کد خبر : 8032

تعبیر خواب | فریاد زدن

فریاد زدن در خواب تعابیر مختلفی دارد که بسته به حالت آن می‌توان به مواردی، چون خشم سرکوب شده، حس نادیده گرفته شدن، وقوع یک حادثه ناگوار و... اشاره کرد. در این بخش تعبیر خواب فریاد زدن به روایت برخی از معبرین غربی آورده شده است.

به گزارش ورنداز :

فریاد زدن در خواب تعابیر مختلفی دارد که بسته به حالت آن می‌توان به مواردی، چون خشم سرکوب شده، حس نادیده گرفته شدن، وقوع یک حادثه ناگوار و... اشاره کرد. در این بخش تعبیر خواب فریاد زدن به روایت برخی از معبرین غربی آورده شده است.

تعبیر خواب فریاد زدن

فروید  در تعبیر خواب فریاد زدن اینگونه گفته که دیدن فریاد ناشی از ترس در خواب به احساسات آتشینی اشاره داشته که زندگی جنسی فرد را بطور کلی زیر و رو خواهد کرد، همان دنیایی که احتمالا برای مدت‌زمان مدیدی یکنواخت و کسل کننده شده بود. در واقع این تعبیر اشاره به این مطلب دارد که شما تجربیات فراموش شده و احساسات واقعی خود را تجربه خواهید کرد.

  • به تعبیر سایر معبرین غربی دیدن آنکه در خواب فریاد میزنید نشان‌گر خشم سرکوب شده شماست که احتیاج است بروز پیدا کند.
  • چنانچه در خواب دیدید که فریاد میزنید، ولی کسی صدای شما را نمی‌شنود، نشانه آن است که گاهی اوقات در دنیای واقعی نادیده گرفته می‌شوید. در واقع شما احساس می‌کنید که صدایتان به جایی نمی‌رسد یا کسی به عقایدتان احترام نمی‌گذارد.
  • شنیدن فریاد‌های شیطانی در رویا بدین موضوع اشاره دارد که شما در گذشته فردی را رها کرده‌اید، ولی او کماکان به شما وابسته است.
  • به تعبیر معبرین غربی اگر در خواب دیدید که شخصی را با فریاد صدا می‌زنید نشان دهنده آن است که شما باید آن شخص را دیده و به او محبت یا از وی مراقبت و حمایت کنید. در واقع آن شخص شدیدا به کمک شما احتیاج دارد.
  • اگر در خواب صدای فریاد خودتان را شنیدید تعبیر آن است که احتمالا حادثه‌ای شبیه یک تصادف برایتان رخ خواهد داد و بطور جدی آسیب خواهید دید.
  • اگر در خواب از صدای فریاد خودتان بیدار شدید، بیانگر آن است که ذهن شما در یک وضعیت هیجانی قرار دارد. تلاش کنید که منشا این هیجان و اضطراب را شناسایی و آن را از زندگی خود حذف کنید.
  • اگر در خواب خود دیدید که فریادزنان چیزی از قفسه سینه خود در می‌آورید بدان معناست که به زودی شفا خواهید یافت.
  • به عقیده معبرین غربی به‌طور کلی دیدن رویا درباره داد و فریاد کردن اشاره بدان دارد که احتمالا شما در زندگی حقیقی به نوعی از خوددرگیری دچار هستید. افرادی که به سختی نظرات و عقایدشان را به اطرافیان خود می‌گویند ممکن است بیشتر چنین خواب‌هایی ببینند که نشان از احساسات نهفته درونشان دارد.
  • اگر در رویای خود دیدید که سر شخص یا گروهی داد میزنید و آن‌ها را در دنیای واقعی می‌شناسید، نشان دهنده ناراحتی شما از دست آن شخص یا گروه به خاطر کاری است که در حق شما کرده اند. در واقع شما در تلاش هستید که آن ذهنیت بد را از خاطر خود پاک کنید.
منبع ستاره
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی