کد خبر : 25339

سقوط کودک | سقوط کودک از زیپ لاین

در این مطلب لحظه وحشتناک سقوط پسر بچه از زیپ لاین را میبینید

به گزارش ورنداز :

سقوط پسر بچه از زیپ لاین 

سقوط از زیپ لاین 

در این مطلب لحظه وحشتناک سقوط پسر بچه از زیپ لاین را میبینید یک پسربچه پس از سقوط وحشتناک از زیپ لاین خیلی خوش شانس است که زنده مانده است.این پسر ۶ ساله در یک شهربازی در پارک تفریحی در ایالت نوئوو لئون مکزیک پس از اینکه بند زیپ لاینش شکست به داخل دریاچه مصنوعی سقوط کرد و زنده ماند.1635490_749

این حادثه ترسناک در فیلمی توسط خانواده او ضبط شد و نشان می‌دهد که سزار مورنو در زیپ لاین ۱۲ متری بالای دریاچه قرار دارد. یک مرد را می‌توان دید که در کنار مورنو حرکت می‌کند و او را در طول هدایت می‌کند که ناگهان در انتهای مسیر کودک سقوط می‌کند.خواهر این پسر، ناتالی مورنو، در فیس بوک فاش کرد که یک مرد خوب برای نجات برادر کوچکش به داخل دریاچه پرید و در حین انجام این کار نزدیک بود غرق شود. اماذبرادر و نامزدش با عجله وارد دریاچه شدند و آن‌ها را به محل امن رساندند.

او ادعا کرد که پارک فاندیدورا نیرو‌های امدادی برای نجات برادرش و مردی که قصد کمک به او را داشت، نداشت.

ناتالی مورنو می‌گوید: پارک افرادی را ندارد که برای این نوع موقعیت‌ها آموزش دیده باشند، هیچ‌کس برای بیرون آوردن او از آب در آنجا نبود. باورنکردنی است که چقدر اتفاقات فاجعه بار می‌تواند در یک چشم به هم زدن رخ دهد. فقط خدا را شکر می‌کنم که برادرم خوب است.حفاظت مدنی نوئوو لئون در بیانیه‌ای اعلام کرد که پسر هیچ آسیبی ندیده است.

پارک فاندیدورا اعلام کرد که فعالیت‌ها در تمام بخش‌ها به حالت تعلیق درآمده و در حال بررسی مسئولیت شرکتی است که زیپ‌لاین را اجرا می‌کند. ما به اجرای اقدامات لازم برای تضمین این که شرکت‌ها به شدت از قرارداد‌های خود پیروی می‌کنند، ادامه خواهیم داد.

مدیریت پارک افزود: ارتباطات خود را با خانواده خردسال برای ارائه حمایت نهادی و رسیدگی به هر چیزی که مربوط به وضعیت است، حفظ خواهد کرد.

حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی