کد خبر : 17114

گذر زمانه اثبات کرده است که شرایط اقتصادی در کشور ایران کاملا جوری مهیا شده است که هر فردی در هر زمینه ای میتواند پیشرفت داشته باشند و ثروت بالایی را جذب کنند. من در حوزه وسایل بازی از جمله بادکنک موفق شدم و ماهیانه سود بالایی را کسب میکنم. اکنون بیایید چند نمونه را با هم بررسی کنیم.

به گزارش ورنداز :

گذر زمانه اثبات کرده است که شرایط اقتصادی در کشور ایران کاملا جوری مهیا شده است که هر فردی در هر زمینه ای میتواند پیشرفت داشته باشند و ثروت بالایی را جذب کنند. من در حوزه وسایل بازی از جمله بادکنک موفق شدم و ماهیانه سود بالایی را کسب میکنم. اکنون بیایید چند نمونه را با هم بررسی کنیم.

بادکنک تبلیغاتی

امروزه مورد توجه تمامی صاحبان مشاغل و برند های مختلف قرار گرفته است اشاره نمائیم، که این دو مدل تبلیغاتی شامل چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی می باشند. با توجه به اینکه بادکنک یکی از آن دسته از لوازم کاربردی می باشد که از کودکی تا بزرگسالی، تمامی افراد را به خود جذب نموده و باعث می شود ایشان یک خاطره و یک احساس نوستالژی بسیار هیجان انگیز و دلنشین از بادکنک ها داشته باشند، یعنی هم موجب می شود که بتوانیم از این ظرفیت بالقوه بادکنک بهره برده و هم با اضافه کردن چاپ روی بادکنک بتوانیم برند و تبلیغات شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر مخاطب برسانیم. با توجه به اینکه در بادکنک تبلیغاتی از رنگ های بسیار مفرح و شاد استفاده می شود و از آنجا که چاپ روی بادکنک با رنگ بادکنک متضاد می باشد، موجب می شود که این تضاد یک شکل و شمایل بسیار مطلوب را ایجاد نموده تا مخاطب و مشتریان کسب و کارهای مختلف از تبلیغات شما درک درستی را بدست آورده و چون این دسته از تبلیغات بسیار خاص میباشد موجب میگردد که تا زمانهای طولانی تبلیغات شما در ذهن عامه مردم باقی بماند. در نظر داشته باشید.

10-1

اسباب بازی فانتزی

با توجه به این که اسباب بازی فانتزی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت کودکان دارد، با انتخاب یک اسباب بازی مناسب برای آن ها می توانیم نکات ارزشمند و آموزنده ای را در کودکمان نهادینه کنیم. این روزها دنیای اسباب بازی بسیار متنوع و گسترده است و برای هر جنسیت و سن و سالی می توان انتخاب های گسترده ای داشت. مهم ترین اصل بررسی شرایط سنی کودک است، مثلاً موتور اسباب بازی که برای یک کودک سه ساله خریداری می شود برای کودک 7 ساله غیر قابل استفاده است و علاقه ای به بازی با آن ندارد، پس باید سن را مدنظر قرار داد تا موجب رشد فکری و پرورش درست قوه خلاقیت کودک شود.

10-2

اسلایم بازی

اسلایم بازی یک خمیر بازی جدید است که به عنوان اسباب بازی توانسته کودکان را سرگرم کند. این نوع خمیر حالت ژلاتینی شکل دارد و مانند اسلایم بازی می تواند خلاقیت را در کودکان رشد و بهبود بخشد. این خمیر جادویی از مواد کم خطر و سالم درست شده است و به خاطر رنگ های شاد و جذابش ،کودکان بسیاری را به استفاده از آن ترغیب کرده است. این خمیر بازی یک محصول در رده اسباب بازی است. شرکت متل برای اولین بار این محصول را ارائه داد . اسلایم نخستین بار در سال ۱۹۷۶ به بازار معرفی شد. این ترکیب از یک ماده چسبناک نرم و غیر سمی که به رنگ سبز لجنی است، تشکیل شده است. در ابتدا این ماده از صمغ گوار ساخته می شد و کاملا شکل پذیر بود. در سال های بعد مدل های مختلفی از اسلایم تولید شد.

10-3

 

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی