کد خبر : 11775

رابطه نامشروع | رابطه با نامحرم | پخش فیلم رابطه نامشروع

در گروه مجازی کلاس دانشگاه مشغول فعالیت بودم که ناگهان تصاویری بسیار زشت و زننده از من روی گوش های همکلاسی هایم نمایان شد. یک لحظه دچار شوک شدم و دست وپایم را گم کردم.

به گزارش ورنداز :

پخش شدن فیلم رابطه نامشروع دختر دانشجو با همکلاسی‌اش در گروه کلاس!

دختر 20 ساله با بیان این که دیگر نمی خواهد طعمه ای برای هوسرانی باشد، درباره این حادثه و رابطه نامشروع تاسف بار و سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: پدرم با آن که یک کارگر ساده است اما هزینه های تحصیلم را می پرداخت. او هیچ گاه با مادرم رابطه خوبی نداشت و همواره با یکدیگر درگیر بودند.

ماجرای پخش شدن فیلم رابطه نامشروع دختر دانشجو با همکلاسی‌اش به اینجا رسید که در همین حال بیماری کلیوی پدرم شدت گرفت و او زیر دستگاه های دیالیز رفت. در این شرایط اوضاع زندگی ما به هم ریخت و درگیری های پدر و مادرم شدیدتر شد چرا که پدرم برای تسکین دردهایش به مصرف تریاک روی آورده بود و مادرم به این درگیری ها دامن می زد. این اوضاع متشنج برای من بسیار آزار دهنده بود. روابط سرد آن ها زندگی من و دیگر اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار داد.

دیگر کسی به نیازهای عاطفی من توجهی نداشت به گونه ای که نه تنها احساس تنهایی می کردم بلکه از کمبود محبت رنج می بردم به همین دلیل خودم را در فضاهای مجازی سرگرم می کردم تا این که روزی هنگام وبگردی در اینستاگرام پست پسر جوانی را لایک کردم.

 

آن پسر به من پیام داد و تلاش کرد با من ارتباط برقرار کند. ابتدا موضوع را جدی نگرفتم اما ابراز علاقه و جملات زیبایش مرا به سوی او کشاند چرا که کمبود عاطفه چند ساله را در کلمات عاشقانه او جست و جو می کردم. بالاخره ارتباط تصویری من و «کوروش» آغاز شد.

او که در کلاله زندگی می کرد مدعی بود قصد دارد با من ازدواج کند، به همین دلیل تقاضا می کرد تا مقابل گوشی تلفن با پوشش راحت تری قرار بگیرم. من هم غافل از این که چه بلایی در آینده بر سرم خواهد آمد به خواسته هایش عمل می کردم.

ماجرای پخش شدن فیلم رابطه نامشروع دختر دانشجو با همکلاسی‌اش به اینجا رسید که چند ماه بعد او خواهرش را به خانه ما فرستاد تا مرا خواستگاری کند، اما پدرم به خاطر دوری مسافت با ازدواجم مخالفت کرد. چند روز بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که کوروش از من خواست برای یک ملاقات حضوری به هتلی بروم که اتاقی را درآن جا اجاره کرده بود.

من از ترس پدرم قبول نکردم اما او دست بردار نبود و تهدیدم کرد تصاویری را که از من ضبط کرده است برای پدرم می فرستد. به ناچار پیشنهادش را پذیرفتم و به محل اقامت او رفتم. دریک لحظه کوروش در اتاق را قفل کرد و با تهدید چاقو مرا تحت فشار گذاشت تا به خواسته پلیدش تن بدهم.

او حتی از این صحنه های زننده فیلم گرفت و سپس قرصی را به من خوراند که دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی بیدار شدم خودم را تنها دیدم. از شدت اضطراب و نگرانی وضعیت روحی بدی داشتم. اشک ریزان به خانه رفتم و از این ماجرا به هیچ کس چیزی نگفتم تا این که چند روز بعد هنگامی که درگروه کلاسی فضای مجازی مشغول فعالیت بودم، در کمال ناباوری تصاویر زشت و زننده ای از خودم دیدم که کوروش در گروه کلاس بارگذاری کرده بود.

شوکه شده بودم و نمی دانستم چه کنم. همه دوستان و همکلاسی هایم آن عکس های زننده را دیده بودند، اگر چه کوروش بلافاصله آن ها را حذف کرد اما طولی نکشید که سیل تلفن ها به سوی من سرازیر شد. آبرویم رفته بود و نمی دانستم چه توضیحی به دوستانم بدهم.

ماجرای پخش شدن فیلم رابطه نامشروع دختر دانشجو با همکلاسی‌اش به اینجا رسید که دختر جوان گفت : دیگر حتی روی بازگشت به دانشگاه و روبه رو شدن با همکلاسی هایم را نداشتم. از نظر روحی کاملا به هم ریخته بودم چرا که آینده ام نیز نابود شده بود. بعد از این ماجرا کوروش دوباره با من تماس گرفت و باز هم باتهدید به افشاگری های بیشتر مرا به هتل ها و مسافرخانه ها کشاند. او در حالی با ناجوانمردی مرا هدف تعرض قرار می داد که مدعی بود از همان آغاز ارتباط در فضای مجازی هیچ گاه قصد نداشته با من ازدواج کند و همه این ها نقشه ای برای رسیدن به نیات شیطانی اش بوده است.

حالا دیگر احساس گناه رهایم نمی کند و درحالی که زندگی و آینده ام تباه شده است تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه کنم و از آن ها یاری بخواهم چرا که...

در پی شکایت این دختر جوان با صدور دستوری از سوی سرهنگ عبدی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) رسیدگی به این پرونده به گروه ورزیده ای از نیروهای انتظامی سپرده شد و دختر جوان نیز تحت مشاوره های روان شناختی قرار گرفت

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • بهنام قاسمی چرمهینی

    من حاضرم زندگی این مرتیکه روازش بگیرم وبا اغوش بازبه استقبال مرگ برم مطمن باشید خدارادراین ایام شاهدمیگیرم باکمال میل اینکارومیکنم

  • ناشناس

    اگریکی باخواهرخودش اینکارومیکردچه حالی داشت روانی بیشرف خدارسوات کنه

  • مسلم

    چرت میگه هیچ مردی به زورنمیتوانددختری راازاردهدخودش کرم داشته

  • ناشناس

    این دختر احتمالا با دیگر پسران مجرد و مردان متاهل در دانشگاه و خارج دانشگاه رابطه داشته و دارد و خواهد داشت و هفته ای یک بار در خدمت آنها است و بهترین کرم پودر ها و صابون کوسه ها وروژ لبها را درموقع هم بستر شدن با آنها استفاده می کند و جنین نامشروع یا نوزاد حرام زاده اش را به چاه توالت دانشگاه اش می اندازد و نباید در ثبت گزارش از کلمات حیا گونه ازار و اذیت استفاده کردوبه جای ان در این زمانه از زنا وفحشا به کاربرد امام صادق ع می فرماید درخانه مردی هرگاه چهل روز بربط زده شود و مردان بیگانه وارد شوند غیرت از این مرد خواهد رفت تا آنجا که اگر متعرض زنان او هم شوند به رگ غیرت او برخورد نخواهد کرد..پیامبر ص می فرماید خدا در روز قیامت از کسی که اجنبی را به ارتباط با همسرش راه دهد توبه و فد یه نخواهد پذیرفت ..ما برای دوری از دعوا و ناراحتی در خانواده با دستگاه کنترل تلویزیون تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال هایی مثل خود خواسته مختار نامه و گیل دخت و منطقه پرواز ممنوع را mute می کنیم...متاسفانه بعد شنیدن این صداها شنوندگان آن بعد چند دقیقه یا نیم یا یک ساعت با هم دعوا کرده وبه جان هم افتاده وبه فحاشی و غیبت و طلاق پرداخته اند و افسرده شده اند..وقتی آرامش خودرا در موقعی که شنونده سرود هستیم با غیر آن مقایسه کنیم می فهمیم که بعد سرود به دعوا و ناراحتی در خانواده کشانده شده ایم تا قبل از آن که شنونده سرود بوده باشیم..حضرت علی ع می فرماید تنبور وقتی برآن نواخته می شود می گوید زود است پشیمان شوی زود است پشیمان شوی زود است به جهنم وارد شوی ای نوازنده من..گوش کردن به سه تار کمانچه و نی و صدای خوانندگان باعث تاخیر در توبه و تاخیر در نماز ویا امروز فردا کردن نماز ویا نخواندن نماز می شود..حضرت علی علیه السلام می فرماید سرود نوحه ابلیس بود در فراق بهشت و شیطان با یارانش که ما آنها را نمی بینیم ولی آنها ما را می بینند به فرموده قرآن بین شنوندگان سرود دعوا و ناراحتی درست می کند و همین باعث ادامه درگیری بین خودشان می شود..وقتی آرامش خودرا در موقعی که شنونده سرود هستیم با غیر آن مقایسه کنیم می فهمیم که بعد سرود به دعوا و ناراحتی کشانده شده ایم تا قبل از آن که شنونده سرود بوده باشیم

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی