرخصی آمده بود.

این جوان ۳۳ ساله که به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر تحمل کیفر می‌کرد در بازجویی‌ها هرگونه اتهامی را رد کرد و مدعی شد که مهاجمان ناشناس خواهرزاده اش را به قتل رساندند. او گفت: آن شب من با خواهرزاده ام تماس گرفتم و به او گفتم که با چند نفر دعوا کرده ام! حالا تو به من کمک کن تا از آن افراد ناشناس انتقام بگیرم که مرا کتک زده اند.

«حسین – ک» هم بلافاصله قبول کرد و شبانه سر قرار آمد، اما وقتی در بیابان‌های اطراف منطقه اسماعیل آباد به دنبال مهاجمان می‌گشتیم ناگهان آن چند نفر نقابدار دوباره ما را گیر انداختند و «حسین – ک» را کتک زدند، ولی من، چون خیلی فرز بودم از دست آن‌ها گریختم که بعد با تلفن یک چوپان با عموی «حسین – ک» تماس گرفتم که پدر زن خودم نیز هست.

در پی اظهارات «فاروق» ادامه رسیدگی به این پرونده جنایی رمز آلود به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و رصد‌های اطلاعاتی برای دستگیری فرشید (متهم فراری) ادامه یافت، اما او وقتی عرصه را تنگ دید به پلیس آگاهی رفت و خود را تسلیم قانون کرد.

 

منبع فرارو
ارسال نظر

تبلیغات متنی