کد خبر : 2204

امبرهرد |یک سالگی

امبر هرد روز جمعه تولد یک سالگی دخترش را جشن گرفت و به همین مناسبت پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش ورنداز :

هرد ۳۵ ساله ضمن انتشار عکسی از خود و دخترش نوشت: «”او”ی کوچک من امروز یک ساله شد. هنوز باورم نمی شود که اینجایی. بهترین سال بود.»

هرد در ژوئیه ۲۰۲۱ با انتشار عکسی از خود و دخترش در اینستاگرام، مادر شدن خود را اعلام کرد. دختر او که در آن زمان ۱۲ هفته داشت، از طریق رحم اجاره ای متولد شده است.

او در این پست نوشته بود: «برای دادن این خبر به شما هیجان زیادی دارم. چهار سال قبل تصمیم گرفتم بچه دار شوم. می خواستم این کار را به روش خودم انجام دهم. حالا می فهمم که چقدر برای ما زن ها مهم است که درباره ی اساسی ترین بخش های سرنوشت مان اینگونه فکر کنیم. امیدوارم به جایی برسیم که اینکه نخواهیم برای بچه دار شدن حتماً ازدواج کنیم تبدیل به امری عادی شود.»

هرد در ادامه گفت هنوز نسبت به رسانه ای کردن زندگی شخصی اش مردد است: «بخشی از من می خواهد که همچنان اینطور باشد که زندگی شخصی من به کسی مربوط نباشد. این را هم می فهمم که طبیعت شغل من به گونه ای است که مرا وادار به کنترل این مسأله می کند.»

او پست خود را اینگونه به پایان رساند: «دختر من ۸ آوریل ۲۰۲۱ متولد است. اسمش اونا پیج هرد است. او نقطه ی آغاز باقی زندگی من است.»

نام میانی دختر هرد به نظر می رسد اشاره ای به نام مادر مرحومش «پیج هرد» باشد که در سال ۲۰۲۰ درگذشت.

هرد در آوریل ۲۰۲۱ در پستی اینستاگرامی به مناسبت سالگرد درگذشت مادرش به دنبال کنندگان خود توصیه کرد «مادر خود را خیلی محکم در آغوش کشند».

او در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: «تصورش برایم سخت است که یک سال گذشته است. زنی که مرا ساخت – مرا چیزی که هستم کرد – خیلی زود ترک مان کرد اما روزی نیست که به یادش نباشم. او در روح من زندگی می کند و درون قلب من است. هر چه از مهربانی و عشق می دانم را او به من یاد داد. قلبم را از او دارم.»

هرد در ادامه نوشت: «هر روز دلم برایش تنگ می شود اما این شانس را داشته ام که عشق او را تجربه کنم. خوشحالم که خاطرات زیبایی از او باقی مانده که که بر وجود من و خواهرم می تابد و با روح خود خانواده ی ما را به هم پیوند می دهد.»

هرد پیش تر با جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی ازدواج کرده بود. زندگی مشترک آن ها در فوریه ی سال ۲۰۱۵ آغاز شد و در مه ۲۰۱۶ به پایان رسید. این زوج از یکدیگر جدا و به دنبال آن درگیر یک دعوای حقوقی شدند که تا به امروز ادامه داشته است.

منبع روزیاتو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی