کد خبر : 22557

هنرمندان | بیماری هنرمندان

در این مطلب عکس چند تن از هنرمندانی که بیماری لاعلاج دارند را میبینید

به گزارش ورنداز :

در این مطلب عکس چند تن از هنرمندانی که بیماری لاعلاج دارند را میبینید هنرمندان زیادی وجود دارند که مبتلا به بیماری های سخت و خطرناکی هستند با آرزوی بهبودی و سلامت کامل برای این عزیزان.

ماندانا سوری، بیماری ام اس

alt

ماندانا سوری متولد 6 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر سینم و تلویزیون است.
فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علمی و کاربردی تهران می باشد که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و با قهوه تلخ به اوج شهرت رسید.

اولین بار سال 1389 وقتی 25 ساله و مشغول بازی در سریال قهوه تلخ بود بخاطر بی حسی ناگهانی بدن و نابینایی موقت راهی بیمارستان شد.

در نهایت در مدت کوتاهی متوجه ابتلا به بیماری امس اس (MS) شد اما اعلام عمومی نکرد.مارال فرجاد ، بیماری سرطان

alt

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد و حالا عاشق سمنو است.

چند ماه پس از اعلام خبر ابتلای مارال فرجاد به بیماری سرطان، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از دوران شیمی درمانی خود در اینستاگرام از ادامه درمان سرطان خود خبر داد.آتنه فقیه نصیری ، بیماری ام اس

alt

آتنه فقیه نصیری متولد 23 آبان 1347 در تهران بازیگر ایرانی سینما است، مدتی از دوران کودکی خود را در چالوس بوده. مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال 1372 دریافت کرده است.

در فروردین 1395 او اعلام کرد به ام اس مبتلا شده است. آتنه فقیه نصیری با اشاره به بیماری خود گفت:مبتلا به بیماری ام اس شده ام اما خوشبختانه این بیماری پیشرفته نیست و تحت درمان هستم.شهره سلطانی ، بیماری نقص سیستم ایمنی

alt

شهره سلطانی متولد سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.بازی در تئاتر را از سال 1366 و همچنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. هم اکنون شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است.

شهره سلطانی درمودد بیماری اش میگوید:

بیماری من ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است که عوارض دیگری هم برایم به بار آورد. در این بیماری بدن به خودش حمله کرده و سلول ها را نابود می کند. وقتی سیستم ایمنی بدنم دچار اختلال شد، با کمبود همه ویتامین ها مواجه شدم. با کمبود همه ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B، ید و منیزیم، احساس خستگی مفرط و اضافه وزن داشتم.

به علاوه ریزش موی شدید و مشکلات تنفسی هم همراه این بیماری برایم به وجود آمد. زبان و حلقم متورم شده و راه گلویم را هم بسته بود. مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد تیروئید و البته کم خونی هم به دنبال عوارض دیگر در من به وجود آمد.بهناز جعفری ، بیماری ام اس

alt

بهناز جعفری متولد 25 مرداد 1353 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد.

رضا رویگری ، عارضه قلبی و سکته مغزی

alt

رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر دارد، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست.

رضا رویگری سال 1395 دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد.

بیماری رضا رویگری از زبان خودش: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.امیرمهدی ژوله ، بیماری ام اس

alt

امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ در تهران) فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار ایرانی است. ژوله از نویسندگان سریال های مهران مدیری می باشد که اخیراً در سینما و تلوزیون به ایفای نقش پرداخته است و با برنامه خندوانه توانست به خوبی شناخته شود. امیر مهدی ژوله متاهل است و ازدواج کرده است و یک فرزند دختر به نام گندم دارد.

امیرمهدی ژوله که خود مبتلا به اِم‌اِس می‌باشد، در یکی از برنامه‌های خندوانه با این بیماری شوخی کرد و از تجربیاتش در مبارزه با این بیماری گفت.حمید هیراد ، بیماری سرطان خون

alt

حمید حسین‌زاده (زادهٔ ۱ بهمن ۱۳۷۰) که با نام هنری حمید هیراد شناخته می‌شود، خواننده و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

در اسفند ۱۳۹۸ توسط بهمن بابا زاده گزارش شد که حمید هیراد به سرطان خون مبتلا شده و حدود سه سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع سوربان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی