کد خبر : 25598

اتو کشی لباس | ترفند اتو کشی سریع لباس

در این مطلب ترفند اتو کشی سریع لباس ها را میخوانید

به گزارش ورنداز :

ترفندهایی برای اتو زدن 

در این مطلب ترفند اتو کشی سریع لباس ها را میخوانید اتو کشیدن یکی از کارهای مهمی است که در هر خانه ای لازم است.  اتو زدن لباس ها یکی از کارهایی است که نیاز به زمان فراوانی دارد

ترفندهایی برای اتو زدن

اگر زیر پارچه میز اتو یک لایه کاغذ فویل پهن کنید این کار باعث منعکس شدن گرما می شود و اتو کشی آسانتر صورت می گیرد .اتو کشیدن یکی از کارهای مهمی است که در هر خانه ای لازم است. هرچند اتوکشی های بیرون از منزل هستند اما این کار هزینه بر است و با کمی دقت می توان در خانه به همان خوبی و با هزینه ی کمتر ،لباس هایی منظم و اتو کشیده داشت.بهتر است ارتفاع میز اتو ۹۰ سانتی متر باشد و روی آن با چند لایه پارچه پوشانده شود. در ضمن زیر میز اتو یک پارچه تمیز پهن نمایید تا وقتی لباسهای بلند را اتو می کنید انتهای آن با زمین در تماس نباشد.

_ اگر پارچه یا لباس از دو طرف اتو ببیند زودتر و بهتر اتو می شود. بدین منظور به اندازه میز اتو یک یا دو لایه فویل یا کاغذ آلومینیومی پهن کنید بعد پارچه روی میز را محکم کنید. حالا اگر اتو کنید حرارت از بالا به پارچه می رسد و حرارت منعکس شده توسط فویل نیز از پایین تأثیر می گذارد._ لباسها را مستقیماً اتو نکنید بلکه همیشه یک پارچه نخی نازک و تمیز روی لباس انداخته و سپس اتو نمایید. این کار سبب می شود لباس برق نیندازد و قطره های آب، لباس را لک نکند_ لباسها را به راه پارچه اتو بزنید تا کش نیاید.

حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی