کد خبر : 10519

حل مشکل اضطراب با جغد ها

بیماران در بیمارستان روانی Priory's Ticehurst در شرق ساسکس جغدها را نزدیکشان نگه  و آن‌ها را نگاه کردند. این جلسه تأثیر خوبی بر بیماران داشت و به آن‌ها کمک کرد تا روی لحظه تمرکز کنند، توجه و تمرکز خود را بازگردانند و استرس را کاهش دهند.

به گزارش ورنداز :

چطور جغدها به کسانی که مشکل اضطراب دارند کمک می‌کنند؟

بیماران در بیمارستان روانی Priory's Ticehurst در شرق ساسکس جغدها را نزدیکشان نگه  و آن‌ها را نگاه کردند. این جلسه تأثیر خوبی بر بیماران داشت و به آن‌ها کمک کرد تا روی لحظه تمرکز کنند، توجه و تمرکز خود را بازگردانند و استرس را کاهش دهند.

گروه کاردرمانی به طور منظم از درمان بیماران به کمک حیوانات استفاده می‌کنند. بیماران در این بیمارستان روانی از جغدها کمک می‌گیرند تا بخشی از جلسه درمانی باشند و به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند. ده بیمار در این جلسه شرکت کردند که حیواناتی مثل جغد، عقاب، جغد کوچک و جغد خرمایی در این جلسه بودند.

سگ‌های خانگی برای درمان (PAT) بازدیدکنندگان دائمی این بیمارستان هستند و در جلسات روان‌درمانی، بیماران پیشنهاد کردند که می‌خواهند بیشتر با حیوانات ارتباط برقرار کنند. گروه کاردرمانی بیمارستان پرایری جغدهایی را پیشنهاد کرد که معمولاً به این دلیل که نماد خرد، هوش و استقامت هستند مورد احترام مردم‌اند.

اندی کندال، مسئول حیوانات، هر بیمار را با آرامش با جغدها آشنا کرد. بیماران می‌توانستند آن‌ها را در آغوش بگیرند و از نزدیک در مورد آن‌ها مطالبی را یاد بگیرند. به بیماران در مورد ویژگی‌های جالب جغدها، زیستگاه آن‌ها و نحوه مراقبت از آن‌ها گفته شد. کارشناسان معتقدند چنین جلساتی به ویژه برای افراد مبتلا به بیماری‌های روانی و همچنین افراد مسن و کسانی که از مشکلات حافظه مانند زوال عقل رنج می‌برند مفید است.

اندی گفت: «این تجارب در مواقعی بسیار تأثیرگذار است و وقتی مردم با چنین موجودات باشکوهی تعامل دارند، شادی را در چهره‌شان می‌بینیم.» اثر آرام‌بخش این کار به بیماران کمک می‌کرد تا روی لحظه تمرکز کنند، که به آن‌ها کمک می کرد توجه را از افکار مرتبط با استرس را از خود دور کنند.

بیمارستان Priory Ticehurst House در شرق ساسکس واقع شده است. درمان با حیوانات برای طیف گسترده‌ای از مشکلات سلامت روان، از جمله افسردگی، اضطراب و استرس و همچنین درمان سرپایی برای اختلالات خوردن و اعتیاد ارائه می‌دهد. 

اندرو ویلکاکس، مدیر بیمارستان، گفت: «کاردرمان‌گران و متخصصان ما همیشه از ایده‌های نوآورانه به عنوان بخشی از درمان استفاده می‌کنند. بیماران جلسه با حیوانات را دوست دارند.»

تأثیر بودن در کنار حیوانات خانگی برای درمان افسردگی و اضطراب مدت‌هاست که مورد مطالعه قرار گرفته. تحقیقات نشان می‌دهد که حیوانات می‌توانند به درمان بیماران کمک کنند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی