کد خبر : 10229

فال شمع | فال شمع ۸ مرداد

فال شمع امروز ۸ مرداد ۱۴۰۱ را مطالعه میکنیم

به گزارش ورنداز :

فال شمع روز شنبه ۸ مرداد  ۱۴۰۱

فال شمع فروردین 

برای زندگی خود تصمیماتی گرفته اید که از آنها بسیار واهمه دارید و فکر می کنید که راه اشتباهی را انتخاب کرده اید اما امیدتان به خداوند باشد و هراس نداشته باشید.

فال شمع اردیبهشت  

فردی برای شما مشکلاتی پدید آورده و در واقع موجب شده تا ارتباط شما در خانواده به طور کلی خراب شود، باید سعی کنید تا در مقابلش ایستادگی کنید و جلوی این اعمالش را بگیرید.

فال شمع خرداد 

اگر کاری از دستتان برمی‌آید برای اطرافیانتان انجام دهید و مشکلاتی که دارند را برطرف نمایید، سعی کنید این کار را بدون هیچ منت و خواسته ای انجام دهید.

فال شمع تیر  

پیشنهادهای عاشقانه ای به شما داده خواهد شد که ممکن است شما را بسیار مستأصل و سردرگم ‌کند، در هر صورت بهتر است تصمیم عاقلانه ای بگیرید و اگر امکانش هست با فردی مشورت کنید.

فال شمع مرداد 

برای رسیدن به اهداف و آرزوهایی که در سر دارید باید مسیر درستی را طی کنید و در واقع برای خود اصولی واضح داشته باشید در غیر این صورت چیزی جز شکست نصیبتان نخواهد شد.

فال شمع شهریور  

ارتباط با فردی بسیار شما را پشیمان کرده و هم اکنون در تلاش هستید تا این شخص را از خودتان دور کنید اما این کار را نمی توانید به یک باره انجام دهید چرا که ممکن است دشمنی این فرد با شما فراوان تر شود.

فال شمع مهر 

بعد از مدتها بالاخره می توانید ارتباط خود را با اطرافیان تان نزدیکتر کنید و در این راه تلاش بسیار زیادی به خرج داده اید بهتر است از این پس بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید.

فال شمع آبان 

فردی را که انتظارش را نداشتید به دیدار شما خواهد آمد و سعی می‌کند که اتفاقات بد گذشته را جبران کند بهتر است با او رفتار خوبی داشته باشید و به این دعوا مرافه پایان دهید.

فال شمع آذر 

در گذشته از نظر عاطفی ضربه بزرگی به شما وارد شده و دل شکسته هستید باید سعی کنید که این اتفاقات را به دست فراموشی بسپارید و تلاشتان بر این باشد تا شخصی از شما نرنجد.

فال شمع دی  

باید سعی کنید روابط عاشقانه خود را کنترل کنید و بیش از حد ابراز علاقه نکنید این کار در درجه اول به ضرر خودتان تمام خواهد شد و ممکن است شریک احساسیتتان را رفته رفته از شما دور سازد.

 بهمن آرزوهای بزرگی در سر دارید و برای رسیدن به آنها برنامه های تازه و خوبی دارید اما برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کنید و از دوستانتان یاری بگیرید.

فال شمع اسفند 

روابط عاشقانه شما وارد مرحله جدیدی شده و همین قضیه وابستگی تان را نسبت به شریک احساسیتان بیشتر می کند باید مراقب باشید تا در انتهای این رابطه ضربه نخورید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی