کد خبر : 14380

علی کریمی | نامه علیه علی کریمی | مردم لواسان علیه علی کریمی | حواشی علی کریمی

جمعی از مردم لواسان با امضای طوماری خواستار برخورد با برخی سلبریتی‌ها علی الخصوص علی کریمی پس از تهییج مردم به اغتشاشات شدند.

به گزارش ورنداز :

خبرگزاری فارس نوشت: مردم لواسانات در نماز جمعه با امضای طوماری خواهان برخورد با عوامل قاطع و قانونی با سلبریتی‌ها به خصوص علی کریمی هستند.

در متن این طومار آمده است:

الفتنه اشدمن القتل

نظر به نقش برخی سلبریتی‌ها در فتنه اخیر و همنوایی با استکبار و منافقین که منجر به خسارت های مالی و جانی و آسیب های روحی و روانی فراوانی گردید ما مردم انقلابی خواستار برخورد قاطع، قانونی و عبرت آموز با این افراد، خاصه علی کریمی هستیم».

هفته گذشته ویلای لاکچری علی کریمی در لواسان حاشیه ساز شده بود.

مردم لواسان بعد از نماز جماعت برای محکومیت حمایت سلبریتی‌ها از آشوبگران تجمع نیز کرده و از قوه قضائیه درخواست برخورد با عوامل آشوب را داشتند.

در این اجتماع مردم با در دست داشتند پلاکاردهایی با شعار «دستور ساخت کوکتل مولوتوف = برخورد قاطع قضایی» خواهان برخورد قوه قضاییه با سلبریتی‌هایی حامی ناآرامی‌ها اخیر بودند، شدند.

همچنین افرادی با در دست داشتن نوشته‌هایی همچون «کریمی، مدیری در خارج، جوان فریب خورده در نوک پیکان فتنه»، «ننگ بر سلبریتی فتنه‌گر» نسبت به حمایت این افراد از اغتشاشگران و فریب جوانان اعتراض کردند.

 

منبع همشهری آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی